Palsta pursuaa jos jonkinlaista kitinää. Eikä mikään muutu vaikka kuinka täällä roikutte ja naputtelette kirjoituksianne.
Turhaan vaahtoatte täällä politiikasta
10
<50
Vastaukset
No sinä itse kirjoitit juuri täysin turhan viestin. Voihan täälläkin asiat muuttua jos vaikkapa tekee kuten nyt kehotan tekemään ELI ÄÄNESTÄKÄÄ TÄHTILIIKETTÄ
- ikävastassa
Tähtiliikkeen jäsenet eivät osaa käyttää internettiä, joten ihan turhaa toi...
ikävastassa kirjoitti:
Tähtiliikkeen jäsenet eivät osaa käyttää internettiä, joten ihan turhaa toi...
Olen Tähtiliikkeen kansanedustajaehdokas, ja osaan kyllä käyttää Internetiä.
Jäsen en ole, koska jäseneksi pääsevät käsittääkseni vain kansanedustajat.- ikävastassa
on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:
Olen Tähtiliikkeen kansanedustajaehdokas, ja osaan kyllä käyttää Internetiä.
Jäsen en ole, koska jäseneksi pääsevät käsittääkseni vain kansanedustajat.Ihan mielenkiinnosta, mistä tuossa on kyse. Olen demari ja voin liittyä sosdemiin milloin vain. Miten yhteisiä asioita hoidetaan. Kovasti yritän ymmärtää tuota jäsenyysjuttua, että vain kansanedustaja voi päästä jäseneksi. Ei voi olla totta, eihän?
ikävastassa kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mistä tuossa on kyse. Olen demari ja voin liittyä sosdemiin milloin vain. Miten yhteisiä asioita hoidetaan. Kovasti yritän ymmärtää tuota jäsenyysjuttua, että vain kansanedustaja voi päästä jäseneksi. Ei voi olla totta, eihän?
Korjaus, olin tajunnut väärin. Kyllä jäseneksi pääsee.
http://seitsemäntähdenliike.fi/upload/File/Seitsemän_tähden_liike_ry_säännöt.pdf?580264on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:
Korjaus, olin tajunnut väärin. Kyllä jäseneksi pääsee.
http://seitsemäntähdenliike.fi/upload/File/Seitsemän_tähden_liike_ry_säännöt.pdf?5802643. Jäsenten ottaminen ja erottaminenJäsenten ottamisesta ja erottamisesta päättää yhdistyksen hallitus. Kaikilla Suomen kansalaisilla on mahdollisuus tulla Seitsemän tähden liikkeen kannatusjäseneksi liittymällä sen tukiryhmään, jota kautta voi saada tietoa liikkeen toiminnasta ja vaikuttaa sen politiikkaan.4. Liittymis-ja jäsenmaksuJäseniltä perittävän liittymismaksun ja vuotuisen jäsenmaksun suuruudesta päättää vuosikokous.Kannatusjäseniltä ei peritä jäsenmaksua.5. HallitusSeitsemän tähden liikkeen asioita hoitaa vuosikokouksessa valittupuoluehallitus, johon kuuluu 3-20 jäsentä. Puoluehallituksen jäseneksivoidaan valita yhdistyksen jäseneksi hyväksytyt eduskunnan ja Euroopanparlamentin jäsenet ja entiset jäsenet sekä enintään viisi yhdistyksenmuuta jäsentä.Puoluehallituksen jäsenet valitsevat keskuudestaan puheenjohtajan ja varapuheenjohtajat, joita kutsutaan puolueen puheenjohtajaksi ja varapuheenjohtajiksi, sekä puoluesihteerin.
- näin_on
Kyllä näkisin palstoilla kirjoittelun olevan hyvä asia. Ihmiset ovat kiinnostuneita vaihtamaan ajatuksia yhteisten asioiden hoitamisesta.
- Palstakitinää
Ja mitenkäs niitä asioita hoidetaan, ajatuksia vaihtamalla? :D Naurettavaa!
- näin_on
"Ihmiset ovat kiinnostuneita vaihtamaan ajatuksia yhteisten asioiden hoitamisesta."
Eli vaihtamaan ajatuksia yhteisten asioiden hoitamiseSTA. Ei tuossa mainita, että palstalaiset hoitaa asioita. Politiikka=yhteisten asioiden hoitaminen. Ihmisten on mielestäni ihan hyvä vaihtaa aiheesta ajatuksia.
Tietty voihan kansa olla hiljaa, ja antaa politiikasta puhumisen niille, jotka eduskunnassa sitä työkseen tekee. Ehkä jonkin mielestä sekin on järkevää.
- tyhmä_kansa_hiljaa
diktatuuri ois hyvä :D kenenkään ei tarttis miettiä mitään eikä stressata päätään.
yks ihminen päättäis kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061