Kannattaakohan

Hyvääänestäalapääpestä

Äänestää sitä nykyistä kansanedustajaa. Onkohan saanu paljon aikaseksi.

11

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänestäjä

Mitä nykyinen kansanedustaja on saanut aikaisekseksi ei mitään.
      Olen katsellut kaikki eduskunnan kyselytunnit niin ei ole kertaankaan saanut suutansa auki,
      ei puhumatta aisioitta hoideta.

• Nullinkuppi

A P sai aikaiseksi kaksi uutta junavuoroa vilppulaan. Hieno saavutus tuokin. No itse maaseudulle ei pääse kuin kalliilla taksilla.

• äänestäjä

Huraa mutta juna ei pysähdy Lylyssä vaikka radan varressa on monta vuotta ollut talon kokoinen kyltti ETTÄ MEKIN HALUTAAN JUNAAN.
      Tarina kertoo kun kyläyhdistys ajoi asiaa niin joku kansaneduttaja vastusti sitä.
      Saako näin hiljaiset hämäläiset asiaa hoidettua asiaa.
      Autolla mummot ja papat pääsee niin kauvan kuin ilmastovouhottjat ei pilaa asioita.

• edustajat

Kahvia ja hernesoppa tarjolla huomenna Mänttän torilla.

• jokuroti

Minä en kepujen tai sossujen hernesoppaa suuhuni laita!

• Tavaritsius

Minä en kyllä äänestä muita kuin demareita koska olen työntekijä.

• rinnevoierota

Voi sinua! Työntekijöidenkö tarvii äänestää vaikka veitsi kurkulla omaa nylkypuoluetta eli demareita? Ennemmin jättäisin äänestämättä

• Turvallisuus

Vaihdan ehdokkaana seuraavissa vaaleissa todelliseen keskustalaisten Pertti Hakaseen. Tehnyt valtavasti töitä suomalaisen ruokahuollon eteen. Toivon jatkossakin saavan myös puhdasta, Suomessa tuotettua viljaa, lihaa ja kasviksia. Onhan Pirttilahtikin hyvä, mutta nyt kallistun yrittäjyyden sijaan elintarvikehuoltoon, onhan maanviljelijäkin oikein todellinen yrittäjä.

• keputaidanoksentaa

Kannattaako äänestää hlöä joka on "yritystoimintansa" kanssa velkasaneerauksessa? Pystyisiko sellainen sitten hoitamaan yhteisiä asioita? Kepulaisilla, myös tällä paikallisella, tuppaa olemaan se oman edun tavoittelu lähinnä sydäntä, artsikin on saanut hyvin poimittua näitä bolitbyroo paikkoja mistä maksetaan hyvät kokous-, ym korvaukset vaikka ei sattuisi paikalla olemaankaan..

• vasemmalle

Vasemmalle menee mun ääni nyt ja jatkossakin. Ainoat jotka oikeasti on duunarin puolella.

• äänetäjä

Mänttän seudulla ei ole yhtää varteeotevaa kansanedustaja ehdokasta.
      Huonoja ja sanattomia ja ajavatko paikkakunnan asiota.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      53
      2057
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1415
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1255
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      65
      1175
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1091
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      916
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      899
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      811
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      779
    Aihe