Teboilin korjaamo

Autoilija1

On melkonen paikka kyllä. Käyttääkö joku vielä niitä korjaamopalveluita?

15

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työmies1

      Työntekijöitä näkyyvät ettivän. Mieli tekis kysästä

    • Lads

      Kyllä siellä perushommat sujuu, mutta pikku korjaamo jossa öljynvaihdon ja muut pikkurempat sujuu.

    • rolssi

      Joo huono korjaamo. En saanut huoltoaikaa omalle RolsRoyselleni. Piti viedä muualle.

      • Lada

        Arvelivat että sinun (BillDollar) pennoset meni rolssin ostoon ja siten säästyivät tappioilta joka olisi koostunut maksamattomasta huoltolaskusta.


    • Asiakas_anssi

      Auto-osaa / Autosähköä suosittelen kaikille! Etenkin yrittäjä on osaa asiansa...

      • Eikun hurjemmaksi menee siinä talossa kaikkien venkuloitten pesä koko paikka.


    • Tämä.on.tosi.tarina

      Teboililla on hyvä palvelu ja korjaushinnnat halvimmasta päästä. Autosähkö täysi huijaufirma laskuttavat ylimääräisistä tunneista. Kuopiossa asun mutta käytän autoni huollossa ja korjauksessa Suonenjoen Teboililla. Täällä Kuopiossa sama työ olisi maksanut 960 euroa Tb veloitti siitä 320 euroa.

    • Nosiisjoo

      Muuten vois olla hyvä korjaamo mutta työnjohto ei ole asiakaspalvelu taitoinen. Juttuja kuullu että ei oo mikään rauhallisin henkilö ketään kohtaan se työnjohtaja

    • Anonyymi

      Minä olen käyttänyt teboilin palveluja aina enkä muuta muualle. työt hoidettu ammattitaidolla ja on niin ystävällistä porukkaa töissä ainaAuto katsastetaan,huolletaan ja olen tosi tyytyväinen heidän työhönsä.Siis olen käyttänyt ja käytän edelleen.

      • Anonyymi

        Ira sa. Korjaa


    • Anonyymi

      Minäkin olen huollattanut autoni vuosia Teboililla, vanhoihin autoihin kun ei kannata enää tehdä muuta kuin vaihtaa oljyt ym pientä ja ne on hoituneet. Samoin renkaan vaihdot ja uusien hankkiminen.
      Tuntemani henkilö oli aikonut vaihtaa kuluneiden kesärenkaiden tilalle uudet ja vienyt vanhat valmiiksi uusien asentamista varten. Oli mennyt ennen sovittua aikaa ja katsellut hallissa josko renkaat olisi jo asennettu mutta ei huomannut sellaista kasaa missä oli uudet renkaat. Näki kasan missä oli valmiiksi likaiset (saviset) renkaat laitettu alle ja sai tietää että ne oli hänen. Huomautti että renkaathan on jo valmiiksi likaiset johon työnjohtaja kai se oli ollut oli sanonut vain että lattialla sotkeutunut ja häipy äkkiä paikalta. Renkaat oli jo laitettu alle hänen palattuaan uudelleen asioiltaan.
      Katseltiin samanpäivän illalla yhdessä ja minäkin totesin että renkaat eivät olleet uudet ns. pakasta vedetyt vaan olivat selvästi ainakin aikaisemmin alla käytetty ja selvästi ajettu jonkin aikaa muuten ne eiv'ät olisi likaantuneet sillä tavoin eikä niissä ollut sitä tarralappuia mitä uusiussa on. Selvästi petosmerkit täyttävä kauppa.
      Kehoitin valittamaan mutta sanoi että hänen ajollaan ne kestää vuosia mutta oli pettynyt kun asiasta ei oltu sanottu että renkaat eivät olleet pakasta vedettyjä ja sanoi että nyt meni luotto siihen puljuun.
      Tais minunkin luotto mennä samantien. Hävetkää kun teitte tarkoituksella katalan tempun vanhalle miehelle.

    • Anonyymi

      Taidan tuntea tuon vanhan miehen, noita "anteeksi että olen olemassa" nöyriä-riittää S-joella. Jos heitä huijataan niin he sanovat että ei se mitään, on minua huijattu ennenkin.

      • Anonyymi

        Jos tunnet niin käyppä juttusilla. Mikäli minä häntä jonkinverran tunnen aikaismpien juttelujen perusteella niin ei hän oo mikään perälammarin poika eikä pyytele anteeksi olemistaan. On paremminkin henkil että osaa äänestää jaloillaan ja antaa pitkät pettureille. Rahasta hänellä ei ole tässä asiassa kyse ainoastaan siitä että ei kerrottu ja valehdeltiin päin naamaa.


    • Anonyymi

      Kannattaa muuten muistaa etttä Teboil on aivan täysin venäläisten omistama firma. Kuuluu muistaakseni Lukoil tai Jukos yrityksiin. Eli kaikki voitto menee Putinin ja hänen lähipiirinsä käyttöön. Itse en osta Teboililta yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Jokuhan sen yrityksen aina omistaa. Oliko se venäläinen kiinalainen amerikkalainen ym. näin se vaan on myös suuressa maailmassa. TB:n yrittäjä on ihan suomalainen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe