Femdom ajatuksia

Huugojuho

Tällänen 20v jäbä kuka on pienestä asti ollut kotrolloiva ja johtavainen. Olen siis aina lapsesta asti ollut eri kaveriporukoiden ns johtaja se kuuluu varmaan kait mun persoonaan oon aina halua hallita ja kontrolloida. Nyt mulla on tälläinen fetissi että kiihotun siitä kun nainen ottaa seksissä vallan ja kontrollin. Olen hakenut netistä tietoa ja törmänny tälläisiin bdsm sessioihin missä naiset sitoo ja piiskaa. Olen ollut aikeissa muutaman kerran varata ajan mutta en uskalla alan täristä aivan helvetisti. Noin muutaman kerran kuukaudessa tulee kauhee himo olla alistettuna enkä pysty keskittymään mihenkään lisäksi olen opiskelia ja nämä sessiot maksavat aivan helvetisti 130€/30min. Pitäiskiö uskaltaa käydä kokeilemassa? Entä jos tykästyn ja rahaa alakaa palaaman saatanasti. Haluan vain kitkeä nämä ajatukset pois päästäni. Onko niksejä?

8

1466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulliaperseeseen

      voin piiskata ja alistaa ihan ilman, olen kylläkin mies

    • Cec00

      Mmm... ite sanosin samaa ku edellinen, kyllä niitä dominoivia, myös naisia löytyy ihan ulkoakin, jollon se tykästyminen ei välttis ois yhtä iso haitta :D

      Ite ainaki oon oppinu jo alaikäsenä tähä suuntaan toimimaa, koska silloinen jätkäni oli myös tästä kiinnostunut eikä se ollut ongelma tai mikään minulle.

    • Kun sinä olet näin nuori kyllä sinä löydät naista joka tekee se ilmaiseksi vaikka joka päivä koko elämäsi!Minä en löytä ketään mutta minä olen niin vanha että he uskovat että minulla on elefanti iho että ei se kiihotta piiskata sellainen iho mutta se on väärin,minulla on alavartalo kuin 16 v poika,sileä kärvaton!

    • Tosifendom

      Kun itsellä viisikymppisenä tuli kitkerä avioero, niin teki mieli päästä toteuttamaan niitä nuoruuden haaveita. Eli nyt miehenä alistan tyttöilevää vähän vanhempaa miestä, joka taas oli aloittajan tapaista kohtelua vailla. Joku pitää tätä ihan hulluna, mutta tätä me molemmat teemme ihan omasta halustamme, ja nautimme suunnattomasti, kumpikin saa mitä kaipaa!

      Sen voin sanoa, että maksutonta naista näihin leikkeihin on vaikea löytää, mutta onnistuuhan se miestenkin kesken!

      Jos haluat todellista fendomia nähdä, niin kuuklaa vaikka xnxx.com ja chinese fendom

      • solmunen

        Suunnilleen noilla ikälukemilla vaihdoimme vaimoni kanssa rooleja. Olin siihen saakka ollut masterin osassa mutta loppuvuodet fantasioinut subbarin roolista ja, tiettyjen yhteensattumien kautta päädyimme vaimon dominarooliin.
        Pohja oli hyvä koska hän oli vuosien saatossa ollut alistettuna johon oli kuulunut mm. eri asteiset sidonnat sekä osana esileikkiä, että myös varsinaisen yhdynnän aikana.
        Siis tiesi miltä tuntuu ja mitä tehdä!

        Olemme olleet eläkkeellä kohta 19 vuotta ja minä olen viriilimmässä kunnossa vaimooni verrattuna joten hän määrää sessioiden tiheyden ollen päätynyt kahteen viikkokertaan.
        Ukko liekaan, retuutusta lattialla ja tallomista. Jalkaterien palvontaa edeten ylöspäin.
        Köysiin, tekstiilihihnoihin, pakottaminen "perversioihin", jne.
        Vaimo päättää myös session lopetustavan ja ajankohdan.

        Ei sitä muuten ikäloppu ukko innostuiskaan. Siinä ohessa pysyn raittiina ja kuntoilen koska, häpeä tunnustaa mutta vähäinenkin alkoholimäärä vie 75v ukosta terän.


    • Elämä-on

      Elämä on

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe