Palsta on nykyisin aivan tylsää luettavaa, täysin mitäänsanomattomia ja tyhjänpäiväisiä kirjoituksia täynnä.
Tylsää luettavaa
9
418
Vastaukset
- Kastikemestari
Olisiko aika aloittaa kertaamaan grillin tapahtumilla?
- laukaus
Se ois parhainta
- lisää-wääriä
Tarvitsemme vielä lisää Wääriä todistuksia
- ikävä.hyviä.aikoja
Kyllä ennen oli paremmin, vielä vuosi pari oli hyviä juttuja.
- päät.takaisin
Puhuvilla päillä oli paljon asiaaa
- hjgfdsd
Ennen sentään oli kakkaa nyt vaa kukkaa.
- google-laki
hjgfdsd kirjoitti:
Ennen sentään oli kakkaa nyt vaa kukkaa.
Google-lakiko vei ne kaikki päätkin mennessään
- ElBoss
Minusta tuo poliisin mielivallan julki tuonti oli ihan hyvä juttu. Onhan se, paitsi kansalaisoikeus, myös kansalaisvelvollisuus informoida muita kansalaisia siitä, millaisia ylilyöntejä ja viranomaisten mielivaltaa Suomessa harrastetaan. Jos vaikka epäkohtia ja virheitä laeissa korjattaisiin, kun tulee tarpeeksi älämölöä.
- Anonyymi
Missä menet Seppo Myllis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1341411Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 38494
- 45476
- 52455