Ällöimmät Vihreät

Arvio

Kyllä Ville Niinistö on voittaja vaikka Emma Kati haastaakin voimallisesti. Molemmat moukkia.

Pekka Haavisto on heidän täydellinen vastakohtansa. Osaa käyttäytyä. Siksi onkin vaarallinen harhaisen aatteen palveluksessa.

14

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EmmaEmmaEmma

      Emma Kari paras vaihtoehto viherkommunistien puheenjohtajaksi........ ja sitä paitsi nyt on Emman vuoro.....

      • EiköTotta

        Hei onhan siellä rakentava Ozan Yanar. Rakentaa kuulkaa kavereidensa kanssa sellaisen Islamilaisen kalifaatin Stadiin että oksat pois.... Siinnä teille se aito Suomalainen vaihtoehto.......


      • tosi.vihreää

        Pitäisi osata edes äänestysnappia painaa, jotta voisi jatkaa eduskunnassa. Sopiva johtaja vihreille ehdottomasti Emma Kari, sähköautoihin virtaa tuulimyllyistä, Uusiutuvalla energialla hoidetaan muu energiantarve suomessa.
        Uusiutuva ? Puuta, turvetta ? Joiden poltosta pitäisi päästä eroon.
        Helsingissä valtapuolueena vihreät. Puhdistamatonta jätevettä lasketaan mereen, samoin likainen aurauslumi, mereen vaan.


      • EiMitäänAsiaa
        EiköTotta kirjoitti:

        Hei onhan siellä rakentava Ozan Yanar. Rakentaa kuulkaa kavereidensa kanssa sellaisen Islamilaisen kalifaatin Stadiin että oksat pois.... Siinnä teille se aito Suomalainen vaihtoehto.......

        "Hei onhan siellä rakentava Ozan Yanar."

        Jitzhak Yanar on oikea idi??tti.

        Kuuntele ja ole onnellinan tämän kansakunnan kerman älyn juoksusta

        https://areena.yle.fi/1-50038264


      • Harha-Ahonsisko

        Rasisteja. Natsirasisteja kaikkialla! Kaikki suomalaiset on rasisti natseja!


      • Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Rasisteja. Natsirasisteja kaikkialla! Kaikki suomalaiset on rasisti natseja!

        "Kaikki suomalaiset on rasisti natseja! "

        Erityisesti RKP:n kannattajat.


      • ToveriBolivitsis
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Rasisteja. Natsirasisteja kaikkialla! Kaikki suomalaiset on rasisti natseja!

        Hyvä toveri ja suuri politrukki sinä "Harhainen sisar" ei kaikki suomalaiset ole rasisteja eikä natseja on nimittäin pienierikoinen kieliryhmittymä ja heillä on jopa puolue täällä maassamme.
        Ylessä ja siellä uutisissa on kerrottu, että tämä pienikieliryhmä on onnellisimpia mitä muut täällä suomessamme vaikka nykyisin täällä on monia erikulttuureja, mutta onneksemme tämä yksi kielikulttuuri nosti maamme eturiviin onnellisten maitten joukosta.


    • Kauhistus

      Ville on ylimielinen räyhähenki.

    • Justus83

      Kun näitä vihreitä kykyjä suosii, maailma pelastuu:

      Pääkaupunkiseudun kivihiilivihreät
      Ville Niinistö ajeli Ruotsin rekkariautolla suurta ylinopeutta.
      Fatim Diarra ja maatalousväestö
      Heidi Hautala harmaatatalotta kuriin-komiteassa ja omat pimeät remontit.
      Jani taksi-Toivola
      Emma "iljettävä" Kari
      Aino lentokonehäirikkö-Pennanen
      Olli-Poika Parviainen saa korotettua kulukorvausta. Vuokra 230 EUR äidin kämpässä.
      Saido rahanpesu-Mohamed
      Anni Malmin lentoasema Sinnemäki
      Pekka Caruna Haavisto
      Touho klubi Aalto

      • SaldoMuhaMohaMaha

        Jospa vihreissä on vallalla nappulasokeus.
        Kari ei osannut käyttää äänestyslaitteennappuloita ja
        Saido ei osannut käyttää ottomaattia koettaessaan aina vaan tarkastaa saldoa, mutta nostikin siskon fyffet vahingossa.


      • Pätevä lista.

        Moni puolue on varmasti kateellinen :-)


    • marsilainenmaa

      Kaikki vihreät ovat surkeannäköisiä marsilaisia.

    • öööö2

      Aino Pennanen nosti kesällä kovasti osakkeitaan.

    • RoskaVilleOlenVain

      Osakkeet on nyt menneet alaspäin ja kurssit laskee kuin köyhä viimeisiä ropojaan.

      On osinkojen saanti aika ja on mukava kun saa euron tai kaksi josta sitten menee veroa joten käteen jää pelkkää miinusta. Jospa vihreäkauhu saisi jotain nyt aikaan ja ilmasto alkaisi lämmetä niin me tarettaisiin yöpyä roskiksien vieressäkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe