Onko muita miehiä, jotka kiihottuvat oman vaimon antautuessa ryhmän panonartuksi? Itseäni kiihottaa julmetusti näkymä siitä, kun oma kaunis vaimo hiljalleen antautuu toisten nussittavavaksi ja päästää kiiman valloilleen. Tykkää alistua miesten leluksi ja nauttii kun saa oikein kunnolla.
Itse jostain käsittämättömästä syystä kiihotun moisesta aivan törkeän paljon... ja se tunne, kun sitten pääsen itse lopuksi ottamaan naiseni takaisin. Se liukkaaksi naitu turpea pipari ja sotkuiseksi spermattu vartalo.... huhhuh...
Ryhmää vaimolle haaveita?
7
80
Vastaukset
Moikka! Täällä on samanlaisia ajatuksia. Haluutko jutellalisää
- haaveita
Vaimo vieraan käsittelyssä saa aina kiihottumaan. Ajatus vaimosta ryhmän panonarttuna vielä enemmän.
Vaimo on nelinkontin. Vieras on upottanut kouransa vaimon pyöreään takamukseen ja panee takaapäin. Vieraan lauettua seuraava mies jatkaa samoilla liukkailla. Vaimo ei edes tiedä kuka häntä panee. Huh! - panemaan
Olisi mukava päästä mukaan panemaan sinun naista
- VaimonTurpeaaHki
No,olisiko sinusta panijaksi? Kokosi,sen koko,ikäsi ja mistä olet???
- seyksim
Minulla on sama himo kun saisin vaimoni mukaan, mutta en tiedä olisiko hän siihen valmis. Fantasia lähti kerran kun työporukalla pantiin yhen työkaverin vaimoa ja hän oli tosi kiihottunut ottamaan meitä kolmea vierasta ja kyllä siinä sai painaa jälkiliukasta myös. No tuli vain mieleen että olisiko muitten miesten vaimot halunneet samaa.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940