Ei ole sosialistisesta Suomesta Natoon

revari

Bernie Sandersin ja Nikki Haleyn välisestä väittelystä käy ilmi, että Yhdysvalloissa vallitsee syvä epäluottamus suomalaista sosialismia kohtaan. Mikä se sellainen liitto olisi, jossa pitäisi nukkua rouninki tyynyn alla.

Kaiken maailman banaani tasavallat kuten Brasilia ovat jenkeille paljon mieluisempia kumppaneita kuin Suomi.

21

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähän helvetin väliä sillä on jos suomalaiset itse ovat onnellisia

    • Kuka tässä haluaa Yhdysvaltojen kumppani olla? En minä ainakaan. En kyllä Venäjänkään. Parasta olla siinä välissä, puolueettomana.

      • @on.aika.herätä.unesta ,
        Aivan, kuten Ruotsikin on.


      • tractor kirjoitti:

        @on.aika.herätä.unesta ,
        Aivan, kuten Ruotsikin on.

        ja irti eurosta, ja yhteistyötä esim Ruotsin kanssa


      • on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:

        ja irti eurosta, ja yhteistyötä esim Ruotsin kanssa

        @on.aika.herätä.unesta ,
        Ilman muuta yhteistyötä Ruotsin kanssa niin paljon kun vain voi.
        Erillinen valuutta tuo hieman esteitä mutta niinhän se on ollut jo sadat vuodet muutenkin


      • tractor kirjoitti:

        @on.aika.herätä.unesta ,
        Ilman muuta yhteistyötä Ruotsin kanssa niin paljon kun vain voi.
        Erillinen valuutta tuo hieman esteitä mutta niinhän se on ollut jo sadat vuodet muutenkin

        No voisimmehan me ottaa Ruotsin kruunun käyttöön.


      • on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:

        No voisimmehan me ottaa Ruotsin kruunun käyttöön.

        @on.aika.herätä.unesta ,
        Mielestäni voisi rinnakkaisvaluuttana, kun Ruotsi ei ole EMU:ssa.
        Mutta käytännön syistä on parasta olla mukana yhteisvaluutassa. Se helpottaa kaikkea kauppaa
        muiden EMU-maiden kanssa. Noita Markan devalvointeja kun on nähty jo ihan tarpeeksi


      • rem_tenet
        on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:

        No voisimmehan me ottaa Ruotsin kruunun käyttöön.

        Oikein kahden nassen voimin koetetaan kammeta natokriittistä keskustelua sivuraiteille, vain moloch enää puuttuu.


      • rem_tenet kirjoitti:

        Oikein kahden nassen voimin koetetaan kammeta natokriittistä keskustelua sivuraiteille, vain moloch enää puuttuu.

        Liitytään Ruotsiin


      • hurjaatouhua
        on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:

        ja irti eurosta, ja yhteistyötä esim Ruotsin kanssa

        Suomessa on niin junttia porukkaa et suomi häviäis maailmankartalta jos erottais eusta.


      • hurjaatouhua kirjoitti:

        Suomessa on niin junttia porukkaa et suomi häviäis maailmankartalta jos erottais eusta.

        Miten niin?


    • TuttuJuttuTaas

      Taitaa siinä olla yhdellä henkilöllä olevan kaksi. Sinistä nickiä ja höpäjää itselleen muka dialogia!

      • ... tuloksena on kuiten lähinnä tragikoominen paskamonologi, maillia bostikpeikko.

        TIRSK!.


    • LusimaanVaan

      Jospa tractor panee asianajansa haastamaan sen toisen oikeuteen? Neukkutyyliin syyllisyys kyllä löytyy kun on ensin päätetty syyttää!

    • valinnanvapautta

      Mennäänpä nyt käsittelemään sitä oikeaa asiaa. Suomi on niin hyvä maa, että natojäsenyyskin lasksi tasoa.

      Älkää peikot tulko sotkemaan hyvää keskustelua.

    • MolokT

      Sotilaat kuulemma haluavat natoon, noin 66%, kuka uskoo?

      Aika huolestuttavaa, mutta ei yllättävää, ottaen huomioon nato-upseeriston älyllisen tason.
      Näitä tilastoja suolletaan nyt yhtenä köytenä ja fiksuimmat kuitenkin tietävät että niillä ainoastaan manipuloidaan mielipiteitä.
      Pitäisi myös ottaa esille, miten paljon jenkkiupseereita käy luennoimassa, nehän pitävät näitä helposti höynäytettäviä hyväuskoisina hölmöinä.
      Pitää muistaa että Nato jäsenyydesta Suomen kohdalla hyötyy ainoastaan jenkit, heille avataan pitkä raja, joka on ollut rauhan rajana jo pyöreät 70-vuotta.

    • missä-kansan-edustajat

      Olisi kunniakasta jos Suomessa olisi valmiusjoukko joka katastrofin sattuessa ilman viivytyksiä riestäisi apuun. Nyt Afrikkaan.
      Norleans jäi avutta kun kansalliskaarti oli sotimassa Afganistanissa.
      Meidän joukkomme on Ruotsissa ?? Mitä ne siellä tekee, rauhan eikana
      Vahvistaa meihin kohdistuvaa epäluuloa jota Natottajat ovat onnistuneet jo luomaan.
      Missä on Suomea herättelevä älymystö, kun vielä, vaalien alla ei yksikään puolue ole huolestunut maatamme vahinkoittavasta Natohulluudesta.
      Muistuttaisin kunniakkaasta ajasta jossa meillä ei ollut pieniäkään pelkoa kenenkään hyökkäyksesta maahamme.
      Nyt omin toimin on sellainenkin mahdollisuus olemassa.

      • TiltunSameatAatokset

        ”Olisi kunniakasta jos Suomessa olisi valmiusjoukko joka katastrofin sattuessa ilman viivytyksiä riestäisi apuun. Nyt Afrikkaan.”

        Miksi rientäisi? Nato antaa apua vain sotilaallisen hyökkäyksen kohteeksi joutuneelle jäsenmaalle! Ei Afrikassa ole Naton jäsenmaita!


      • HyökkäysliittoNato
        TiltunSameatAatokset kirjoitti:

        ”Olisi kunniakasta jos Suomessa olisi valmiusjoukko joka katastrofin sattuessa ilman viivytyksiä riestäisi apuun. Nyt Afrikkaan.”

        Miksi rientäisi? Nato antaa apua vain sotilaallisen hyökkäyksen kohteeksi joutuneelle jäsenmaalle! Ei Afrikassa ole Naton jäsenmaita!

        Miksi rientäisi? Nato antaa apua vain sotilaallisen hyökkäyksen kohteeksi joutuneelle jäsenmaalle!

        Juu, kyllä... Vähän niin Jugoslaviassa.


    • XCV84

      Yhdysvallat julisti Iranin vallankumouskaarti terroristijärjestöksi.
      Jenkit vahvistaa tuoneensa B-52-pommittajia Eurooppaan.
      Jättimäiset pommikoneet ovat selkeä viesti siitä, että Yhdysvallat on valmis uhrautumaan pienimpien littolaistensa puolesta jos Iran, Afganistan, Libya, Syyria Somalia tai jokin muu islamistinen tai kommunistinen taho uhkailee eurooppalaisia natovaltioita.

    • Nato-mustikka

      Suomi on liian hyvä maa Natoon. Paljon kaunista turmeltuisi jäsenyyden myötä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe