Äänestää sitä nykyistä kansanedustajaa. Onkohan saanu paljon aikaseksi.
Kannattaakohan
11
106
Vastaukset
- äänestäjä
Mitä nykyinen kansanedustaja on saanut aikaisekseksi ei mitään.
Olen katsellut kaikki eduskunnan kyselytunnit niin ei ole kertaankaan saanut suutansa auki,
ei puhumatta aisioitta hoideta.- Nullinkuppi
A P sai aikaiseksi kaksi uutta junavuoroa vilppulaan. Hieno saavutus tuokin. No itse maaseudulle ei pääse kuin kalliilla taksilla.
- äänestäjä
Huraa mutta juna ei pysähdy Lylyssä vaikka radan varressa on monta vuotta ollut talon kokoinen kyltti ETTÄ MEKIN HALUTAAN JUNAAN.
Tarina kertoo kun kyläyhdistys ajoi asiaa niin joku kansaneduttaja vastusti sitä.
Saako näin hiljaiset hämäläiset asiaa hoidettua asiaa.
Autolla mummot ja papat pääsee niin kauvan kuin ilmastovouhottjat ei pilaa asioita. - edustajat
Kahvia ja hernesoppa tarjolla huomenna Mänttän torilla.
- jokuroti
Minä en kepujen tai sossujen hernesoppaa suuhuni laita!
- Tavaritsius
Minä en kyllä äänestä muita kuin demareita koska olen työntekijä.
- rinnevoierota
Voi sinua! Työntekijöidenkö tarvii äänestää vaikka veitsi kurkulla omaa nylkypuoluetta eli demareita? Ennemmin jättäisin äänestämättä
- Turvallisuus
Vaihdan ehdokkaana seuraavissa vaaleissa todelliseen keskustalaisten Pertti Hakaseen. Tehnyt valtavasti töitä suomalaisen ruokahuollon eteen. Toivon jatkossakin saavan myös puhdasta, Suomessa tuotettua viljaa, lihaa ja kasviksia. Onhan Pirttilahtikin hyvä, mutta nyt kallistun yrittäjyyden sijaan elintarvikehuoltoon, onhan maanviljelijäkin oikein todellinen yrittäjä.
- keputaidanoksentaa
Kannattaako äänestää hlöä joka on "yritystoimintansa" kanssa velkasaneerauksessa? Pystyisiko sellainen sitten hoitamaan yhteisiä asioita? Kepulaisilla, myös tällä paikallisella, tuppaa olemaan se oman edun tavoittelu lähinnä sydäntä, artsikin on saanut hyvin poimittua näitä bolitbyroo paikkoja mistä maksetaan hyvät kokous-, ym korvaukset vaikka ei sattuisi paikalla olemaankaan..
- vasemmalle
Vasemmalle menee mun ääni nyt ja jatkossakin. Ainoat jotka oikeasti on duunarin puolella.
- äänetäjä
Mänttän seudulla ei ole yhtää varteeotevaa kansanedustaja ehdokasta.
Huonoja ja sanattomia ja ajavatko paikkakunnan asiota.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532057Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621255Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll651175- 1141091
- 67916
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72779