Onnea krimin niemimaalle 5v!

18

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5 vuotta vapautta Poroshenkon kurjuudesta ja aurinko paistaa ja nousee edelleen idästä.

      • MääritelmäEro

        Miksi Putinia ei ole julistettu terroristiksi, onhan Ukrainen sodassa Venäjä tappanut jo yli 10 000 ihmistä.

        Euroopassa ja muualla pääsee terroristiksi 1-50 henkeä teurastamalla, Venäläisiä ei merkata ainoatakaan, vaikka uhriluku on yli kymppitonnin.


      • kolllli57
        MääritelmäEro kirjoitti:

        Miksi Putinia ei ole julistettu terroristiksi, onhan Ukrainen sodassa Venäjä tappanut jo yli 10 000 ihmistä.

        Euroopassa ja muualla pääsee terroristiksi 1-50 henkeä teurastamalla, Venäläisiä ei merkata ainoatakaan, vaikka uhriluku on yli kymppitonnin.

        Ymmärrän mielesi vajavuuden,mutta Poroshenko maksaa sotimisesta 500 euroa nuorille miehille joilla ei muuta työtä maassa ole kuin kesäisin mansikkamaan hoitoa.
        Donetskin väki kyllä on taistellut vereen asti kuten meidän isämme ja äitimme talvisodassa juutalaisjohtoista bolshevikkiarmeijjaa vastaan ,eikä Venäjä jätä yksin pinenpiä lännen sabotaasille vaan antaa tukensa loppuun asti.


    • VenäjäPelastiKrimin

      Suomen sionistilahtareita vituttaa kun monikansalliset rosvofirmat eivät päässeetkään ryöstämään Krimin kansan viljeysmaita ja muita aarteita kuten ovat jo ehtineet ryöstää ukrainalaisten viljelysmaat ja muut arvo-omaisuudet.

      Venäjä pelasti Krimin kansan rikkaudet sinistirosvojen totaaliryöstelyltä.

      • YLE kertoo taas kauhujuttuja kun Venäjä vie hävittäjiä omille mailleen ,varmaan luulevat että joku hölmö uskoo heidän mörköjuttujaan.


      • YLEonMielisairas
        kissamies57 kirjoitti:

        YLE kertoo taas kauhujuttuja kun Venäjä vie hävittäjiä omille mailleen ,varmaan luulevat että joku hölmö uskoo heidän mörköjuttujaan.

        YLE on puhtaasti Kokoomuksen media. Rosvojen puolue on täynnä mielisairaita USAkiimaisia sotahulluja, jotka saavat runsaasti dollareita siitä kun ajavat maailmanterroristin etuja Suomessa.


      • YLEonMielisairas kirjoitti:

        YLE on puhtaasti Kokoomuksen media. Rosvojen puolue on täynnä mielisairaita USAkiimaisia sotahulluja, jotka saavat runsaasti dollareita siitä kun ajavat maailmanterroristin etuja Suomessa.

        Eläköön preussin ja Venäjän ikuinen liitto!
        Прусский и русский вечный святой завет
        https://www.youtube.com/watch?v=FKXEW-P6i9k


    • khdh

      Onnea ja kaikkea hyvää Krimille.

      • Samaa emme voi sanoa USAsta jossa sananvapaus kuopattiin juuri senaatin runnoessa laine jonka mukaan ihminen joka puhuu että krimi kuuluu venäjään voidaan heti vangita.
        Erityisesti turisteja varoittaisin täsät kaapatusta valtiosta jossa voi joutua lusimaan parista sanasesta!


    • Olet-oikeassa

      Vain siinä että olet mielisairas.

      Kiitos kun tunnustit......

      • kolllli57

        Näin kirjoittaa ihmispoloinen jolla ei ole tunteita edes kauniiden naisten tai laulujen edessä!
        Minä vaikka olisinkin hullu sentään tunnen jotain!


      • kolllli57

    • Vieläkun suomen pelastaisivat niin avot. Linja riistokapitalismia vastaan tulee vetää juuri tänne.

    • Hoplaax

      Suomen venäläisväestö kasvaa kasvamistaan.

      Milloin on meidän vuoromme...

      • kolllli57

        Suomessa ja Virossa on aina elänyt venäläisvähemmistö kuten Venäjällä on aina elänyt ja elää suomen sukunen vähemmistö.
        Britania lähtee reilun viikon kuluttua EUsta ja Junker on luvannut että englannin kielen merkitys pienenee joten aika on jo opiskella ainakin ranskaa tai saksaa kun ette venäjää kuitenkaan opi:
        https://www.youtube.com/watch?v=WhBnMEPTU80


      • Hoplaax
        kolllli57 kirjoitti:

        Suomessa ja Virossa on aina elänyt venäläisvähemmistö kuten Venäjällä on aina elänyt ja elää suomen sukunen vähemmistö.
        Britania lähtee reilun viikon kuluttua EUsta ja Junker on luvannut että englannin kielen merkitys pienenee joten aika on jo opiskella ainakin ranskaa tai saksaa kun ette venäjää kuitenkaan opi:
        https://www.youtube.com/watch?v=WhBnMEPTU80

        Ranskaa, saksaa, englantia ja ruotsia olen suomen kielen ohella opiskellut, mutta työssäni ainoastaan englantia tarvinnut.

        Itänaapurimme aggressiot huomioiden venäjän kieli saattaisi todellakin olla hyödyllinen...


      • veikkovennamo
        Hoplaax kirjoitti:

        Ranskaa, saksaa, englantia ja ruotsia olen suomen kielen ohella opiskellut, mutta työssäni ainoastaan englantia tarvinnut.

        Itänaapurimme aggressiot huomioiden venäjän kieli saattaisi todellakin olla hyödyllinen...

        On totta että ihmiset pelkäävät tuntematonta ja jos venäjä olisi jokin Suomen kokoinen pikkuvaltio tuossa vieressä ei edes se pelottaisi,mutta elämme suurvallan rinnalla ,ihmettelen vaan miksi ihmiset lähtevät etsimään suurvaltaa atlantin takaa kun sellainen on tuossa vieressä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe