Palsta pursuaa jos jonkinlaista kitinää. Eikä mikään muutu vaikka kuinka täällä roikutte ja naputtelette kirjoituksianne.
Turhaan vaahtoatte täällä politiikasta
10
<50
Vastaukset
No sinä itse kirjoitit juuri täysin turhan viestin. Voihan täälläkin asiat muuttua jos vaikkapa tekee kuten nyt kehotan tekemään ELI ÄÄNESTÄKÄÄ TÄHTILIIKETTÄ
- ikävastassa
Tähtiliikkeen jäsenet eivät osaa käyttää internettiä, joten ihan turhaa toi...
ikävastassa kirjoitti:
Tähtiliikkeen jäsenet eivät osaa käyttää internettiä, joten ihan turhaa toi...
Olen Tähtiliikkeen kansanedustajaehdokas, ja osaan kyllä käyttää Internetiä.
Jäsen en ole, koska jäseneksi pääsevät käsittääkseni vain kansanedustajat.- ikävastassa
on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:
Olen Tähtiliikkeen kansanedustajaehdokas, ja osaan kyllä käyttää Internetiä.
Jäsen en ole, koska jäseneksi pääsevät käsittääkseni vain kansanedustajat.Ihan mielenkiinnosta, mistä tuossa on kyse. Olen demari ja voin liittyä sosdemiin milloin vain. Miten yhteisiä asioita hoidetaan. Kovasti yritän ymmärtää tuota jäsenyysjuttua, että vain kansanedustaja voi päästä jäseneksi. Ei voi olla totta, eihän?
ikävastassa kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mistä tuossa on kyse. Olen demari ja voin liittyä sosdemiin milloin vain. Miten yhteisiä asioita hoidetaan. Kovasti yritän ymmärtää tuota jäsenyysjuttua, että vain kansanedustaja voi päästä jäseneksi. Ei voi olla totta, eihän?
Korjaus, olin tajunnut väärin. Kyllä jäseneksi pääsee.
http://seitsemäntähdenliike.fi/upload/File/Seitsemän_tähden_liike_ry_säännöt.pdf?580264on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:
Korjaus, olin tajunnut väärin. Kyllä jäseneksi pääsee.
http://seitsemäntähdenliike.fi/upload/File/Seitsemän_tähden_liike_ry_säännöt.pdf?5802643. Jäsenten ottaminen ja erottaminenJäsenten ottamisesta ja erottamisesta päättää yhdistyksen hallitus. Kaikilla Suomen kansalaisilla on mahdollisuus tulla Seitsemän tähden liikkeen kannatusjäseneksi liittymällä sen tukiryhmään, jota kautta voi saada tietoa liikkeen toiminnasta ja vaikuttaa sen politiikkaan.4. Liittymis-ja jäsenmaksuJäseniltä perittävän liittymismaksun ja vuotuisen jäsenmaksun suuruudesta päättää vuosikokous.Kannatusjäseniltä ei peritä jäsenmaksua.5. HallitusSeitsemän tähden liikkeen asioita hoitaa vuosikokouksessa valittupuoluehallitus, johon kuuluu 3-20 jäsentä. Puoluehallituksen jäseneksivoidaan valita yhdistyksen jäseneksi hyväksytyt eduskunnan ja Euroopanparlamentin jäsenet ja entiset jäsenet sekä enintään viisi yhdistyksenmuuta jäsentä.Puoluehallituksen jäsenet valitsevat keskuudestaan puheenjohtajan ja varapuheenjohtajat, joita kutsutaan puolueen puheenjohtajaksi ja varapuheenjohtajiksi, sekä puoluesihteerin.
- näin_on
Kyllä näkisin palstoilla kirjoittelun olevan hyvä asia. Ihmiset ovat kiinnostuneita vaihtamaan ajatuksia yhteisten asioiden hoitamisesta.
- Palstakitinää
Ja mitenkäs niitä asioita hoidetaan, ajatuksia vaihtamalla? :D Naurettavaa!
- näin_on
"Ihmiset ovat kiinnostuneita vaihtamaan ajatuksia yhteisten asioiden hoitamisesta."
Eli vaihtamaan ajatuksia yhteisten asioiden hoitamiseSTA. Ei tuossa mainita, että palstalaiset hoitaa asioita. Politiikka=yhteisten asioiden hoitaminen. Ihmisten on mielestäni ihan hyvä vaihtaa aiheesta ajatuksia.
Tietty voihan kansa olla hiljaa, ja antaa politiikasta puhumisen niille, jotka eduskunnassa sitä työkseen tekee. Ehkä jonkin mielestä sekin on järkevää.
- tyhmä_kansa_hiljaa
diktatuuri ois hyvä :D kenenkään ei tarttis miettiä mitään eikä stressata päätään.
yks ihminen päättäis kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074476Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t833218Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881757Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131357Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181336Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241173Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101121- 501118
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481109- 511016