Kokemuksia tuosta? Ajattelin yhdistää lainat ja tämä voisi olla sopiva paikka, mutta haluan ensin kysyä muiden mielipidettä.
Varmalaina.fi
47
2966
Vastaukset
- Ellu955
Oon kokeillu ja ihan ok. Ota nyt kuitenkin huomioon että tuo palvelu ei myönnä lainaa, vaan ainoastaan kilpailuttaa sen sinun puolesta.
- KaikkiHuijaavat
Ja pelaavat tietysti omaan pussiinsa. Mielettämä proviisiot.
Täysin turha välikäsi. Ja tietysti kyse on nytkin vain mainoksesta. - Jake77u
KaikkiHuijaavat kirjoitti:
Ja pelaavat tietysti omaan pussiinsa. Mielettämä proviisiot.
Täysin turha välikäsi. Ja tietysti kyse on nytkin vain mainoksesta.Kerro ihmeessä miten kilpailutuspalvelu voi huijata?
Omasta kokemuksesta voin sanoa että lainatarjoukset oli ihan samat, haki niitä sitten kilpailutuspalvelun kautta tai suoraan joltain sen yhteistyökumppanilta.
Sen puoleen kyllä turha välikäsi, mutta helpottaa mielestäni lainapalveluiden kilpailuttamista. - KaikkiHuijavatAina
Jake77u kirjoitti:
Kerro ihmeessä miten kilpailutuspalvelu voi huijata?
Omasta kokemuksesta voin sanoa että lainatarjoukset oli ihan samat, haki niitä sitten kilpailutuspalvelun kautta tai suoraan joltain sen yhteistyökumppanilta.
Sen puoleen kyllä turha välikäsi, mutta helpottaa mielestäni lainapalveluiden kilpailuttamista.Älä leiki tyhmää! Ei sinun tarvitse kaikkea ymmärtää.
- Anonyymi
Lainaa netistä ilman vakuuksia - https://hespac.com/vippi.htm Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.
- Anonyymi
Ihan ok palvelu
- Anonyymi
Toimi meillä ihan hyvin. Tarjouksia tuli muistaakseni 9 kpl.
- Anonyymi
Montako näistä oli ihan oikeita pankkeja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako näistä oli ihan oikeita pankkeja?
Oikeita pankkeja taitaa nykyään olla suurin osa. On nuo pienet toimijat jääneet pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeita pankkeja taitaa nykyään olla suurin osa. On nuo pienet toimijat jääneet pois.
Suomessa on pienten lainapalveluiden toiminta tehty kannattamattomaksi, joten vain suuret pankit ovat enää mukana.
- Anonyymi
Nopeasti tuli tarjoukset. Odotan silti syksyyn kun 20% korkokatto tulee voimaan.
- Anonyymi
Eikös sulla ole syksyllä jo sen verran monen kuun lyhennykset jemmassa ettei lainaa tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sulla ole syksyllä jo sen verran monen kuun lyhennykset jemmassa ettei lainaa tarvitse.
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Annatte kaikki tietonne näille välittäjäfirmoille, ja ne myy niitä eteenpäin. Fiksua.
- Anonyymi
Jos tykkäät roskapostista, käytä VarmaLainaa tai jotakin muuta lainan kilpailuttajaa. Mainokset kyllä pystyy kieltämään, mutta ne pitää tehdä jokaiselle mainostajalle erikseen, ja mainostajien yhteystietojen hankkimisessa on omat vaikeutensa.
- Anonyymi
Kokeilin ja kyllähän sieltä lainatarjouksia tuli mukavasti. Sitten ilmoitin asiakaspalveluun että en halua enempää tarjouksia niin ne loppui mun kohdalla siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin ja kyllähän sieltä lainatarjouksia tuli mukavasti. Sitten ilmoitin asiakaspalveluun että en halua enempää tarjouksia niin ne loppui mun kohdalla siihen.
Minulla tulee jatkuvasti mainoksia, vaikka nimenomaan olen kieltänyt. Ja kaikki lainatarjoukset ovat olleet ylihintaista paskaa. Sinä et tietenkään ole saanut muita kuin 2-5 prosentin tarjouksia?
- Anonyymi
Yksi lainanvälittäjä monien joukosta. Eipä nämä juuri toisistaan eroa.
- Anonyymi
Eikös tuo nyt ole vaan kilpailutuspalveluksi naamioitu affisivu? Käyttöehdot kun lukee niin hakemus menee omalainalle joka puolestaan on ihan hämärähomma alusta loppuun. Tyrkyttävät kalliita tarjouksia alkuun. ei taida olla ihan asiakkaan vaan jonkun muun edun mukaista miten omalaina toimii
- Anonyymi
Taisit tiivistää asian hyvin. Perinteisiä affisivuja ei juurikaan enää ole, ne ovat kaikki kilpailutuspalveluita. Esim. Varmalainalla ei ole mitään rahoitusalan toimintalupaa, vaan sen takana on Webcube Oy, joka on markkinointi- ja mainosfirma.
- Anonyymi
Kokeilin tätä kun radiossa mainostivat että vanhat lainat kannattaa kilpailuttaa uuden korkolain takia. tarjouksia sain vain 3 mutta oli halvempia kuin vanha limiitti joka mulla oli. joten kai tuo nyt sitten kannatti.
- Anonyymi
Lakimuutoksen jälkeen tuli myös vaihdettua kaikki lainat uusiin palveluihin.
- Anonyymi
No siis yäk!
- Anonyymi
Ootteko saaneet lainaa nyt 10 % korkokatolla?
- Anonyymi
Kyllä sain. Lainatarjouksia ei tosin tullut kuin 6 kpl, mutta ne oli kaikki alle 10% korolla.
- Anonyymi
Sain paremman tarjouksen täältä kuin omasta kivijalkapankista. Uskomatonta että edelleen netin lainoja pidetään kalliina. Kyllä ne osaa kiskoa tavallisessakin pankissa.
- Anonyymi
On saatu. Lakihan tuon velvoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sain. Lainatarjouksia ei tosin tullut kuin 6 kpl, mutta ne oli kaikki alle 10% korolla.
Tuo 6 on aika hyvin, näin korkokaton aikana hyvä jos saa edes 4...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo 6 on aika hyvin, näin korkokaton aikana hyvä jos saa edes 4...
Kyllä mä sain 9 tarjousta, joista 7 oli pankkeja ja 2 muita rahoitusyhtiöitä.
- Anonyymi
On kokeiltu pariin eri otteeseen. Toimii kuten moni muukin kilpailuttamiseen erikoistunut palvelu. Sanovat kilpailuttavansa noin 30 eri luotonantajaa, mutta mä en kyllä saanut kuin 8 lainatarjousta. Mutta ilmaisena palveluna ihan ok. ehkä muut on saanut enemmän tarjouksia?
- Anonyymi
Läpinäkyvää mainostamista. Vai peräti 8 tarjousta?
- Anonyymi
Toimiva palvelu. Olen käyttänyt monesti vuosien varrella. Tämä on kuitenkin kilpailutuspalvelu, jonka käyttö ei maksa mitään niin olisi tyhmää jättää laina kilpailuttamatta.
- Anonyymi
Kannattaa olla tarkka, mihin yksityiset taloustietonsa jakaa. Tämän palveluntarkoituksena ei ole etsiä hakijalle edullisinta lainaa, vaan kerätä keskitettyä tietoa huonon taloustilanteen omaavista ihmisistä (nk. törppöhaistaja). Tiedot säilytetään rekisterissä hakemuksen jälkeenkin, ja erilaiset "yhteistyökumppanit" voivat sieltä sitten tarkistaa epätoivotut henkilöt.
- Anonyymi
On kokeiltu pari kertaa. Mielummin pankkilaina tuolta, kuin jokin pikavippi jostain viron puljusta.
- Anonyymi
Ok palvelu. Maksuton ja nopea lainan kilpailutus.
- Anonyymi
Toimii. Olen kokeillut palvelua pariin eri otteeseen. Hyvä asiakaspalvelu myös aina iso
- Anonyymi
Voin sanoa kokemuksesta että toimiva palvelu. Tuolta et siis kuitenkaan saa lainaa, vaan ainoastaan valmiit lainatarjoukset. Nopeuttaa vertailua huomattavasti.
- Anonyymi
Samalla omat taloustiedot tulevat tallennetuksi välittäjän rekistereihin myöhempää käyttöä varten (ns. ”törppötutka”).
- Anonyymi
Siihen velkaan niin, siihenhän saatetaan ihan totutella. Luukkaan evankeliumi:
16:13
Jesus loves me- Anonyymi
I think not...
- Anonyymi
Paras!
- Anonyymi
Toimii kuten palvelussa https://www.pienlainat.fi/varmalaina-fi/ todettiin. Eli hyvin.
- Anonyymi
On kokeiltu. Yksi monista...
- Anonyymi
Mä en näihin tietojani anna
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla palvelua https://www.xn--lainojenyhdistminen-twb.com/
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla https://www.helppolaina.fi/lainaa-ilman-vakuuksia/
- Anonyymi
Toimii. Onhan tuo myös listattuna https://www.kulutusluottovertailu.fi/ palveluunkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115745Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323827- 823312
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä172915Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2431970Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411748
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui371634Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513