Miksi raiskaajat saavat jäädä, mutta pikkurosvot karkoitetaan

ihan.pielessä

MOT puhuu asiasta tänään.

Seksuaalirikoksista annetut tuomiotkin ovat ihan mielessä, kuten tuo viimeisin tapaus kertoo missä tyyppi sai vain ehtoollista pari vuotta.

21

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En jaksa katsoa, mutta kerro meille mitä sanoivat.

      • Jokoriitää

        Et varmasti katso,koska siinä kerrotaan mamujen karkoituksista. Ja sehän ei sulle käy. Koska on kysymys karkotuksista.


      • Jokoriitää kirjoitti:

        Et varmasti katso,koska siinä kerrotaan mamujen karkoituksista. Ja sehän ei sulle käy. Koska on kysymys karkotuksista.

        Vastustan vain rasismia, en rikollisten karkotuksia.


    • Selvisikö miksi saavat jäädä?

      • Niinkö sanoivat? Sehän on kiva.


      • jotain.on.pielessä

        Kyllähän tuo on ollut selvillä aikapäiviä sitten, eli sopimusten ja Suomen lain mukaan ei voi palauttaa sellaiseen maahan, missä palautettava on kuolemanvaarassa. Tässä onkin kyse pitkälti siitä, että eivätkö 15 v. suomalaiset tytöt ole sitten minkäänlaisessa kuolemanvaarassa näitten rikollisten takia. Uusijoita on useita tapauksia. Sinä pankko olet näistä karvaranteista enemmän huolissasi kuin 15 v .suomalaisista alaikäisistä tyttölapsista. Eikö yhtään hävetä? Vastaat todennäköisesti että ei, tai jotain muuta humpuukia.


      • jotain.on.pielessä kirjoitti:

        Kyllähän tuo on ollut selvillä aikapäiviä sitten, eli sopimusten ja Suomen lain mukaan ei voi palauttaa sellaiseen maahan, missä palautettava on kuolemanvaarassa. Tässä onkin kyse pitkälti siitä, että eivätkö 15 v. suomalaiset tytöt ole sitten minkäänlaisessa kuolemanvaarassa näitten rikollisten takia. Uusijoita on useita tapauksia. Sinä pankko olet näistä karvaranteista enemmän huolissasi kuin 15 v .suomalaisista alaikäisistä tyttölapsista. Eikö yhtään hävetä? Vastaat todennäköisesti että ei, tai jotain muuta humpuukia.

        Olen kyllä huolissani suomalaisista tytöistä. Mutta kun pitäisi olla tasapuolisesti huolissaan silloinkin kun raiskaaja on kotimainen, eikä käyttää muutamien ihmisten tekoja levittämään vihaa koko kansanryhmää vastaan. Oikeasti ette ole tekään huolissaan suomalaisista tytöistä, jos niikseen on. Levitätte vain tällä varjolla muukalaisvihaanne.


      • Yliedustetturyhmä
        Uuninpankko kirjoitti:

        Olen kyllä huolissani suomalaisista tytöistä. Mutta kun pitäisi olla tasapuolisesti huolissaan silloinkin kun raiskaaja on kotimainen, eikä käyttää muutamien ihmisten tekoja levittämään vihaa koko kansanryhmää vastaan. Oikeasti ette ole tekään huolissaan suomalaisista tytöistä, jos niikseen on. Levitätte vain tällä varjolla muukalaisvihaanne.

        "eikä käyttää muutamien ihmisten tekoja"

        Et ilmeisesti ymmärrä tilastoista yhtään mitään.


      • jotain.on.pielessä
        Uuninpankko kirjoitti:

        Olen kyllä huolissani suomalaisista tytöistä. Mutta kun pitäisi olla tasapuolisesti huolissaan silloinkin kun raiskaaja on kotimainen, eikä käyttää muutamien ihmisten tekoja levittämään vihaa koko kansanryhmää vastaan. Oikeasti ette ole tekään huolissaan suomalaisista tytöistä, jos niikseen on. Levitätte vain tällä varjolla muukalaisvihaanne.

