https://selvannakija.webnode.fi/yhteystiedot/
Muutamalta palstalta olen lukenut hyvää, mutta en itse vielä kokeillut.
On edullinen ja joku tarjouskin siihen vielä on
onko kenelläkään kokemusta?
Onko kukaan kokeillut?
7
99
Vastaukset
- fennal
Olen aina pohtinut .. miten kukaan aikuinen ihminen voi uskoa tällaiseen soopaan?
- Luottoa
On hyvä suosittelen.
- Anonyymi
Tuo näkijä on muuten Unilin Sari. Tunnistin äänestä ja kysyin. On yli puolet halvempi hänen hinta kuin unililla
Voin kertoa ihan ilmaiseksi muutaman asian elämästäsi. Sinulla on ollut vaikeuksia, mutta tulet selviämään niistä tavalla tai toisella. Kaikki, jotka ottavat yhteyttä ennustajaan, ovat jonkinlaisissa vaikeuksissa ja vaikeuksien jälkeen tulee aina kausi, jolloin on vähemmän vaikeaa.
Älkää hyvät ihmiset ainakaan maksako näille humpuukimaakareille mitään. Jos ihan pakko on rahasta päästä eroon, antakaa vaikka SPR:n katastrofikeräykseen . Siitä tulee hyvä mieli oikeasti- Anonyymi
Hän ei vastaa onko sairastellut tai sitten jotakin muuta-ei voi tietää?
- Anonyymi
Kyllä se vastaa, mutta ei pidä puhelinta auki 24/7.lepoa nekin tarvii,eikös sen nettisivuilla lue että ottaa ensin yhteyttä sen sähköpostiin
mielestäni on hyvä näkijä
- Anonyymi
Koitin häntä muutamia viikkoja sitten ja on kyllä hännästyttävän hyvän,menneet näki ja uskon että tulevatkin näkyy.SUOSITTELEN
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3021165Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83981- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701