niiin..jottain häikkkäää häh
Onks Raision ekotori ja ekotila konkassa?
5
966
Vastaukset
- kyykkyyn
Tälle kolmannelle sektorille ei riitä enää yhteiskunnan varoja ylläpidon pyörittämiseen. Vuoden 2015 joukko invaasio on syönyt (ja syö) varat.Tähän on tultu,näillä mennään,ikävä kyllä.
- ekoekoeko
kyllä siellä toimintaa on
- Anonyymi
Mutta ei enää. Tänään kun kävin, portit oli kiinni ja netissä luki , että viikonloppuna järjestetään konkurssihuutokauppa.
- Anonyymi
Rosvot sen ryöväämisen aloitti jo vuosia sitten ja uusia rosvoja aina päällikkönä...
- Anonyymi
Tällä ekotorilla töissä ollessani täytyy sanoa, että suurin osa johdosta on OK. Suurin mätäpaise oli kuriinpanematon Anne (tutuille ABC) joka oli myymälänjohtajana. Jos siinä mielessä ei hälytyskellot päässä rupea kilkuttamaan, kun pieni ATK nurkkaus tuottaa yli puolet päivän tuloista normaalina päivänä. ATK nurkkaus oli ainoa tuottava osa, koska ATK työntekijöiden mukaan he itse vaativat hinnoittelut tuotteilleen.
Muistan sen päivän kun kauhea hulabaloo paikalla kun TS oli tehnyt artikkelin Ekotilasta. Paljonko oli päivän tuotto normaalipäivään verrattuna? Ei paljoakaan normaalista eroava, koska kaikki ylihintaista ja naurettavaa. Vanha kirjoituskoneen rämä? 700€. Karmea kaapin hökötys josta olisi saanut maksaa, että joku veisi pois? 500€ (Kyseinen kaappi oli vitsi koko Raision pisteessä). Käytetty Ikean lipasto? 80€. Ikeasta uutena 35€. Täysin arvattomat Arabian leimalla varustetut muotissa tehdyt kipot ja kulhot? Järjestäin lähes 50€. Yksikään niistä kaupan työvoiman mukaan ei mennyt kaupaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423