Helsingin vihreät..

ainapallohukassa

Vaatii autokieltoa Helsinkiin ja besalisäveroa köyhille! Tajuuko ne, että Helsingin satamissa tuopruttaa laivat saastetta 35000 auton edestä>?

33

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SinneKaikkiRosvot

      Jos Helsinkissä on noin tyhmiä ihmisiä jotka äänestävät itselleen hankaluuksia niin antaa mennä.
      Vihervassarit asustavat tunnetusti tuossa pyhätössä ja siellä on heidän suurin äänestäjä laumansa joten laittakaa vain autot kieltoon omapa on vahinkonne. Eipä taida turisteja kohta kiinnostaa koko mamuyhteisönne ja parempi on, että kaikki siipeilijätkin muuttavat sinne samaan läävään missä vihervassareilla on emopaikka.

    • TäysTohelo

      Emma Kari ei osaa ees nappia painaa - äänestää. Teki todella törkeät Vaasalle.

      • tumpelokin

        Emma sitämieltä että sähköautoihin pitää siirtyä. vaikka napin painaminen ei onnistu. Siinäkään asiassa ei ymmärrä mistä se akkujen materiaali louhitaan ja samalla vesistöt saastutetaan. Sähköä ei saa millään konstilla tuottaa, silti sähköautoihin pitäisi siirtyä. Ymmärtääköhän Emma että autoa pitää välillä ladatakin - sähköllä ?


    • autotpoisköyhiltä

      Laivat saa saastuttaa ja laivayhtiöille tukiaisia .

    • EiköTotta

      Ei ei ei, ettekö nyt ymmärrä että kaikki fossiiliset polttoaineet pitää kieltää...... viimeistään kymmenenvuoden päästä.... ollaan hiilineutraali ja teollisuus neutraali maailman suurin natura alue, sekä tehdään Suomesta maailman suurin kehitysmaamuslimikenneli jota kasvattamalla taloutemme nousee kohisten......

    • Sammuttakaavalot

      Vihreitten politiikka johtaa siihen että teolliset laitokset suljetaan ja ikluissa viljellään ituja .Kalat on suojeltuja ,eläimet kun on etusijalla,ei enää piffiä. Hyvinvointia on vaikea edistää kun kaikki on kielletty eikä sitä ole millään kustanettavissa.millä ilveellä se tehdään?

    • autoonliosäkuluja

      Erikoista, että hallitus tunkee valtavia tukiaisia näille laivayhtiöille?

    • mopokeulii

      Paljonko pelkät risteilyalukset tuo saasteita Helsinkiin? Niitä ylistetään!

    • Hassua, että köyhät valittaa bensan hinnasta
      ja rikkaat sporalipun hinnasta :-)

    • törkeää-vihreät
    • Älä_äänestä_vihreitä

      Vihreä terrorismi, pahin uhka Suomelle.

    • tyhmyydenylistys

      Tämä vihreiden moka. Hämeentien sulku autoilta. Levittää saasteet pitkin Kallion pienkatuja..

      • Harha-Ahonsisko

        Autojen määrä kalliossa on romahtanut, hyvä vihreät.....


      • tyhmyys
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Autojen määrä kalliossa on romahtanut, hyvä vihreät.....

        Paskaa somppu puhut.Ajelin siellä. Pakko kiertää Itikseen ..


      • Harha-Ahonsisko

        Niin eihän sinne muuta kautta pääsekään, hhe.. Lande eksynyt..


      • vitunsomput
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Niin eihän sinne muuta kautta pääsekään, hhe.. Lande eksynyt..

        Asuin stadissa,kun harhasiso oli vielä vitun silpomisessa savimajassa. Odittaen elätiksi pääsyä veroilleni..


      • sossufillarillasi
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Niin eihän sinne muuta kautta pääsekään, hhe.. Lande eksynyt..

        Kerroppa harha, savimajassa vitun silvottu reittejä!?


      • Harha-Ahonsisko

        Kato urpo Googlesta.. Tai parempi pysy siellä peräkammarissa, älä pilaa stadia tänne tulemalla..


