Varmalaina.fi

AnttiK78

Kokemuksia tuosta? Ajattelin yhdistää lainat ja tämä voisi olla sopiva paikka, mutta haluan ensin kysyä muiden mielipidettä.

49

3984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellu955

      Oon kokeillu ja ihan ok. Ota nyt kuitenkin huomioon että tuo palvelu ei myönnä lainaa, vaan ainoastaan kilpailuttaa sen sinun puolesta.

      • KaikkiHuijaavat

        Ja pelaavat tietysti omaan pussiinsa. Mielettämä proviisiot.

        Täysin turha välikäsi. Ja tietysti kyse on nytkin vain mainoksesta.


      • Jake77u
        KaikkiHuijaavat kirjoitti:

        Ja pelaavat tietysti omaan pussiinsa. Mielettämä proviisiot.

        Täysin turha välikäsi. Ja tietysti kyse on nytkin vain mainoksesta.

        Kerro ihmeessä miten kilpailutuspalvelu voi huijata?

        Omasta kokemuksesta voin sanoa että lainatarjoukset oli ihan samat, haki niitä sitten kilpailutuspalvelun kautta tai suoraan joltain sen yhteistyökumppanilta.

        Sen puoleen kyllä turha välikäsi, mutta helpottaa mielestäni lainapalveluiden kilpailuttamista.


      • KaikkiHuijavatAina
        Jake77u kirjoitti:

        Kerro ihmeessä miten kilpailutuspalvelu voi huijata?

        Omasta kokemuksesta voin sanoa että lainatarjoukset oli ihan samat, haki niitä sitten kilpailutuspalvelun kautta tai suoraan joltain sen yhteistyökumppanilta.

        Sen puoleen kyllä turha välikäsi, mutta helpottaa mielestäni lainapalveluiden kilpailuttamista.

        Älä leiki tyhmää! Ei sinun tarvitse kaikkea ymmärtää.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ihan ok palvelu

    • Anonyymi

      Toimi meillä ihan hyvin. Tarjouksia tuli muistaakseni 9 kpl.

      • Anonyymi

        Montako näistä oli ihan oikeita pankkeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako näistä oli ihan oikeita pankkeja?

        Oikeita pankkeja taitaa nykyään olla suurin osa. On nuo pienet toimijat jääneet pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeita pankkeja taitaa nykyään olla suurin osa. On nuo pienet toimijat jääneet pois.

        Suomessa on pienten lainapalveluiden toiminta tehty kannattamattomaksi, joten vain suuret pankit ovat enää mukana.


    • Anonyymi

      Nopeasti tuli tarjoukset. Odotan silti syksyyn kun 20% korkokatto tulee voimaan.

      • Anonyymi

        Eikös sulla ole syksyllä jo sen verran monen kuun lyhennykset jemmassa ettei lainaa tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sulla ole syksyllä jo sen verran monen kuun lyhennykset jemmassa ettei lainaa tarvitse.

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      Annatte kaikki tietonne näille välittäjäfirmoille, ja ne myy niitä eteenpäin. Fiksua.

    • Anonyymi

      Jos tykkäät roskapostista, käytä VarmaLainaa tai jotakin muuta lainan kilpailuttajaa. Mainokset kyllä pystyy kieltämään, mutta ne pitää tehdä jokaiselle mainostajalle erikseen, ja mainostajien yhteystietojen hankkimisessa on omat vaikeutensa.

      • Anonyymi

        Kokeilin ja kyllähän sieltä lainatarjouksia tuli mukavasti. Sitten ilmoitin asiakaspalveluun että en halua enempää tarjouksia niin ne loppui mun kohdalla siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin ja kyllähän sieltä lainatarjouksia tuli mukavasti. Sitten ilmoitin asiakaspalveluun että en halua enempää tarjouksia niin ne loppui mun kohdalla siihen.

        Minulla tulee jatkuvasti mainoksia, vaikka nimenomaan olen kieltänyt. Ja kaikki lainatarjoukset ovat olleet ylihintaista paskaa. Sinä et tietenkään ole saanut muita kuin 2-5 prosentin tarjouksia?


    • Anonyymi

      Yksi lainanvälittäjä monien joukosta. Eipä nämä juuri toisistaan eroa.

    • Anonyymi

      Eikös tuo nyt ole vaan kilpailutuspalveluksi naamioitu affisivu? Käyttöehdot kun lukee niin hakemus menee omalainalle joka puolestaan on ihan hämärähomma alusta loppuun. Tyrkyttävät kalliita tarjouksia alkuun. ei taida olla ihan asiakkaan vaan jonkun muun edun mukaista miten omalaina toimii

      • Anonyymi

        Taisit tiivistää asian hyvin. Perinteisiä affisivuja ei juurikaan enää ole, ne ovat kaikki kilpailutuspalveluita. Esim. Varmalainalla ei ole mitään rahoitusalan toimintalupaa, vaan sen takana on Webcube Oy, joka on markkinointi- ja mainosfirma.


    • Anonyymi

      Kokeilin tätä kun radiossa mainostivat että vanhat lainat kannattaa kilpailuttaa uuden korkolain takia. tarjouksia sain vain 3 mutta oli halvempia kuin vanha limiitti joka mulla oli. joten kai tuo nyt sitten kannatti.

      • Anonyymi

        Lakimuutoksen jälkeen tuli myös vaihdettua kaikki lainat uusiin palveluihin.


    • Anonyymi

      No siis yäk!

    • Anonyymi

      Ootteko saaneet lainaa nyt 10 % korkokatolla?

      • Anonyymi

        Kyllä sain. Lainatarjouksia ei tosin tullut kuin 6 kpl, mutta ne oli kaikki alle 10% korolla.


      • Anonyymi

        Sain paremman tarjouksen täältä kuin omasta kivijalkapankista. Uskomatonta että edelleen netin lainoja pidetään kalliina. Kyllä ne osaa kiskoa tavallisessakin pankissa.


      • Anonyymi

        On saatu. Lakihan tuon velvoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sain. Lainatarjouksia ei tosin tullut kuin 6 kpl, mutta ne oli kaikki alle 10% korolla.

        Tuo 6 on aika hyvin, näin korkokaton aikana hyvä jos saa edes 4...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo 6 on aika hyvin, näin korkokaton aikana hyvä jos saa edes 4...

        Kyllä mä sain 9 tarjousta, joista 7 oli pankkeja ja 2 muita rahoitusyhtiöitä.


    • Anonyymi

      On kokeiltu pariin eri otteeseen. Toimii kuten moni muukin kilpailuttamiseen erikoistunut palvelu. Sanovat kilpailuttavansa noin 30 eri luotonantajaa, mutta mä en kyllä saanut kuin 8 lainatarjousta. Mutta ilmaisena palveluna ihan ok. ehkä muut on saanut enemmän tarjouksia?

      • Anonyymi

        Läpinäkyvää mainostamista. Vai peräti 8 tarjousta?


    • Anonyymi

      Toimiva palvelu. Olen käyttänyt monesti vuosien varrella. Tämä on kuitenkin kilpailutuspalvelu, jonka käyttö ei maksa mitään niin olisi tyhmää jättää laina kilpailuttamatta.

      • Anonyymi

        Kannattaa olla tarkka, mihin yksityiset taloustietonsa jakaa. Tämän palveluntarkoituksena ei ole etsiä hakijalle edullisinta lainaa, vaan kerätä keskitettyä tietoa huonon taloustilanteen omaavista ihmisistä (nk. törppöhaistaja). Tiedot säilytetään rekisterissä hakemuksen jälkeenkin, ja erilaiset "yhteistyökumppanit" voivat sieltä sitten tarkistaa epätoivotut henkilöt.


    • Anonyymi

      On kokeiltu pari kertaa. Mielummin pankkilaina tuolta, kuin jokin pikavippi jostain viron puljusta.

    • Anonyymi

      Ok palvelu. Maksuton ja nopea lainan kilpailutus.

    • Anonyymi

      Toimii. Olen kokeillut palvelua pariin eri otteeseen. Hyvä asiakaspalvelu myös aina iso

    • Anonyymi

      Voin sanoa kokemuksesta että toimiva palvelu. Tuolta et siis kuitenkaan saa lainaa, vaan ainoastaan valmiit lainatarjoukset. Nopeuttaa vertailua huomattavasti.

      • Anonyymi

        Samalla omat taloustiedot tulevat tallennetuksi välittäjän rekistereihin myöhempää käyttöä varten (ns. ”törppötutka”).


    • Anonyymi

      Siihen velkaan niin, siihenhän saatetaan ihan totutella. Luukkaan evankeliumi:
      16:13
      Jesus loves me

      • Anonyymi

        I think not...


    • Anonyymi

      Paras!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On kokeiltu. Yksi monista...

    • Anonyymi

      Mä en näihin tietojani anna

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sain 12 tarjousta

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe