Naamalle istuminen sukkahousut jalassa

Young-ass-queen

Kiihotun ihan mielettömästi kun saan istua miehen naamalle sukkahousut ja seksikkäät korkokengät jalassa ja kontrolloida tilannetta. Keinuttelisin ja hellästi ratsastaisin naamalla. Voisin myös pitää hengitysharjoituksia istumalla tiukasti ja vaikka laskemalla 20 kunnes nostan pyllyni.. sitte taas vähän kauemmin... Välillä miehen pää olisi saksiotteella reisieni välissä. Miten ihanaa kun mies vikisee minun otteessani.

26

1190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moliver56

      Se olisi aika kiihottavaa ,mistä olet?

      • Young-ass-queen

        Moliver56 pistä s-postisi, jatketaan siellä.. :)


      • K-u-t-s-u-n-i-

        Sain lääkäriltä diagnooseiksi vakavan persoonallisuushäiriön ja alhaisen ÄO:n. Sen takia saatte nauttia tästä minun huomiohuoraamisesta, ainakin siihen asti kunnes älyän lopettaa itse(ni).

        JOTEN HUOMIOIKAA MINUT PERKELE!!!

        Minulla ei montaa vammaa ole, mutta ne vähäiset ovat sitäkin vakavampia.


    • miehenä

      Kiihotuin kun luin viestisi.

    • Mun märkäunelmani.Olisi hauskaa keskustella kanssasi.Varmasti arvaat miten voisit ottaa yhteyttä minuun.Olen treenattu mies, (pks)mua kiihoittaa vvaltavasti sellainen leikki...en olisi pyytänyt mitään muuta.......Keskustellaankos?

    • Haluuntota

      Aah melkein laukesin tolle tekstille ku oli iha ku mun yhest unest otettu ja jos toin sais kokee oikeesti voisin antaa mitä vaa

    • Todella kiihottava ajatus ja sopisi kyllä mulle tuntea sun pilluntuoksu naamalla milloin vaan! Kirjoittele mielellään mun suomi24 e-mailiin, kiitos!

    • Mistäs lady on

    • karza1964

      WOW - ton haluisin kokea...mailaa gmailiin ...pirkanmaa

    • Haluisin niin kokea tämän, voisin toimia jakkarana aina kun sitä tahdottaisiin. Onkohan aloittaja vielä linjoilla? Voi laittaa sähköpostia (suomi24.fi) jos aloittaja, tai joku muu joka tästä syttyy ja asustaa pääkaupunkiseudulla.

    • Anonyymi

      Olisihan se mahtavaa kun nainen istuisi sukkahousut jalassa naamalle,saisi haistaa ihanan pim..n tuoksun ja vähän kielellä kokeilla alkaako sukkahousut kostuun. Nam.

    • Ihanaa määkin haluun vaikka ilman sukkahousuja, sais maistella valuvaa mettä

      • Anonyymi

        Onkohan lattapäällä loiskunut liikaa yli.

        Hih hih!. Minä sen sain aikaan.


      • Täältä sais ilman sukkahousuja.. 😉


      • Tinde-7377 kirjoitti:

        Täältä sais ilman sukkahousuja.. 😉

        Missäpäin ois tarjolla?


      • Tinde-7377 kirjoitti:

        Täältä sais ilman sukkahousuja.. 😉

        Missä Tinde-7377 asustelee .


      • Anonyymi
        Tinde-7377 kirjoitti:

        Täältä sais ilman sukkahousuja.. 😉

        Etkö käytä sukkahousuja, näyttäsit varmaan seksikkäältä tummissa sukkahousuissa.


      • Tinde-7377 kirjoitti:

        Täältä sais ilman sukkahousuja.. 😉

        Sukkahousuilla tai ilman, molemmat kelpaavat ja erittäin mielelläni nuolen.


      • Anonyymi
        Tinde-7377 kirjoitti:

        Täältä sais ilman sukkahousuja.. 😉

        Missäs päin tinde-7377 asustelee. Mies porista olis halukas nuolee😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäs päin tinde-7377 asustelee. Mies porista olis halukas nuolee😛

        Kymenlaaksossa..


    • Anonyymi

      Naisella sukkahousut jalassa on tosi kiihottavat ja seksikkäät. Kasvoille istuminen on tosi kiihottavaa.

    • Kuulostaa kivalta..Millos kokeillaan mistpäin oot pistä postii !

      • Anonyymi

        ootko nainen... ;)?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ootko nainen... ;)?

        en oo nainen....


    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe