Onko kukaan kokeillut?

https://selvannakija.webnode.fi/yhteystiedot/

Muutamalta palstalta olen lukenut hyvää, mutta en itse vielä kokeillut.
On edullinen ja joku tarjouskin siihen vielä on

onko kenelläkään kokemusta?
7183
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Olen aina pohtinut .. miten kukaan aikuinen ihminen voi uskoa tällaiseen soopaan?

Äänestä

On hyvä suosittelen.

Äänestä

Tuo näkijä on muuten Unilin Sari. Tunnistin äänestä ja kysyin. On yli puolet halvempi hänen hinta kuin unililla

Äänestä

Voin kertoa ihan ilmaiseksi muutaman asian elämästäsi. Sinulla on ollut vaikeuksia, mutta tulet selviämään niistä tavalla tai toisella. Kaikki, jotka ottavat yhteyttä ennustajaan, ovat jonkinlaisissa vaikeuksissa ja vaikeuksien jälkeen tulee aina kausi, jolloin on vähemmän vaikeaa.

Älkää hyvät ihmiset ainakaan maksako näille humpuukimaakareille mitään. Jos ihan pakko on rahasta päästä eroon, antakaa vaikka SPR:n katastrofikeräykseen . Siitä tulee hyvä mieli oikeasti

1Äänestä

Hän ei vastaa onko sairastellut tai sitten jotakin muuta-ei voi tietää?

Äänestä
  • Kyllä se vastaa, mutta ei pidä puhelinta auki 24/7.lepoa nekin tarvii,eikös sen nettisivuilla lue että ottaa ensin yhteyttä sen sähköpostiin

mielestäni on hyvä näkijä

Äänestä

Koitin häntä muutamia viikkoja sitten ja on kyllä hännästyttävän hyvän,menneet näki ja uskon että tulevatkin näkyy.SUOSITTELEN

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Tiedonjanoinen kirjoitti:

https://selvannakija.webnode.fi/yhteystiedot/

Muutamalta palstalta olen lukenut hyvää, mutta en itse vielä kokeillut.
On edullinen ja joku tarjouskin siihen vielä on

onko kenelläkään kokemusta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu