Jaloista pitäviä

Jermu93

Mites on, löytyykö täältä miehen jaloista kiinnostuvia? Paljaiden jalkojen hyväily, suukottelu, varpaiden imeminen yms.
Tällaisesta palvelusta haave elää

20

55

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feet

      Täältä löytyy. Muutenkin mutta varsinkin osana dominasessiota.

      Panta kaulassa ja domina hihnan hallintapäässä. Konttautusta, matelua, kun olen lattialla vatsallani niin dominan toinen jalka kasvojeni alla ja toisella jalalla niskasta painaen pakottaa suutelemaan jalkaterää tai korkkaria.
      Hihnasta kiristäen paljas jakaterä syvälle suuhuni ja hieman löysäten varpaiden imemistä. Siitä suudellen ylöspäin haaroväliin saakka. Joskus kyynärpäät selän taakse sidottuina, aina ei. Jos hidastelen tai vastustelen niin raipalla uskottavuutta komentoihin.

      Vaimoni raipan käyttö on valitettavan muodollista. Uskottavuus puuttuu.

    • WW3

      Totta helvetissä. Ei mikään ole niin kiihottavaa, kuin isot miehekkäät jalat. Itselläni on ihan kivan kokoiset. Muutaman kerran olen saanut orjan, jolla tuollaiset pienet neiti-jalat. On siinä saanut nuolla ja ihastella kunnollisia miehen jalkoja ja kuulla nöyryyttäviä kommentteja omista surkeista jaloistaan.

    • En tiedä jos jalat kiihottaa minua mutta olen aivan hullua olla kiinnostunut sääreet reidet mutta ei kai se on jaloista pitäviä?Kun näen sääreet reidet teeveessä minä saan hengitysvaikeuksia!Ihailen niitä hirveästi!

      • Nyt olen utelias tietä kuka annoin minulle vihreä peukalo ylöspäin?Kiitos!


    • PesPes

      Mikäslaiset jalat kiihottaa? Isot vai pienet? Lättäjalat vai holvikkaat?

    • Minä olen aivan hulluna naisen sääreet,reidet ja polvet!Minä saan hengitysvaikeuksia kun näen kapeat hoikat naissääreet,polvet ja reidet!Minun fantasia olis että täällä olisi kuumalla kesällä sellainen nainen joka olis aivan ruskeat sääreet,reidet lyhyissä tiukat sortsissa!

    • Jidoa

      Kesä taas tulossa ja uroot kuorii jalkansa kengistä. Mahtavaa pongaillla jännittävän näkösiä jalkoja. Uimarannat on saattamattomia paikkoja. Seisoo kun kärrynaisa, paljaita miesten jalkoja kaikkialla.

    • Juu, olis kiva päästä palvelemaan jonkun suurinpirtein samanikäisen jätkän jalkoja. Miksei vähän vaihdella välillä.

      • Anonyymi

        Minkäslaiset jalat saa sulle parhaat sätkyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäslaiset jalat saa sulle parhaat sätkyt?

        Perus, sopivan miehekkäät mutta ei taasen mitkään hobittijalat :D
        28v ikää itsellä.


      • Brairie kirjoitti:

        Perus, sopivan miehekkäät mutta ei taasen mitkään hobittijalat :D
        28v ikää itsellä.

        Täällä ois jalat palvottavaks, käy myös toisinpäinkin :D 26v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäslaiset jalat saa sulle parhaat sätkyt?

        Puujalat.


      • Jermu93 kirjoitti:

        Täällä ois jalat palvottavaks, käy myös toisinpäinkin :D 26v

        Kun ei vaan olis näin ujo oikeasti toteuttamaan tätä 🤔


    • Anonyymi

      Sellaset pitkät sirot pöydän jalat saa meikän kiihkon valtaan. Toisinaan ruokaillessakin pudotan vaivihkaa leipäsiivun lattialle pöydän alle ja salaa nuoleskelen pitkiä siroja pöydän jalkoja. Joskus vaijeri on niin herkällä päällä että pikatumpulla päästelen mällit sitten leipäpalan päälle. Ei kehtaa lattiallekaan roiskia.
      Leipäpalan sitten vaan muina miehinä vien roskiin.

    • Anonyymi

      Hoikat miehen jalkaterät verhottuna mustilla sukilla...

      • Anonyymi

        Isot ja leveät lättäjalat. Mutta ohkaiset silkkisukat. Onko pervon näköistä?


    • Vielä löytyy itseltä kiinnostusta.

    • Anonyymi

      Kiihottaako kunnon kynsisieni? Haluutko imee varpaitani....

    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa. Kesä kun tulee, niin saa ainkain katsoa, jos ei sattua. Itellä on nolon pienet lättäjalat. Ehkä juuri siksi sykkii ennen muuta isoille ja korkeaholvisille jaloille.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe