Hei nyt kun mulle tarjoutui mahdollisuus saada kierukka ilmaseksi, niin tälläistä olen pohtinut? Miten kierukka pysyy/tuntuuko se siellä esim fistatessa tai voiko mennä paikaltaa isojen/pitkien lelujen käytön yhteydessä. Kun muuten olis niin hyvä vaihtoehto, kun myös ilmaset pillerit voin saada mut vaan puoleks vuodeks.
kierukka ja fistaus/isot lelut
6
1415
Vastaukset
- Ookko-vajakki
Kun on pienet aivot, ei kannata pohdiskella. Jos vaaraa olisi, ei koko juttua olisi. Ei sinne kohtuun naija.
Noh kyllähän mä sen tiedän, mutta joskus lukenut et joku mies olis muka ne kierukan nauhat tuntenut naidessa. En oo mitenkään vajakki, mutta kierukka on vaan ihan vieras ehkäsy mulle kun tähän asti aina vaan pillereitä syönyt.
- vippe_vipeltäjä
nainen-1984 kirjoitti:
Noh kyllähän mä sen tiedän, mutta joskus lukenut et joku mies olis muka ne kierukan nauhat tuntenut naidessa. En oo mitenkään vajakki, mutta kierukka on vaan ihan vieras ehkäsy mulle kun tähän asti aina vaan pillereitä syönyt.
Joo minäkin tunsin kierukan nauhat kun vaimo oli ottanut kierukan. Taisi käydä sitten laitattamassa erilailla niin nyt ei ole enää tuntunut.
- fistattu
kierukka saattaa lipsahtaa kohdunkauan sisään, isojen lelujen ja fistauksen vuoksi. Meillä kävi niin....
- Solisaliratti
Voi ku saiski tuollasen naisen joka fistauksesta pitää. (ja persepanosta)
Kateeksi käy. - jallunpillu
Kiehrukka voi tosiaan irrota nyrkkipanon aikana ja se kannattaakin otta pois touhuilun ajaksi. Itse olen aina pyytänyt kynegologilla käydessä mukaan sen asettimen joka tulee kiehrukka pakkauksen mukana ja olemme laittaneet sen aina touhuilun jälkeen itse takaisin paikalleen.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768582Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593281- 382634
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272181
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629