Helsingin vihreät..

ainapallohukassa

Vaatii autokieltoa Helsinkiin ja besalisäveroa köyhille! Tajuuko ne, että Helsingin satamissa tuopruttaa laivat saastetta 35000 auton edestä>?

33

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SinneKaikkiRosvot

      Jos Helsinkissä on noin tyhmiä ihmisiä jotka äänestävät itselleen hankaluuksia niin antaa mennä.
      Vihervassarit asustavat tunnetusti tuossa pyhätössä ja siellä on heidän suurin äänestäjä laumansa joten laittakaa vain autot kieltoon omapa on vahinkonne. Eipä taida turisteja kohta kiinnostaa koko mamuyhteisönne ja parempi on, että kaikki siipeilijätkin muuttavat sinne samaan läävään missä vihervassareilla on emopaikka.

    • TäysTohelo

      Emma Kari ei osaa ees nappia painaa - äänestää. Teki todella törkeät Vaasalle.

      • tumpelokin

        Emma sitämieltä että sähköautoihin pitää siirtyä. vaikka napin painaminen ei onnistu. Siinäkään asiassa ei ymmärrä mistä se akkujen materiaali louhitaan ja samalla vesistöt saastutetaan. Sähköä ei saa millään konstilla tuottaa, silti sähköautoihin pitäisi siirtyä. Ymmärtääköhän Emma että autoa pitää välillä ladatakin - sähköllä ?


    • autotpoisköyhiltä

      Laivat saa saastuttaa ja laivayhtiöille tukiaisia .

    • EiköTotta

      Ei ei ei, ettekö nyt ymmärrä että kaikki fossiiliset polttoaineet pitää kieltää...... viimeistään kymmenenvuoden päästä.... ollaan hiilineutraali ja teollisuus neutraali maailman suurin natura alue, sekä tehdään Suomesta maailman suurin kehitysmaamuslimikenneli jota kasvattamalla taloutemme nousee kohisten......

    • Sammuttakaavalot

      Vihreitten politiikka johtaa siihen että teolliset laitokset suljetaan ja ikluissa viljellään ituja .Kalat on suojeltuja ,eläimet kun on etusijalla,ei enää piffiä. Hyvinvointia on vaikea edistää kun kaikki on kielletty eikä sitä ole millään kustanettavissa.millä ilveellä se tehdään?

    • autoonliosäkuluja

      Erikoista, että hallitus tunkee valtavia tukiaisia näille laivayhtiöille?

    • mopokeulii

      Paljonko pelkät risteilyalukset tuo saasteita Helsinkiin? Niitä ylistetään!

    • Hassua, että köyhät valittaa bensan hinnasta
      ja rikkaat sporalipun hinnasta :-)

    • törkeää-vihreät
    • Älä_äänestä_vihreitä

      Vihreä terrorismi, pahin uhka Suomelle.

    • tyhmyydenylistys

      Tämä vihreiden moka. Hämeentien sulku autoilta. Levittää saasteet pitkin Kallion pienkatuja..

      • Harha-Ahonsisko

        Autojen määrä kalliossa on romahtanut, hyvä vihreät.....


      • tyhmyys
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Autojen määrä kalliossa on romahtanut, hyvä vihreät.....

        Paskaa somppu puhut.Ajelin siellä. Pakko kiertää Itikseen ..


      • Harha-Ahonsisko

        Niin eihän sinne muuta kautta pääsekään, hhe.. Lande eksynyt..


      • vitunsomput
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Niin eihän sinne muuta kautta pääsekään, hhe.. Lande eksynyt..

        Asuin stadissa,kun harhasiso oli vielä vitun silpomisessa savimajassa. Odittaen elätiksi pääsyä veroilleni..


      • sossufillarillasi
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Niin eihän sinne muuta kautta pääsekään, hhe.. Lande eksynyt..

        Kerroppa harha, savimajassa vitun silvottu reittejä!?


      • Harha-Ahonsisko

        Kato urpo Googlesta.. Tai parempi pysy siellä peräkammarissa, älä pilaa stadia tänne tulemalla..


      • EiköTotta
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Autojen määrä kalliossa on romahtanut, hyvä vihreät.....

        Ilmankos Kalliosta ei saa parkkipaikkaa kun Kalliossa autojen määrä on romahtanut.... asuessani siellä sai iltaisin etsiä sitä parkkipaikkaa lähes joka kerta....


      • Harha-Ahonsisko

        Kuka tuntee kaupungin, se tietää..


      • pihallakalionteistä
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Kuka tuntee kaupungin, se tietää..

        Harha taita kirjoitella taas savimajasta? On varmaan vienyt lauman vittuja silvottavaksi?


      • Harha-Ahonsisko

        Peräkammarissa harhat vain vahvistuu..


      • tiedonjano
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Peräkammarissa harhat vain vahvistuu..

        Millaset peräkamarit somppumajassa,


    • Kuvittelu

      Vihreät on tyhmiä. Vihreät eivät ymmärrä talouspolitiikasta mitään. Vihreillä ei ole juurikaan työkokemusta. Vihreät koostuu lähinnä hyvätuloisten lapsista jotka ovat jääneet lapsena heitteille. Vihreät eivät ole juuri käyneet naapurikorttelia kauempana. Vihreät asuvat pienehkössä kerrostaloyksiössä. Vihreät eivät tule luonnossa toimeen. Vihreät haluavat sammuttaa ydin, koski, hiili ym voimalat. Vihreät eivät ole itse valmiita luopumaan elintasostaan eikä kulutustavoistaan. Vihreät haluavat kieltää autoilun. Vihreät haluavat ihmiset asumaan taajamiin. Vihreät hyväksyvät epänormaalit sukupuolisuuhteet........VIHREÄT OVAT SAATANASTA.

    • JaSompanssitKäyKelassa

      Meni muuten ituhippien joukkorahoittama Jänö kioski Töölössä kiinni..... huomasivatkohan nämä elämäntapa intiaanit että siellä joutui olemaan oikein töissä ja kuinka helppoa se yrittäminen Suomessa oikein on, varsinkin ihmistyötä vaativalla alalla..... no Vietnamilaisten Jaskan grilli porskuttaa.....

      • Harha-Ahonsisko

        Mamut pyörittää suomea, kiitos heille..


      • harharasisti
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Mamut pyörittää suomea, kiitos heille..

        Tarkoitat, että yli 3 miljardin elättimamukulu on hyväksi Suomelle?


      • Harha-Ahonsisko

        Ainakin saat sairaseläkkeelläsi ostettua heidän valmistamaa ruokaa..


    • Aergggyu

      ÄÄNI PERUSSUOMALAISILLE ja haistatellaan ilmastohötykselle pitkät. Se on raha eliitin juoni markkinoiden muuttamiseksi jotain epämääräistä tarkoitusta varten ps. Mikähän sen jäätikön hävitti pohjois skandinavian yltä ja kuka tuhansia vuosia sitten.





      ..

      • viher-varas

        Kohutut kouluvierailut: Jani Toivolan palkkiot piilotettiin säätiön papereista

        Julkaistu: 26.9.2018 5:31

        Jaa9217TwiittaaSähköposti
        Asiantuntijoiden mukaan säätiö jätti lainvastaisesti ilmoittamatta kansanedustaja Jani Toivolan (vihr) kouluvierailuista saamien rahapalkkioiden arvon.
        Ilta-Sanomat kertoi viime viikolla, että kansanedustaja Jani Toivola (vihr) on saattanut tienata jopa kymmeniä tuhansia euroja Lasten ja nuorten säätiön hankkeissa käymällä puhumassa kouluvierailuilla.


      • maapallonpelastaja

        Ajeli taksilla yhteiskunnan piikkiin sairauslomalla, oikea ekovihreä teko ilmaston eteen, huijarilta.


    • loisetliikkeellä

      Vihervasurit haluavat tappaa keskustan liike elämän ja saada anarkisteille vapaata tilaa jossa anarkistit voi imeä pilveä. Ei näytä hyvältä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe