Eilinen Ylen vaalitentti osoitti jälleen kerran, että metsänomistajien kannattaa miettiä tarkkaan ketä äänestävät tulevissa vaaleissa.
Gallupjohtaja Rinne puheli vielä viime syksynä, että metsähakkuita täytyy vähentää mutta paperiliiton työläisten alettua kyselemään Rinteeltä mitkä tehtaat hänen mielestään tulee sulkea, niin senjälken Rinne on ollut häveliäästi vaiti asiasta.
Minäkin olen eläkeukkona istuttanut kymmeniätuhansia puuntaimia, kylvänyt männynsiementä, varhaisperannut taimikoita, ennakkoraivannut ensiharvennettavia kuvioita jne. Nuo lienevät niitä ilmastotekoja mikäli Sipilään on uskominen. Ja miksei olisi.
Saitilla on kovin pahoitettu mieltä nuorison innostamisesta puunistutustalkoisiin. Miksi?
Metsissä on edelleen leipää kansalle
13
<50
Vastaukset
- SiksJuur
"Saitilla on kovin pahoitettu mieltä nuorison innostamisesta puunistutustalkoisiin. Miksi?
Talkoot vievät leivän ammattilaisten pöydästä- Kepun.työllistämismalli
Keskustan mallilla nuoret istuttaisivat puut ilmaistyönä. Siitä on jo ennakkotietoa, kun Sipilän hallituksen "toimien" johdosta Suomessa on arviolta noin 500 000 ilmaistyöntekijää.
- Jätkä.digitalisoituu
Sellunkeitto on mennyttä aikaa.
- Ikinuoret
Valtio voi jakaa omat metsäpalstansa nuorten ja työttömien hallintaan johon he voivat istuttaa puita.Samalla he harjaantuvat metsänhoitoon ammattitaidolla ja perustavat metsänhoito firmoja.Siinä on sitten valmis henkilöstö tarjoamaan hyvään hintaan metsänhoitoa.
- onmuutkin
No oletko valmis maksamaan palkkaa istuttajille? Etpä tietenkään, ellei yhteiskunta anna ilmaisväkeä. Tosin Kepupuolue lapioisi kaikki valtion varat turvenuijille, jos sillä äänisaaliin saisi. Voin minäkin luetella pitkän työurani, joka sentään on tuottanut välittömiä veromarkkoja vientihommissa. Se on aitoa.
Työstä on aina maksettava, toki talkoot ovat erikseen. Aika monethan vouhkaavat näistä ilmastotalkoista miten jokaisen tulisi tehdä osansa maapallon pelastamiseksi. Sinuahan se ei toki koske? Sinä olet jo tehnyt osasi?
Olinhan sitä minäkin oikeissakin töissä ennen näitä eläkehommia, kova jätkä olet ollut jos maksoit veroja enemmän kuin minä.- Korpelaa
kuhanhäntäkysyn kirjoitti:
Työstä on aina maksettava, toki talkoot ovat erikseen. Aika monethan vouhkaavat näistä ilmastotalkoista miten jokaisen tulisi tehdä osansa maapallon pelastamiseksi. Sinuahan se ei toki koske? Sinä olet jo tehnyt osasi?
Olinhan sitä minäkin oikeissakin töissä ennen näitä eläkehommia, kova jätkä olet ollut jos maksoit veroja enemmän kuin minä.Meinaat ettei pitäisi digitalisoitua selluköppien takia. Metsät on mennyttä aikaa. Kiinalaisille herroille Suomen letsien myyminen vessapaperiksi puoli ilmatteeksi olisi tämän maan loppu. Kepulin ahneus toki viis veisaa luonnosta.
- Omatarvepuut
Sipilällä ei ole asiaan osaa eikä arpaa, jos on, se näyttää menneen huonompaan, ottaneeko kunnian rommauksesta.
https://www.mhy.fi/sites/default/files/media/hintatiedot-elo.jpg
Sossut kyttää joulukuusia ja Sipilä rommaa hinnat. Sosiaalitukiin tulee tulevaisuudessa joka tapauksessa jonkinlainen vastikkeellisuus. Siis ne jotka siihen kykenevät.
- Siitässait
Läskeille tulee läskivero.
Mitä mieltä olet jos maataloussyöttiläiden loisimisrahat tulisivat edes jollakin tavalla vastallisiksi?
Voisitko "millään muotoa" ja "kokonaisvaltaisesti" ajatella että maataloussyöttiläät maksaisivat omat eläkkeensä, sairaus- ja tapaturmavakuutuksensa ja he luopuisivat vain maataloussyöttiläille tulevista (yrittäjin) lomakorvauksista.?
Eilen saimme kuulla vihreiden haluavan metsänomistajista saitin räkijöiden kovin kehumien "maataloustukiloisten" rinnalle "metsätaloustukiloisten " rälssin.
Ajatus miellyttää harvinaisen vähän metsiään hyvin hoitavaa omistajaa.
Metsänomistaja, käytä äänioikeuttasi.- Faktaa.pukkaa
Talkootyönä metsänistuttaminen on hyvä ympäristöteko.
Se on vaihtoehto mielenosoitukselle, päivä siinäkin menee ilman palkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282015Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561268Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801085Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804