Varmalaina.fi

AnttiK78

Kokemuksia tuosta? Ajattelin yhdistää lainat ja tämä voisi olla sopiva paikka, mutta haluan ensin kysyä muiden mielipidettä.

16

<50

Vastaukset

• Oon kokeillu ja ihan ok. Ota nyt kuitenkin huomioon että tuo palvelu ei myönnä lainaa, vaan ainoastaan kilpailuttaa sen sinun puolesta.

• Ja pelaavat tietysti omaan pussiinsa. Mielettämä proviisiot.

Täysin turha välikäsi. Ja tietysti kyse on nytkin vain mainoksesta.

• KaikkiHuijaavat kirjoitti:

Ja pelaavat tietysti omaan pussiinsa. Mielettämä proviisiot.

Täysin turha välikäsi. Ja tietysti kyse on nytkin vain mainoksesta.

Kerro ihmeessä miten kilpailutuspalvelu voi huijata?

Omasta kokemuksesta voin sanoa että lainatarjoukset oli ihan samat, haki niitä sitten kilpailutuspalvelun kautta tai suoraan joltain sen yhteistyökumppanilta.

Sen puoleen kyllä turha välikäsi, mutta helpottaa mielestäni lainapalveluiden kilpailuttamista.

• Jake77u kirjoitti:

Kerro ihmeessä miten kilpailutuspalvelu voi huijata?

Omasta kokemuksesta voin sanoa että lainatarjoukset oli ihan samat, haki niitä sitten kilpailutuspalvelun kautta tai suoraan joltain sen yhteistyökumppanilta.

Sen puoleen kyllä turha välikäsi, mutta helpottaa mielestäni lainapalveluiden kilpailuttamista.

Älä leiki tyhmää! Ei sinun tarvitse kaikkea ymmärtää.

• Ihan ok palvelu

• Toimi meillä ihan hyvin. Tarjouksia tuli muistaakseni 9 kpl.

• Nopeasti tuli tarjoukset. Odotan silti syksyyn kun 20% korkokatto tulee voimaan.

• Eikös sulla ole syksyllä jo sen verran monen kuun lyhennykset jemmassa ettei lainaa tarvitse.

• Annatte kaikki tietonne näille välittäjäfirmoille, ja ne myy niitä eteenpäin. Fiksua.

• Jos tykkäät roskapostista, käytä VarmaLainaa tai jotakin muuta lainan kilpailuttajaa. Mainokset kyllä pystyy kieltämään, mutta ne pitää tehdä jokaiselle mainostajalle erikseen, ja mainostajien yhteystietojen hankkimisessa on omat vaikeutensa.

• Kokeilin ja kyllähän sieltä lainatarjouksia tuli mukavasti. Sitten ilmoitin asiakaspalveluun että en halua enempää tarjouksia niin ne loppui mun kohdalla siihen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeilin ja kyllähän sieltä lainatarjouksia tuli mukavasti. Sitten ilmoitin asiakaspalveluun että en halua enempää tarjouksia niin ne loppui mun kohdalla siihen.

Minulla tulee jatkuvasti mainoksia, vaikka nimenomaan olen kieltänyt. Ja kaikki lainatarjoukset ovat olleet ylihintaista paskaa. Sinä et tietenkään ole saanut muita kuin 2-5 prosentin tarjouksia?

• Yksi lainanvälittäjä monien joukosta. Eipä nämä juuri toisistaan eroa.

• Eikös tuo nyt ole vaan kilpailutuspalveluksi naamioitu affisivu? Käyttöehdot kun lukee niin hakemus menee omalainalle joka puolestaan on ihan hämärähomma alusta loppuun. Tyrkyttävät kalliita tarjouksia alkuun. ei taida olla ihan asiakkaan vaan jonkun muun edun mukaista miten omalaina toimii

• Taisit tiivistää asian hyvin. Perinteisiä affisivuja ei juurikaan enää ole, ne ovat kaikki kilpailutuspalveluita. Esim. Varmalainalla ei ole mitään rahoitusalan toimintalupaa, vaan sen takana on Webcube Oy, joka on markkinointi- ja mainosfirma.

• Kokeilin tätä kun radiossa mainostivat että vanhat lainat kannattaa kilpailuttaa uuden korkolain takia. tarjouksia sain vain 3 mutta oli halvempia kuin vanha limiitti joka mulla oli. joten kai tuo nyt sitten kannatti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.