Onko muita miehiä, jotka kiihottuvat oman vaimon antautuessa ryhmän panonartuksi? Itseäni kiihottaa julmetusti näkymä siitä, kun oma kaunis vaimo hiljalleen antautuu toisten nussittavavaksi ja päästää kiiman valloilleen. Tykkää alistua miesten leluksi ja nauttii kun saa oikein kunnolla.
Itse jostain käsittämättömästä syystä kiihotun moisesta aivan törkeän paljon... ja se tunne, kun sitten pääsen itse lopuksi ottamaan naiseni takaisin. Se liukkaaksi naitu turpea pipari ja sotkuiseksi spermattu vartalo.... huhhuh...
Ryhmää vaimolle haaveita?
7
110
Vastaukset
Moikka! Täällä on samanlaisia ajatuksia. Haluutko jutellalisää
- haaveita
Vaimo vieraan käsittelyssä saa aina kiihottumaan. Ajatus vaimosta ryhmän panonarttuna vielä enemmän.
Vaimo on nelinkontin. Vieras on upottanut kouransa vaimon pyöreään takamukseen ja panee takaapäin. Vieraan lauettua seuraava mies jatkaa samoilla liukkailla. Vaimo ei edes tiedä kuka häntä panee. Huh! - panemaan
Olisi mukava päästä mukaan panemaan sinun naista
- VaimonTurpeaaHki
No,olisiko sinusta panijaksi? Kokosi,sen koko,ikäsi ja mistä olet???
- seyksim
Minulla on sama himo kun saisin vaimoni mukaan, mutta en tiedä olisiko hän siihen valmis. Fantasia lähti kerran kun työporukalla pantiin yhen työkaverin vaimoa ja hän oli tosi kiihottunut ottamaan meitä kolmea vierasta ja kyllä siinä sai painaa jälkiliukasta myös. No tuli vain mieleen että olisiko muitten miesten vaimot halunneet samaa.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190