      • EiköTotta
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Autojen määrä kalliossa on romahtanut, hyvä vihreät.....

        Ilmankos Kalliosta ei saa parkkipaikkaa kun Kalliossa autojen määrä on romahtanut.... asuessani siellä sai iltaisin etsiä sitä parkkipaikkaa lähes joka kerta....


      • Harha-Ahonsisko

        Kuka tuntee kaupungin, se tietää..


      • pihallakalionteistä
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Kuka tuntee kaupungin, se tietää..

        Harha taita kirjoitella taas savimajasta? On varmaan vienyt lauman vittuja silvottavaksi?


      • Harha-Ahonsisko

        Peräkammarissa harhat vain vahvistuu..


      • tiedonjano
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Peräkammarissa harhat vain vahvistuu..

        Millaset peräkamarit somppumajassa,


    • Kuvittelu

      Vihreät on tyhmiä. Vihreät eivät ymmärrä talouspolitiikasta mitään. Vihreillä ei ole juurikaan työkokemusta. Vihreät koostuu lähinnä hyvätuloisten lapsista jotka ovat jääneet lapsena heitteille. Vihreät eivät ole juuri käyneet naapurikorttelia kauempana. Vihreät asuvat pienehkössä kerrostaloyksiössä. Vihreät eivät tule luonnossa toimeen. Vihreät haluavat sammuttaa ydin, koski, hiili ym voimalat. Vihreät eivät ole itse valmiita luopumaan elintasostaan eikä kulutustavoistaan. Vihreät haluavat kieltää autoilun. Vihreät haluavat ihmiset asumaan taajamiin. Vihreät hyväksyvät epänormaalit sukupuolisuuhteet........VIHREÄT OVAT SAATANASTA.

    • JaSompanssitKäyKelassa

      Meni muuten ituhippien joukkorahoittama Jänö kioski Töölössä kiinni..... huomasivatkohan nämä elämäntapa intiaanit että siellä joutui olemaan oikein töissä ja kuinka helppoa se yrittäminen Suomessa oikein on, varsinkin ihmistyötä vaativalla alalla..... no Vietnamilaisten Jaskan grilli porskuttaa.....

      • Harha-Ahonsisko

        Mamut pyörittää suomea, kiitos heille..


      • harharasisti
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Mamut pyörittää suomea, kiitos heille..

        Tarkoitat, että yli 3 miljardin elättimamukulu on hyväksi Suomelle?


      • Harha-Ahonsisko

        Ainakin saat sairaseläkkeelläsi ostettua heidän valmistamaa ruokaa..


    • Aergggyu

      ÄÄNI PERUSSUOMALAISILLE ja haistatellaan ilmastohötykselle pitkät. Se on raha eliitin juoni markkinoiden muuttamiseksi jotain epämääräistä tarkoitusta varten ps. Mikähän sen jäätikön hävitti pohjois skandinavian yltä ja kuka tuhansia vuosia sitten.





      ..

      • viher-varas

        Kohutut kouluvierailut: Jani Toivolan palkkiot piilotettiin säätiön papereista

        Julkaistu: 26.9.2018 5:31

        Jaa9217TwiittaaSähköposti
        Asiantuntijoiden mukaan säätiö jätti lainvastaisesti ilmoittamatta kansanedustaja Jani Toivolan (vihr) kouluvierailuista saamien rahapalkkioiden arvon.
        Ilta-Sanomat kertoi viime viikolla, että kansanedustaja Jani Toivola (vihr) on saattanut tienata jopa kymmeniä tuhansia euroja Lasten ja nuorten säätiön hankkeissa käymällä puhumassa kouluvierailuilla.


      • maapallonpelastaja

        Ajeli taksilla yhteiskunnan piikkiin sairauslomalla, oikea ekovihreä teko ilmaston eteen, huijarilta.


    • loisetliikkeellä

      Vihervasurit haluavat tappaa keskustan liike elämän ja saada anarkisteille vapaata tilaa jossa anarkistit voi imeä pilveä. Ei näytä hyvältä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe