olen naimisissa miehen kanssa jolla on pieni kalu . Tapailen seksin merkeissä ex miestäni kun sillä on iso ja hyvän muotoinen kalu . Itse mies on narsistinen paska . Ja vain seksiä siltä . Mieheni on kultanen ja ihana mies en halua erota siitä . Seksi pitää vain hakea muualta . sitä saan toistaiseksi ex mieheltä kun tiedän sen millainen sillä on .
kyllä koolla on väliä
fffhhh
1
147
Vastaukset
- Jukka-Henrik
Mahtavaa nainen kertoo mielihaluistaa oikein hyvä näin pitää toimia!! Varmaan jos hyvä tilaisuus tulee niin voit kertoa mihellesi,että haluaisit kolmen kimpaa ja voisit ehdottaa x miestä.Varmaan kun miehesi näkisi nautintosi hän hyväksyisi siitä teidän yhteisen jutun. Mahtavaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189