        Ei tähän mitään muukalaisvihaa tarvita jos järjen valon antaa vähänkään pilkistää yläkopan peräkammarin puolelle. Se järjen valo on vaan nykyisin monelta päättäjältä ja suvaitsevaiselta peitetty pimennysverholla. Joillakuilla vielä ihan tahallaan on pimennetty. Tyhmimmiltä ikään kuin vahingossa ja joukkohysterian ja suggestion osavaikutuksesta. Pankko taitaa olla tahallisuuden ja vahingon sekakäyttäjä.


      • Muutamiahyvinkin
        Uuninpankko kirjoitti:

        Olen kyllä huolissani suomalaisista tytöistä. Mutta kun pitäisi olla tasapuolisesti huolissaan silloinkin kun raiskaaja on kotimainen, eikä käyttää muutamien ihmisten tekoja levittämään vihaa koko kansanryhmää vastaan. Oikeasti ette ole tekään huolissaan suomalaisista tytöistä, jos niikseen on. Levitätte vain tällä varjolla muukalaisvihaanne.

        Muutamista? Taas on pankolla pönttöpimeenä,muutamilla? Ei tainnut lasku oppi olla vahvimpia puoliltasi eikä käsitys kyky. Muutamia?


    • Raiskarit vain sinne mistä tulleet eikä mitään selityksiä.

    • Raiskaus on vakava rikos.

      • nbnbnbnbbnnb

        Mutta josta mamu päästettiin taas ehdonalaisella.


    • KiitosAvusta

      Raiskaajien kansanryhmä on suojeltava ja niinpä sitä suojellaankin. Ja kyllä täällä olisi käyttöä moninkertaisille pikkurosvoillekin.

      Molempia on meillä omasta porukasta liian vähän.

    • Demla-vapauttaa

      Demla Macht Frei

    • Pankkokertoo

      Kysymys pankolle: ,paljonko on muutama 2vai 6? Kuusi on jo muutama. Kerro pankko. Etukäteen kiittäen vastauksesta

    • Sekaisinseon

      Onko toi pankko tosiaan noin tyhmä vai näytteleekö se? Muutama hyvinkin ja paljon lisää. Ei taida pankolla olla kaikki kotona.
      Sehän aivan sekaisin. Ei tietokaan tosiasioista. Vänkyröidä pitää eikä koskaan myönnä jotta olin väärässä. Nyt on muumit hävinnyt mukista siltä.

    • niin-ennen

      Aloittaja teki tyhmän kysymyksen.

      Raiskaajat saavat lisääntymistä aikaan suomineidoissa, jos nainen vanhenee niin hän osaa hoitaa ehkäisyn mutta nuoremmat yllättyvät huomatessaan odottavansa lasta.

      -52 Hesan olympiakisoissa eksoottiset urheilijat antoivat värikästä lisääntymistä suomalaiseen yhteiskuntaan.

      Sosiaalitoimi ja poliisi tutki Tampereelle tiiviisti runsasta lehtolasten alkuperää ja tuloksena Koivistonkylän romanimiehet saivat kutsun oikeuteen ja tuomion ruokkomaksujen maksamiseen.

      Nämä miehet olivat esiintyneet ulkomaisina urheilijoina ja puhuneet käsittämätöntä "siansaksaa". Suomineito antautui posket punaisina heille.

      No, nyt ei tarvii mennä hesaan asti saamaan eksotikkaa.

    • tämä.on.demokratiaa

      Paljon pieniä mitättömiä rikoksia tehnyt karkoitetaan, raiskaava matu saa jäädä koska se on naimisissa!

    • Ville.Veitsi

      Se on meitä rikastavaa monikultuuria.

    • pankkoa.potuttaa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe