Varmalaina.fi

AnttiK78

Kokemuksia tuosta? Ajattelin yhdistää lainat ja tämä voisi olla sopiva paikka, mutta haluan ensin kysyä muiden mielipidettä.

47

2966

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellu955

Oon kokeillu ja ihan ok. Ota nyt kuitenkin huomioon että tuo palvelu ei myönnä lainaa, vaan ainoastaan kilpailuttaa sen sinun puolesta.

• KaikkiHuijaavat

Ja pelaavat tietysti omaan pussiinsa. Mielettämä proviisiot.

Täysin turha välikäsi. Ja tietysti kyse on nytkin vain mainoksesta.

• Jake77u
        KaikkiHuijaavat kirjoitti:

Ja pelaavat tietysti omaan pussiinsa. Mielettämä proviisiot.

Täysin turha välikäsi. Ja tietysti kyse on nytkin vain mainoksesta.

Kerro ihmeessä miten kilpailutuspalvelu voi huijata?

Omasta kokemuksesta voin sanoa että lainatarjoukset oli ihan samat, haki niitä sitten kilpailutuspalvelun kautta tai suoraan joltain sen yhteistyökumppanilta.

Sen puoleen kyllä turha välikäsi, mutta helpottaa mielestäni lainapalveluiden kilpailuttamista.

• KaikkiHuijavatAina
        Jake77u kirjoitti:

Kerro ihmeessä miten kilpailutuspalvelu voi huijata?

Omasta kokemuksesta voin sanoa että lainatarjoukset oli ihan samat, haki niitä sitten kilpailutuspalvelun kautta tai suoraan joltain sen yhteistyökumppanilta.

Sen puoleen kyllä turha välikäsi, mutta helpottaa mielestäni lainapalveluiden kilpailuttamista.

Älä leiki tyhmää! Ei sinun tarvitse kaikkea ymmärtää.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ihan ok palvelu

• Anonyymi

Toimi meillä ihan hyvin. Tarjouksia tuli muistaakseni 9 kpl.

• Anonyymi

Montako näistä oli ihan oikeita pankkeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako näistä oli ihan oikeita pankkeja?

Oikeita pankkeja taitaa nykyään olla suurin osa. On nuo pienet toimijat jääneet pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeita pankkeja taitaa nykyään olla suurin osa. On nuo pienet toimijat jääneet pois.

Suomessa on pienten lainapalveluiden toiminta tehty kannattamattomaksi, joten vain suuret pankit ovat enää mukana.

• Anonyymi

Nopeasti tuli tarjoukset. Odotan silti syksyyn kun 20% korkokatto tulee voimaan.

• Anonyymi

Eikös sulla ole syksyllä jo sen verran monen kuun lyhennykset jemmassa ettei lainaa tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös sulla ole syksyllä jo sen verran monen kuun lyhennykset jemmassa ettei lainaa tarvitse.

Hyvin sanottu.

• Anonyymi

Annatte kaikki tietonne näille välittäjäfirmoille, ja ne myy niitä eteenpäin. Fiksua.

• Anonyymi

Jos tykkäät roskapostista, käytä VarmaLainaa tai jotakin muuta lainan kilpailuttajaa. Mainokset kyllä pystyy kieltämään, mutta ne pitää tehdä jokaiselle mainostajalle erikseen, ja mainostajien yhteystietojen hankkimisessa on omat vaikeutensa.

• Anonyymi

Kokeilin ja kyllähän sieltä lainatarjouksia tuli mukavasti. Sitten ilmoitin asiakaspalveluun että en halua enempää tarjouksia niin ne loppui mun kohdalla siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeilin ja kyllähän sieltä lainatarjouksia tuli mukavasti. Sitten ilmoitin asiakaspalveluun että en halua enempää tarjouksia niin ne loppui mun kohdalla siihen.

Minulla tulee jatkuvasti mainoksia, vaikka nimenomaan olen kieltänyt. Ja kaikki lainatarjoukset ovat olleet ylihintaista paskaa. Sinä et tietenkään ole saanut muita kuin 2-5 prosentin tarjouksia?

• Anonyymi

Yksi lainanvälittäjä monien joukosta. Eipä nämä juuri toisistaan eroa.

