Kun muut nukkuvat unta palloon ja lataavat akkuja normielämään tämä rääväsuu takoo koneensa näppäimiä ja yrittää väittää kakkaa kullaksi.
Voi ipuliisan yökatkeruutta
4
67
Vastaukset
- tekohengitystä
Älä luovuta. Olet kuitenkin se ainoa hengissä oleva tällä sivulla.
- Varoituksen-sananen
No, mitä nyt sitten on tapahtunut, vai yritätkö taas pitää yllä keskustelua tyhjästä?
Kuka ylipäätään on Ipuliisa? Tiedän Ipun, mutta Liisaa en. Vai onko hän samankaltainen olio kuin Parkki-Pirkko (tai seitsenpistepirkko)? - Lappuliisa, lain pitkä käsi, joka valvoo laittomia tai lain hengen vastaisia ulostulojasi. Kannattaisiko lopetella, vaikka harhat ajavat tekstaamaan päättömiä - yhä uudelleen!- monet-sadut
Kai sentään tiedät mitä kirjoitat? Luulen kuitenkin että kirjoitat moneen paikkaan etkä enää muista omia juttujasi koska ne ovat tuttua valhetta kaikki.
- käräjillä_naama_näkyy
Tää on varmasti TONTTU! Ipun harmaa kauhu! Jos se ei leivo piirakkaa tai jurise ja linkkaa kommareita, se uhoo oikeiusjutuilla myös blogillaan.
Jeesus mitä' pellejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794