Montako ääntä Anne Holmlundille?

Rahatliiveihin

Keskustelin tänään erään diakonin kanssa, ja hän piti Holmlundin toimintaa täysin tuomittavana! Kysymys kuuluu, kuka ihme ( mahdollisesti perheenjäsenten lisäksi) tahtoisi äänestää ihmistä joka toimii näin röyhkeästi? Laitonta, ei, moraalitonta, kyllä!

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄäniAnnelle

      Annella on isot liivit. Sinne mahtuu mammonaa.

    • tuupicat

      Ihan hyvänkokoiset on liivin täytteetkin. Mannonasta en tiedä.

    • Diekonissa

      Oliko diokoni Ulvilalainen.

    • Koalitio

      Mikä diokoni? Mikä kysymys?Kysyt kenen diokonin kanssa joku on jutellut?
      Onpas järjellä köyhyyttä. Diekoni vai diokoni? Berlusconi?
      Niinkö tappaa kuin berlusconi, kokoomus, radioaktiivisella vatsantäytteellä kun rikospoliisi kolkuttelee portilla.
      Olisiko löytynyt poliisi joka ei ole politiikan juoksupoika ja matonpiiskaaja?
      En usko. Porin hierarkiassa on korruptio niin syvällä, satakunnan sairaanhoitopiiri, poliisilaitos, kaupunginjohto, kirkkovaltuusto, kaikki muurarihallinnassa.

      • lettutieteentohtori

        Sivistyneenä ihmisenä voin kertoa, että diakoni = Kuva vanhasta hevosesta,

        Aloittaja on mitä ilmeisemmin hevoskuiskaaja, koska osaa kommunikoida kyseisen eläinlajin edustajan kanssa.


    • Yllwillaa

      No jopas nyt. Ulvila on hyvä kylä. En tiedä diakissoista mutta kylässä ei moitteen sijaa.

    • poliittinenmuisti

      No älä nyt. Annehan lopetti sopeutumis eläkkeen nostamisen kaksi kuukautta ennen vaaleja. Se on täysin riittävä aika kansan unohdukseen. Pavehan oli valtakunnan oikeudessa ja kansa unohti vaalikaudessa.

      • Kempeleenkingi

        Miten Anne nyt toimeen tulee? Joutuuko luukulle?


      • IhanainenNainenTuoAnne

        Ei joudu. Kaupungilla on hyvä työllistämisohjelma käynnissä.
        Neljä päivää viikossa iltasiivousta 3 tuntia kerrallaan. Pitää siivota siinä ajassa pääkirjasto kaupungintalo ja linja-autoaseman vessat. Tästä maksetaan 9 euroa tunti kuten työläiselle pitääkin maksaa. Se tekee viikossa 108 euroa.
        Tosin omalla kustannuksella pitää tulla 10 km omalla autolla kun bussi ei kulje.
        Harmi kun matkakulukorvauskaan ei onnistu kun on liian lyhyt matka. Pitäisi olla 50 km niin saisi 2 senttiä kilometriltä korvauksia. Se on kyllä kunnon korvaus. Ei paljoa mene edes tappiolle.
        Näin saadaan kaikki olla työssä ja työttömyystilastot senkun kaunistuu.
        On vähän toista vetää soteutumiseläkettä viittä tonnia.


    • niin.makaa.kuin.petaa

      Sanovat että kansan poliittinen muisti on noin kolme kuukautta . Sitten synnit unohtuu . Anne luottaa siihen entisenä oikeusministerinä tai oliko sisäministeri , Porin thai hierontapaikat kyllä ratsasi , pelkäsi ehkä että joku lähisukulainen käy niissä kipeää selkäänsä hierotuttamassa .

      • mielissään

        Miksi pelkäsi? Siellä saa paremman hieronnan selkään kuin monessa suomalaisessa. Ja halvemmalla.
        Thai antaa aina paremmat kyydit, en tiedä mitä asiasta ajattelee itse iso A.
        Miksi ratsata, onko kateutta vai pahansuopuutta, suvaitsemattomuutta ainakin on.
        Hyvä hieroja on muijaakin tärkeämpi asia.


    • Neuvos

      113 ääntä, ei jatkoon!
      Kuitenkin enemmän kuin Kari Hannus saa ääniä.

      • Oloneuvos1

        Hannuksen päästessä eduskuntaan, olisi ei vain Porin vaan ko, Suomen mahdollisuus saada kelluvia huviloita ja näin Suomi kuten Porikin lähtee uuteen nousuun. Edelleekään Hannuksen puuttumatta kuitenkaan virkamiestensä tekemiin laittomiin päätöksiin.


      • Työkyvytöntyönhakija

        Eikö tämä kukka keppi Hannus, ymmärrä olla sekaantumatta politiikkaan, kun siitäkään ei tule mitään.


    • Pensseliuncle

      Joka ikinen tämän viestiketjun osallistuja olisi ottanut 5000 €/kk sopeutumisrahaa, jos siihen vain olisi ollut mahdollisuus. Niin se vain menee arvon arvostelijat.

      • korkeamoraali

        Minä en olisi ottanut. Olisin jatkanut työntekoa ja nostanut palkkaa. Palkkaa en olisi nostanut firmani kautta osinkona niin kuin eräs lääkäri nurmi.


      • haisaapas

        Ei minuakaan yksi vääryydellä hankittu 5000 eukkoa kiinnosta. Pitäisi saada ainakin 10 000.


    • VilliVeikkaus

      Arvaan että Anne saa enemmän ääniä kuin Ari Jalonen.

      Näistä sais Veikkaukselle hyviä vedonlyöntikohteita.

    • niin.makaa.kuin.petaa

      Minä taas ennustan että Sampsa Kataja päihittää Annen vaikka humalassa eduskunnassa esiintyikin , sellainen vetoaa kaappijuoppoihin . Lyön potun kolmentähden Jallua vetoa jos joku haluaa ?

      • vaalitveikkauspeliksi

        Minä ennustan, että Sampsa valitaan eduskuntaan.

        Itse en häntä äänestä, vaikka olenkin juoppo, ainakin muijan mielestä.
        Väärä puolue.


    • Määitte

      Se on kuulkaas niin tyhjänpäiväistä sakkia koko kaupungin valtuusto porissa että pelkkää tuottoa jos kaikki sieltä ulostettaisiin.
      Pitäisi saada henkilöitä jotka arvostavat oikeasti kaupungin veronmaksajia, ovat oikeasti vasruuta ja tyytyvät jo valmiiksi reiluun palkkaansa ilman lisäketkuiluja.
      Rehellisyyttä tarvitaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3401
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1439
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      163
      793
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe