Kaikkien palstalaisten tietämä SenseiNumBalli on hyvissä käsissä ja pääsee kirjoittamaan aika vapaasti ihanasta sijoituspaikastaan meille kaikille Chiang Maista, HuaHinistä ja Pattayasta omia googlettamalla löytämiään tarinoita ja lisäämällä niihin ikiomat valheelliset lisänsä, unohtaa ei sovi myös sitä kuinka omaisuusamassanas kasvaa jatkuvasti, ylittäen jo monin verroin Monte Criston kreivin omaisuuden ja seikkailunsa eri puolilla maailmaa ovat paljon urheampia kuin Don Quijoten ikään, johon häntä kyllä toisinaan verrataan ja paljolti siksi, että sisällään asuu tarpeen vaatiessa esiin astuva Oma Sensei Sancho Panzansa...
Mikäli haluatte tavata henkilökohtaisesti voitte vierailulupaa kysy hoivakodin johtajalta:
https://bit.ly/2JkOq2A
Thaimaan Googlematkailijan koti
10
62
Vastaukset
- JeremiasRöhkö
Ai lerppa on päässyt tuonne, muut paikat ovat olleet täynnä, niin meidän veronmaksajoien varoilla, sijoittivat sitten tuonne, kyllä se suljettu olisi paras, kaikkien kannalta.
Näin hänen serkkunaan olen sitä mieltä, muuten tiedättekö, että meillä oli aiemmin samasukunimi, kunnes lerppa adoptoitiin tummille. - lerppojenlerppa
isälerppa oikein
- MatkailijaMatti
Asiallinen aloitus, täydet pisteet.
- nollanollanolla
"Asiallisesta aloituksesta " tietysti voidaan olla myös erimieltä . Pisteitä siitä , sekä " matkailija matille" nolla = 0
Oletteks tosiaan noin lapsen asteella , satusetä aloittaa ja pikkutonttutorvelot tykkää ,- Totuudentiellä
Olet todella tuo nollanollanolla torvelo, lienetkö lerppa itse?
Aloitus kuvaa juurikin oikein asioita.
- lapsukaisetlaulavaiset
Jaaaaa totuuden torvi on reppana , mutta eihän voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu,
onko lerppa pahin haukkumasana jonka tämän palstan pallerot osaa- lapset - lapset- lapset-
OK jättäkääs jo tilaa oikeille aiheille - MATKAILUPALSTA kun kuitenkin on kyseessä.- satusetämyös
aloitus täyttä asiaa. laitappa sensei tulemaan muutama satu chiang maista. vaikkapa siitä norsuhissistä.
- 63NumBall64
Mikähän tämän kirjoituksen tarkoitus tarkalleen ottaen on, ja mihin tuo asia sisältö tosiasiassa vaikuttaa...
- Lerpanpäivää
Lerpanpäivä on jälleen vauhdissa, vauhdittajana tapansa mukaan itse NumBalli, palstanpilaaja, pian astuu sisäinen minänsä Sensei areenalle, jatkamaan hujauspuheitaan...
Vauhtia ja valheita tarjolla jälleen yömyöhään... - MaminpikkuSennsuhanse
Lerpanpäivää kirjoitti:
Lerpanpäivä on jälleen vauhdissa, vauhdittajana tapansa mukaan itse NumBalli, palstanpilaaja, pian astuu sisäinen minänsä Sensei areenalle, jatkamaan hujauspuheitaan...
Vauhtia ja valheita tarjolla jälleen yömyöhään...HönttiSensei on jo ehtinyt oksennella palstalle monia oksennuksia, luultavasti läpi ensi yönkin valvoo, yökäten joka väliin tuherruksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875