Kai ymmärrät että joku muukin on voinut vahingossa käyttää samaa nimimerkkiä kuin minä monet ihmiset käyttävät samaa eivät he voi tietää että se voi olla jo jollain käytössä.
Ymmärrät kai että se nainen tekee kaikkensa ettemme saa toisiamme.
Minä en ole täällä kaivannut ketään muuta kuin sinua Pekka.
Taidat oikein keksimällä keksiä ettet tuntisi mitä tunnet jos näin on parempi minun unohtaa sinut.
Kevätaikaa
5
<50
Vastaukset
- Nobod
Siksi tein aloituksen kun se eijeesus nimimerkillä oleva kysyi kerran että kaipaako täällä kukaan samalla jotain toista kuin kaivattua niin minä en ainakaan ole kaivannut.
Kyllä yhdessä kaivatussa on tarpeeksi.Olet aivan oikeassa tuossa, että yhdessä kaivatussa on ihan tarpeeksi kaipaamista. Etenkin jos kaipailee tälläisellä palstalla ja etsii täältä vastauksia. Täällä on paljon kirjoittajia ja samoja etukirjaimiakin ja samoja nimiä vaikka ovat fyysisesti eri henkilöitä ja voivat asua eri puolilla Suomeakin. Kannattaa olla varovainen sen kanssa mitä kuvittelee itselleen kirjoitetun jos ei ole ihan selviä tunnisteita.
Minäkin kaipaan vain yhtä (eikä se ole Pekka, eikä edes ala P:llä).- Jeesusmitäpötköä
Oletko kuullut välimerkeistä?
- Nobod
Juu:) okei.
- Nuhanenä
Höpö höpö 🤧😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173549
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212612En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322095- 191936
- 881935
- 261612
- 311471
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361467Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91404Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111354