TPSL puolueen eli työväen ja pienviljelijöiden sos.dem. puolueen kansanedustaja Tyyne Leivo-Larsson esitti eduskunnassa nastarengasveroa jo 1968 eli oli aikaansa edellä. Nythän tämä tänne useasti nimimerkillä tosirealisti kirjoittava on kopioinut tämän saman aiheen ja on tekemässä kansalaialoitetta.
Nastarengasvero keskustelu 1968
10
97
Vastaukset
- naapurinakka
Reijo on taas kopio aloitteineen myöhässä.
- AitoTOSIrealistiKokkola
Hah, vai 1968. Talvirengaspakko astui voimaan vasta vuonna 1978. Nastarengasverosta ei ole koskaan aiemmin edes keskusteltu. Olen ensimmäinen ja ainut koko maailmassa, joka "keksi" nastarengasveron... Olen hakemassa idealleni patenttia. Koska se on nyt julkinen ja erinomaiseksi havaittu, niin sitä ei kukaan uskalla eikä voi enää "varastaa"... Hah hah haaa!!!...
- HännätönRyssä
Sen verran hullu jätkä kun on kerran semmonenkin keksinyt.
- TPSLtutkija
Tyyne Leivo-Larsson oli todellakin aikaansa edellä. Lienee saanut jo silloin vaikutteita ruotsin ja norjan liikenteestä johon hän tutustui toimiessaan pohjoismaiden neuvostossa. Tyyne toimi myös ensimmäisenä naisena joka johti hallitusta pohjoismaissa (pääministerin sijainen 1958) sekä taisteli punaisten joukoissa Tampereella sisällissodassa.
- vihreäsisar
Tyyne oli sodan kokenut nainen ja taisteluihin osallistunut. Tämä saunamajuri realisti sai Vattajan rannoilla hiekkaa kengäänsä ja hiertymän.
- Vanahamuistelee
Liittyikö se siihen, että tapa talonpoika päivässä?
- KesärenkaatAlle
No niin, nyt vaihtamaan niitä kesärenkaita autoihin, kun kerran tiet ovat sulaneet.
Jollei ole mitään ajoa syrjäiselle metsätielle, jossa vielä on lunta ja jäätä, niin ei luulisi enää olevan asiaa ajaa nastarenkailla.
Ei se enää tule nastarengasta vaativia liukkaita, vaan kesärengas kausi alkoi jo.
Huomaattekos, kuinka kevät tulee aina vaan aikaisemmin.
Ei sitä ennen tähän aikaan vuodesta vielä ollut tiet näin sulaneet, kuten tänä vuonna ovat.
Kyllä ilmasto on selvästi lämmennyt, että kukaan ei voi väittää vastaan.
Toivottavasti ei tule vastaavaa kesää, kuin viime kesä oli, joka oli korventava pätsi.
Mielummin pilvinen ja sateinen kesä, että saadaan satoa pellolta.- AitoTOSIrealistiKokkola
Hah, mitkä saa,,nan kesärenkaat. Ovatko ne jotain syötävää. Auton kitkarenkaita ei tarvitse vaihtaa kertaakaan. Noin 5-6 vuoden välein ostetaan uudet kitkat, ja silloinkin ne asennetaan rengasliikkeessä, kätevää. Huoletonta ja halpaa ajoa kesät ja talvet - vuoden ympäri jokaisena päivänä, hah hah haaa!!!...
- BörjeKalliolahdentieltä
Håkilla halpoja ja hyviä kesägumeja.
- Anonyymi
Lahdessa taas kitkarenkailla mustalla jäällä luistellut aiheutti ketjukolarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1718441KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603662Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542785Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211751