• Anonyymi

Eikös tuo nyt ole vaan kilpailutuspalveluksi naamioitu affisivu? Käyttöehdot kun lukee niin hakemus menee omalainalle joka puolestaan on ihan hämärähomma alusta loppuun. Tyrkyttävät kalliita tarjouksia alkuun. ei taida olla ihan asiakkaan vaan jonkun muun edun mukaista miten omalaina toimii

• Anonyymi

Taisit tiivistää asian hyvin. Perinteisiä affisivuja ei juurikaan enää ole, ne ovat kaikki kilpailutuspalveluita. Esim. Varmalainalla ei ole mitään rahoitusalan toimintalupaa, vaan sen takana on Webcube Oy, joka on markkinointi- ja mainosfirma.

• Anonyymi

Kokeilin tätä kun radiossa mainostivat että vanhat lainat kannattaa kilpailuttaa uuden korkolain takia. tarjouksia sain vain 3 mutta oli halvempia kuin vanha limiitti joka mulla oli. joten kai tuo nyt sitten kannatti.

• Anonyymi

Lakimuutoksen jälkeen tuli myös vaihdettua kaikki lainat uusiin palveluihin.

• Anonyymi

No siis yäk!

• Anonyymi

Ootteko saaneet lainaa nyt 10 % korkokatolla?

• Anonyymi

Kyllä sain. Lainatarjouksia ei tosin tullut kuin 6 kpl, mutta ne oli kaikki alle 10% korolla.

• Anonyymi

Sain paremman tarjouksen täältä kuin omasta kivijalkapankista. Uskomatonta että edelleen netin lainoja pidetään kalliina. Kyllä ne osaa kiskoa tavallisessakin pankissa.

• Anonyymi

On saatu. Lakihan tuon velvoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sain. Lainatarjouksia ei tosin tullut kuin 6 kpl, mutta ne oli kaikki alle 10% korolla.

Tuo 6 on aika hyvin, näin korkokaton aikana hyvä jos saa edes 4...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo 6 on aika hyvin, näin korkokaton aikana hyvä jos saa edes 4...

Kyllä mä sain 9 tarjousta, joista 7 oli pankkeja ja 2 muita rahoitusyhtiöitä.

• Anonyymi

On kokeiltu pariin eri otteeseen. Toimii kuten moni muukin kilpailuttamiseen erikoistunut palvelu. Sanovat kilpailuttavansa noin 30 eri luotonantajaa, mutta mä en kyllä saanut kuin 8 lainatarjousta. Mutta ilmaisena palveluna ihan ok. ehkä muut on saanut enemmän tarjouksia?

• Anonyymi

Läpinäkyvää mainostamista. Vai peräti 8 tarjousta?

• Anonyymi

Toimiva palvelu. Olen käyttänyt monesti vuosien varrella. Tämä on kuitenkin kilpailutuspalvelu, jonka käyttö ei maksa mitään niin olisi tyhmää jättää laina kilpailuttamatta.

• Anonyymi

Kannattaa olla tarkka, mihin yksityiset taloustietonsa jakaa. Tämän palveluntarkoituksena ei ole etsiä hakijalle edullisinta lainaa, vaan kerätä keskitettyä tietoa huonon taloustilanteen omaavista ihmisistä (nk. törppöhaistaja). Tiedot säilytetään rekisterissä hakemuksen jälkeenkin, ja erilaiset "yhteistyökumppanit" voivat sieltä sitten tarkistaa epätoivotut henkilöt.

• Anonyymi

On kokeiltu pari kertaa. Mielummin pankkilaina tuolta, kuin jokin pikavippi jostain viron puljusta.

• Anonyymi

Ok palvelu. Maksuton ja nopea lainan kilpailutus.

• Anonyymi

Toimii. Olen kokeillut palvelua pariin eri otteeseen. Hyvä asiakaspalvelu myös aina iso

• Anonyymi

Voin sanoa kokemuksesta että toimiva palvelu. Tuolta et siis kuitenkaan saa lainaa, vaan ainoastaan valmiit lainatarjoukset. Nopeuttaa vertailua huomattavasti.

• Anonyymi

Samalla omat taloustiedot tulevat tallennetuksi välittäjän rekistereihin myöhempää käyttöä varten (ns. ”törppötutka”).

• Anonyymi

Siihen velkaan niin, siihenhän saatetaan ihan totutella. Luukkaan evankeliumi:
      16:13
      Jesus loves me

• Anonyymi

I think not...

• Anonyymi

Paras!

• Anonyymi
    • Anonyymi

On kokeiltu. Yksi monista...

• Anonyymi

Mä en näihin tietojani anna

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5745
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3827
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3312
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      17
      2915
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      243
      1970
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1748
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      37
      1634
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe