Maahanmuuttomäärä on 20 000 vuodessa ja he lisääntyvät 3.52 kertaisesti.
Vuonna 2100 ovat suomalaiset vähemmistönä maassamme ja suomen kansa on menettänyt itsenäisyytensä.
Rasismi loppuu totaalisti Suomessa 88:ssa vuodessa.
10
<50
Vastaukset
- Gabriel007
No tuo on totta, siksihän se Breivitkin teki iskun, mamut sikiävät kuin kanit suomalaiset nuoret eivät kehtaa lapsia tehdä, ainakaan minä en kehtaisi enää tehdä lapsia, muija kun ei ole mihinkään tyytyväinen elämä pitäisi olla kuin paratiisissa, niin erotaan ja maksa siinä sitten elatusavut 18 v. Niillä rahoilla käy Pattajalla monta kertaa, näin se on.
- TärkeäTarkennus
Migrin tilaston mukaan viimeKIN vuonna tuli peräti 79 000 ihmistä ulkomailta Suomeen! Tahti ei näytä hiipuvan vaan päinvastoin. Joten suomalaiset ovat vähemmistönä jo 30 vuoden sisällä omassa maassaan. Ehkä jopa ennemmin johtuen suomalaisten lisääntymisen loppumisesta ja mamujen suuresta syntyvyydestä.
Suomalaisvastainen eliitimme haluaa suomalaisuuden katoavan Suomesta. Ja jo NYT esiintyy suomalaisvastaista rasimia! Ehkä se sitten loppuu, kun olemme vähemmistönä? Tosin epäilen sitäkin...- 123d13123f
ootko nähnyt yhtään armeliasta muslimia?
ootko nähny muslimia joka kunnioittais kristityn ihmisoikeuksia tai uskonnonvapautta?
en minäkään. Iso osa tuosta luvusta on työperäistä maahanmuuttoa ja opiskelijoita. Hyvin pieni osa turvapaikanhakijoita.
- Tällei
Sillei kirjoitti:
Iso osa tuosta luvusta on työperäistä maahanmuuttoa ja opiskelijoita. Hyvin pieni osa turvapaikanhakijoita.
Ei todellakaan ole iso osa vaan pieni osa! Sitä paitsi. Ulkomaalaisia eli ei-suomalaisia he ovat, oli syy tulla maahamme mikä tahansa. Kaikki ei-valkoiset "opiskelijat" tulevat hakemaan kansalaisuutta eli jäämään maahamme.
Turha sinun on levittää tuota mamutttajien propagandaa eli yrittää vähätellä mamutulvan määrää pilkkomalla tulijat eri kategorioihin!
- 3-33-33
paremminki 6 vuodessa.
kun kalifaatti tulee suomeen niin turhat suomalaiset tapetaan,
loput pakenee ulkomaille jne.- mallimaammeko
Ihan asiallisen arvion mukaan Ruotsissa on muslimeita jo kolmasosa 20 vuoden sisällä. Ja sehän riittää hallinan ottamiseen. Koska ruotsalaiset ovat eripuraisia kuten muutkin länsimaiden kansat. Lisäksi osa kantaväestöä tunnetusti kääntyy helposti omaa kansaans avastaan. Mutta muslimit ovat hyvin yhtenäistä sakkia, kun he elävät "vääräuskoisessa" maassa.
- PaavonRakkaus
Paavo Väyrynen pelastaa
- Näkeehäntuon
Luulet vaan. Vaikka suomalaiset itse loppuisi, alkavat jäljelle jääneet kahnata keskenään, toisiaan ja muita maahan muuttaneita vastaan, tai ainakin ulkomaiden kanssa. Vaikka olisivat muslimeita kaikki. Pian on pommitettu kaikki hajalle.
Tässä kultamunat tuovat hienoa uutta näkökulmaa Ruotsiin ties mihin:
https://www.youtube.com/watch?v=iaNvsnVQNEo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.28410792- 2164736
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny92309- 1271831
- 1591795
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921188Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411126Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon34974Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il7928- 139875