Kun Paavo Väyrynen ei ole ehdolla eurovaaleissa, niin ketä sitten äänestän? Juice, Aku ja Hitler ovat poissuljettuja vaihtoehtoja, ainakin tällä kertaa...
Olen äänestänyt aikoinaan mm. Esko Seppästä ja edesmennyttä Itsenäisyyspuolueen Pesosta. Vastustan Suomen EUjäsenyyttä ja koko EUmafialafkaa.
Ketä äänestäisin? Enemmän tahi vähemmän asiallisista vastauksista olen kiitollinen. Enemmän tahi vähemmän asiattomatkin vastaukset/kommentit huomioin. Kiitos ja hyviä vaaliloita kaikille!
Ketä äänestän eurovaaleissa?
2
192
Vastaukset 2
- kjj
Älä levitä virheellistä tietoa. Paavo Väyrynen on ehdolla myös eurovaaleissa.
- Puavo_perskeles
Enpä ole kuullut, ettei olisi. Paavollahan on hirvittävä valtaan pyrkimisen halu minne tahansa. Jotkut väittävät, että pyrkii vielä pirun paikalle helvetissäkin. Olisihan se jotain, kun ei Suomessa presidentiksi pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513