Halla-Aho oli MYÖS allekirjoittamassa sopimuksia Soinin ohella viime hallituskaudella maahanmuuttajien tullessa!! Persut pettää Vaikka Soini jättää!!
Väyrynen ajanut Eu kriittistä linjaa yli 20 vuotta. Varoittanut Naton liittymisestä ja lähettänyt Soinin istuessa Soinille maahanmuutto virran tullessa vetoomuksen että rajat kiinni. Johon PERSUJEN Soini ei reagoinut millään tavalla!!!
Väyrynen puhui jo silloin haastatteluissa että kantaväestön Köyhät tulee kärsimään maahanmuuttajatulvasta!
Pitäs ihmisten etsiä netistä tietoa miten kukakin puhunut ja pysynyt linjassaan!
Muistakaa nämä asiat kun menette äänestämään.
Ei PERSUILLE!
7
<50
Vastaukset
- Pukumies1
Kyllä rupee hätä olemaan suuri kun tuollasta kehtaa nyky persuista suoltaa
En aikaisemmin ole persuja äänestänyt mut nyt aion jytkyä ootellessa..- NähtyOn
"VAALIT
15.2.2019 08.17
Perussuomalaisille tulossa jytkytappio – SK: Puolue menettää jopa 226 000 ääntä"
Siinä sulle jytkyä. Kaksnaamasia fasisteja.
- ifhsgaav
Matuongelma on kuitenkin vain ongelma muiden joukossa. Merkittävän ongelman, jota kepukokkareet yrittävät matuongelmaa esilläpitämällä peitellä ja salailla sekä kääntää kansan katseet pois huomaamasta pitkälle kehittynyttä hyvävelisysteemiä ja korruptiota. Kansan varoista varasteleminen omiin taskuihin panamatileille on kepukokkareiden osaamista jalostuneimmillaan.
SOTE, kansallisomaisuuden myyminen ja muu kansan vahingoksi ja omaksi eduksi toimiminen on porvareiden osaamista, joka ajaa totaaliseen tuhoon mikäli porvarit vielä pääsevät varastamistoimintaansa jatkamaan uudellakin valtuutuksella.
Kokkareet keput ja hörhöt ulos.
Perussuomalaiset ovat ainoa jäljelläoleva vaihtoehto.- eihän_unohdu_totuus
Juha Sipilän hallitus tavoitteli julkiseen talouteen 61 miljoonan säästöä vanhuspalveluista. Säästön saavuttamiseksi hallitus heikensi vanhuspalvelulakia siten, että vanhuksen tueksi tarkoitetusta vastuutyöntekijästä luovuttiin ja laista poistettiin listaus vanhuspalveluissa kunnilta vaadittavasta erityisasiantuntemuksesta. Myös hoidon laatusuosituksia heikennettiin ja vaatimuksia kevennettiin.
Perussuomalaiset olivat itse tekemässä kaikkea tätä ennen kuin joutuivat ulos hallituksesta.
Nykyinen maahanmuutto-ohjelma laadittiin v. 2015 persujen toimesta ja hyväksyen. - äänestäkää-persuja
"Perussuomalaiset ovat ainoa jäljelläoleva vaihtoehto".
Eduskuntavaalit 2019, Suuri Vaalikeskustelu (14.3.2019)
190222 Ilmastohuijaus (7) - Ilmastovaalit
Ilmastohuijaus (osa 8) - lapsikortti käyttöön
KYLLÄ perussuomalaisille !
- EiTodellaPS
Persut on kokoomuksen renkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2272003Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794