Jalat ei kanna

Ootteko nähny sellasia unia että teillä jalat ei kanna ja kaadutte nelinkontin? Mulla nuo toistuu aina silloin tällöin.

5

3082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttu uni minullekin, viimeksi näin unta, että minun piti ylittää tie ja auto lähestyi, jalat kangistuivat ja kaaduin nelinkontin, konttasin sitten vaivalloisesti tien yli ja pääsin juuri ja juuri toiselle puolelle ennenkuin auto sujahti ohi.
      Jostain olen lukenut, että jos uneksii siitä, että on kävelyvaikeuksia se symboloi esim jotain tilannetta jossa ei pääse eteenpäin; esim jokin vaikea asia, jossa epäröi tai jota ei haluaisi ollenkaan kohdata.

Unessa tien ylitys voisi kuvata tilannetta, jossa liikutaan vaarallisella tai omalla epävarmuusalueella..

Mutta toistuvia unia minullakin nämä ovat, onneksi en näe niitä kovin usein enää.

• jung

Jos elämäntilanne yleensäkin on jämähtänyt paikoilleen, niin koska uni aina pyrkii selvittelemään kaikki ongelmat pois, niin kun unessa ei jalat millään tottele tai sitten et vaan pääse liikkeelle tai edes pakoon epämiellyttävää asiaa tai vaaraa.

Niin - kysymys on yleensä jumissa olevasta elämäntilanteesta.

Uni pyrkii ulos ongelma-tilanteesta, mutta jalat ja kroppa ei tottele.

• jung

Etkös sinä minkkilaukku ollut jo siellä sillalla? Ja autosi pukkas sinut sinne jokeen.

Luultavasti unesi kehoittaa sinua ihan oikeisiin tekoihin.

• Siltauni joo. Niin se varmaan on.

• Anonyymi

Muistan joskus nuorena nähneeni unta että kävelen kaupungilla ja kävely alkaa muuttua yhä vaivalloisemmaksi, ihan kuin vyötärön ympäri olisi kiinnitetty kuminauha joka kiristyy kiristymistään joka askeleella, lopulta en tunnu pääsevän eteenpäin enää millään.
      Mieleen tulee jonkinlainen tunne että en pärjää elämässä, esim. töissä palkka polkee paikallaan mutta vuokra senkun nousee joka vuosi, muutkin kustannukset nousevat, en tiedä kauanko enää selviän tästä, tuntuu epätoivoiselta ja vääryydeltä, ihan kuin painajaiselta joka onkin totta :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10621
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      3309
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      227
      2215
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      2033
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      1
      1437
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1144
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1140
    8. 175
      1011
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      999
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      959
    Aihe