Hei nyt kun mulle tarjoutui mahdollisuus saada kierukka ilmaseksi, niin tälläistä olen pohtinut? Miten kierukka pysyy/tuntuuko se siellä esim fistatessa tai voiko mennä paikaltaa isojen/pitkien lelujen käytön yhteydessä. Kun muuten olis niin hyvä vaihtoehto, kun myös ilmaset pillerit voin saada mut vaan puoleks vuodeks.
kierukka ja fistaus/isot lelut
6
1658
Vastaukset
- Ookko-vajakki
Kun on pienet aivot, ei kannata pohdiskella. Jos vaaraa olisi, ei koko juttua olisi. Ei sinne kohtuun naija.
Noh kyllähän mä sen tiedän, mutta joskus lukenut et joku mies olis muka ne kierukan nauhat tuntenut naidessa. En oo mitenkään vajakki, mutta kierukka on vaan ihan vieras ehkäsy mulle kun tähän asti aina vaan pillereitä syönyt.
- vippe_vipeltäjä
nainen-1984 kirjoitti:
Noh kyllähän mä sen tiedän, mutta joskus lukenut et joku mies olis muka ne kierukan nauhat tuntenut naidessa. En oo mitenkään vajakki, mutta kierukka on vaan ihan vieras ehkäsy mulle kun tähän asti aina vaan pillereitä syönyt.
Joo minäkin tunsin kierukan nauhat kun vaimo oli ottanut kierukan. Taisi käydä sitten laitattamassa erilailla niin nyt ei ole enää tuntunut.
- fistattu
kierukka saattaa lipsahtaa kohdunkauan sisään, isojen lelujen ja fistauksen vuoksi. Meillä kävi niin....
- Solisaliratti
Voi ku saiski tuollasen naisen joka fistauksesta pitää. (ja persepanosta)
Kateeksi käy. - jallunpillu
Kiehrukka voi tosiaan irrota nyrkkipanon aikana ja se kannattaakin otta pois touhuilun ajaksi. Itse olen aina pyytänyt kynegologilla käydessä mukaan sen asettimen joka tulee kiehrukka pakkauksen mukana ja olemme laittaneet sen aina touhuilun jälkeen itse takaisin paikalleen.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186854Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam474542Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723692Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272734Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282431Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221906Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2001408Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191224Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361021- 88888