Käykää Keski-Suomessa Uuraisten palstalla lukemassa, mitä noista Markku hoitaa-ohjelmassa esiintyvistä kauhajokisista ajatellaan...
Markku hoitaa-ohjelmassa esiintyneet munasivat itsensä
21
181
Vastaukset
- poropeukaloita
Siellä oli hyviä kommentteja Kauhajoen peukalo keskellä kämmentä olevista poropeukaloista, mutta moderaattorikone poistaa viestit, kun sanoo rehellisen mielipiteen niistä varttijulkkiksista ja turhakkeista, joille nyt jo naapuritkin nauraa.
- pilasivat-ep-maineen
Miehet, kehtaatteko sanoa olevanna eteläpohojalaasia? Tilata nyt Keski-Suomesta asti kaksi poropeukaloa räpeltämään aivan yksinkertaisia hommia, kun talon oma isäntäväki ei osaa, ei pysty niitä tekemään. Vielä pitää samat naamat näyttää tv:n ruudussa kolmeen kertaan uudestansa, että kaikki varmaan näköö… Kyllä nyt hävettääsi olla noiden miesten housuussa...
- mikä-häpiä
Akkoja tuommooset Kauhajoen miehet... näyttää nyt akkain ja lasten nähären oma taitamattomuuteensa...
- Kauhajoen-laki
Etelä-pohojammaa kansalaasuus pois nuoon taitamattomilta miehiltä... häpäsöövät kaikki muukki miehet, kun on peukalo nuoon keskellä kämmentä...
- Kalakkulaanen
Ei kannata yrittää vääntää murretta, jos sitä ei osaa.
Kalakkulaanen kirjoitti:
Ei kannata yrittää vääntää murretta, jos sitä ei osaa.
Ja ylipäätään ei kannata kommentoida jos anti on noin heikkoa, tarkoitan nimim. Kauhajoen-laki.
- tuosgkxm
"Vanhainkoti" oli asiallinen otos.
- nolojen.kylä
Kauhajokiset ovat muutenkin tosi noloja, kauhea myötähäpeä iskee aina kun joutuu olemaan kauhajokisten kanssa tekemisissä. Tyhmiä ja yksinkertaisia, olemattomilla ansioilla ylpeileviä tyhjäntoimittajia suurin osa.
Ei pidä yleistää, mutta ikävä kyllä osan kohdalla täyttä totta. Mielenmaisema on ollut ja tulee ilmeisesti pysymäänkin karunpuoleisena, etten sanoisi jopa pöljän asteella.
- keputtaaperkele
Ovat tosi tyhmiä ja äänestävät kepu kekkuli lassea.
- pöntöt
On kyllä niin ääliö ohjelma. Junttipojat asialla!
- aitojaihmisiä
Muuten kyllä aivan hyvä sarja mutta se markun apumies on aivan vääränlainen ihminen siihen ,varmaan normaalielämässä todella ärsyttävä ihmine,pilattu hyvä sarja!Jakson perheet oli valittu aivan oikein,eikös se ole ohjelman tarkoituskin että menevät sellaisten perheiden luokse jotka sitä apua tarvitsevat,eivät kaikki ole mitään moniosaajia,varmaan olivat kiitollisia avusta.
- OikeenJunttia
Paras kohta oli se jätkän humppa, lopussa, autossa kotimatkalla. Hei hoii, sä jätkän oma kultaaa, hei hoii.... No, ei ollu kyllä lauluääntä suotu, kummallekaan...
- räkääkö_tuloo
Vähä vähemmän vois tosiaan pyyhkiä nenäänsä ku telkkariin pääsöö
- 565
Kaiken kaikkiaan;kyllähän tuon ohjelman katsoi hyvin mielellään.
Ei tullut paha tai loukkaantunut mieli.Kyllä kauhajokiset osaavat olla edukseen.Oltiin hyvällä tapaa iloisia ja reippaita.Suuressa maailmassahan noin kuuluu käyttäytyä.Ei ollut yli lyöntejä, vaan hillittyä ja hienostunutta tämän pitäjän malliin.
Ja ohjelmahan oli tehty ajatuksella, että autetaan ystävällisesti jos voidaan.
Ehkäpä oli esitetty pyyntö autettaville, että olkaa "kiireisiä"jotta on tekemistä ja ohjelmaan aineistoa.
Se mitä kaipaan toisilta ihmisiltä tässä ajassa ovat sanoja; Kiitos, näkemiin, hyvää huomenta,oli kiva tavata.
Ja tekoja;Ovenkin voi aukaista toiselle,voi kantaa ostokset kaupasta tarvittaessa kotiin...Runsaasti on vielä käytöstavoissa opeteltavaa silläkin saralla .On työtä ja tehtävää. - näin-se-on-
Ohjelma oli pelkkää arvotonta roskaa ja Kauhajoki on pelkkä junttikylä jossain hevon perseessä!
- Mr.Fixit
Kannattais se ulkorakennuksen kattokin korjauttaa kun vielä voi. Mätänee muuten koko rakennus kun vesi valuu sisälle!
- pellet-maailmalla
Hävetkää Kauhajoen miehet !! Tilata nyt ulkopuolisia poropeukaloita tekemään kotiinsa noin yksinkertaisia hommia. Pitäisi ottaa nimi "mies" kokonaan pois tuommoisilta peukalo keskellä kämmentä olevilta Kauhajokisilta. Markku hoitaa-ohjelman remonttimiehetkin on kyllä semmoista sekunda-sarjaa, että olisivat joutaneet jäädä itsekin sinne Epilään, missä vierailivat sitten ohjelman seuraavassa jaksossa.
- terästä_selkärankaan
Joko niille Kauhajoen miehille on laitettu hameet päälle, jotka häpäisivät Kauhajoen muun miesväen, kun menivät Markku-hoitaa ohjelmassa teettämään aivan yksinkertaisia hommia niillä hölmöläisiltä vaikuttavilla remonttimiehillä?
- että-te-kehtasitte
Joko ne peukalo keskellä kämmentä olevat miehenkuvat Kauhajoelta on laitettu kirkon pihaan jalkapuuhun häpeämään osaamattomuuttaan?
- kohtuus-kerjätessäkin
Ja se peukalo keskellä kämmentä oleva hevosmieskin kehtasi sanoa siitä eteisen uudesta peilikaapista, että "ei se nyt ruma oo". Suuta soukemmalle ukko, kun et itse tuommoistakaan työtä pystynyt tekemään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673