Kiihotun ihan mielettömästi kun saan istua miehen naamalle sukkahousut ja seksikkäät korkokengät jalassa ja kontrolloida tilannetta. Keinuttelisin ja hellästi ratsastaisin naamalla. Voisin myös pitää hengitysharjoituksia istumalla tiukasti ja vaikka laskemalla 20 kunnes nostan pyllyni.. sitte taas vähän kauemmin... Välillä miehen pää olisi saksiotteella reisieni välissä. Miten ihanaa kun mies vikisee minun otteessani.
Vastaukset 42
- moliver56
Se olisi aika kiihottavaa ,mistä olet?
- Young-ass-queen
Moliver56 pistä s-postisi, jatketaan siellä.. :)
- K-u-t-s-u-n-i-
Sain lääkäriltä diagnooseiksi vakavan persoonallisuushäiriön ja alhaisen ÄO:n. Sen takia saatte nauttia tästä minun huomiohuoraamisesta, ainakin siihen asti kunnes älyän lopettaa itse(ni).
JOTEN HUOMIOIKAA MINUT PERKELE!!!
Minulla ei montaa vammaa ole, mutta ne vähäiset ovat sitäkin vakavampia.
- miehenä
Kiihotuin kun luin viestisi.
Mun märkäunelmani.Olisi hauskaa keskustella kanssasi.Varmasti arvaat miten voisit ottaa yhteyttä minuun.Olen treenattu mies, (pks)mua kiihoittaa vvaltavasti sellainen leikki...en olisi pyytänyt mitään muuta.......Keskustellaankos?
- Haluuntota
Aah melkein laukesin tolle tekstille ku oli iha ku mun yhest unest otettu ja jos toin sais kokee oikeesti voisin antaa mitä vaa
Todella kiihottava ajatus ja sopisi kyllä mulle tuntea sun pilluntuoksu naamalla milloin vaan! Kirjoittele mielellään mun suomi24 e-mailiin, kiitos!
Mistäs lady on
- karza1964
WOW - ton haluisin kokea...mailaa gmailiin ...pirkanmaa
Haluisin niin kokea tämän, voisin toimia jakkarana aina kun sitä tahdottaisiin. Onkohan aloittaja vielä linjoilla? Voi laittaa sähköpostia (suomi24.fi) jos aloittaja, tai joku muu joka tästä syttyy ja asustaa pääkaupunkiseudulla.
- Anonyymi
Olisihan se mahtavaa kun nainen istuisi sukkahousut jalassa naamalle,saisi haistaa ihanan pim..n tuoksun ja vähän kielellä kokeilla alkaako sukkahousut kostuun. Nam.
Ihanaa määkin haluun vaikka ilman sukkahousuja, sais maistella valuvaa mettä
- Anonyymi
Onkohan lattapäällä loiskunut liikaa yli.
Hih hih!. Minä sen sain aikaan. - Anonyymi
Tinde-7377 kirjoitti:
Täältä sais ilman sukkahousuja.. 😉
Etkö käytä sukkahousuja, näyttäsit varmaan seksikkäältä tummissa sukkahousuissa.
Tinde-7377 kirjoitti:
Sukkahousuilla tai ilman, molemmat kelpaavat ja erittäin mielelläni nuolen.
- Anonyymi
Tinde-7377 kirjoitti:
Missäs päin tinde-7377 asustelee. Mies porista olis halukas nuolee😛
Anonyymi kirjoitti:
Missäs päin tinde-7377 asustelee. Mies porista olis halukas nuolee😛
Kymenlaaksossa..
- Anonyymi
Naisella sukkahousut jalassa on tosi kiihottavat ja seksikkäät. Kasvoille istuminen on tosi kiihottavaa.
- Anonyymi00057
Samalla pari mehevää pierua naamalle olisi aika nannaa.
Kuulostaa kivalta..Millos kokeillaan mistpäin oot pistä postii !
- Anonyymi
ootko nainen... ;)?
- Anonyymi00053
Ihanaa
- Anonyymi00054
Joka päivä ihailen äitini sukkis sääriä ja kuvittelen vaikka mitä.
- Anonyymi00055
Moi,onko hyvät sääret äitilläsi.Millaisia sukkiksia,korkkareita käyttää...!?
- Anonyymi00058
Anonyymi00055 kirjoitti:
Moi,onko hyvät sääret äitilläsi.Millaisia sukkiksia,korkkareita käyttää...!?
Moi. Kiitos kysymästä, Äidillä on kyllä 5/5 sääret ja reidet ahkeran jumpan ansiosta vaikka ikää on 55 vuotta on hän erittäin timmi pakkaus. No mitä minä olen nähnyt niin yleensä aikas ohuet ja kiiltävät sukkikset näyttää olevan ja usein jotkut tohvelit jalassa. Itse en enää asu kotona mutta äidin luona usein käyn ja ihailen hänen sukkis jalkoja, korkkareita joskus käyttää ilta riennoillaan kokoa 38. Kiitos
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Moi. Kiitos kysymästä, Äidillä on kyllä 5/5 sääret ja reidet ahkeran jumpan ansiosta vaikka ikää on 55 vuotta on hän erittäin timmi pakkaus. No mitä minä olen nähnyt niin yleensä aikas ohuet ja kiiltävät sukkikset näyttää olevan ja usein jotkut tohvelit jalassa. Itse en enää asu kotona mutta äidin luona usein käyn ja ihailen hänen sukkis jalkoja, korkkareita joskus käyttää ilta riennoillaan kokoa 38. Kiitos
Moi,vaikuttaa upealta naiselta äitisi...sukkisfetissi on mukava...!
- Anonyymi00062
Anonyymi00058 kirjoitti:
Rakastan anoppini beigen värisiä sukkahousuja, yleensä pikkasen paksumpia.. Poimin niitä pyykkikorista, tutkin niiden likaisuutta, haistelen ja maistelen: pimppi, pissa ja voimakas jalkahiki huumaavat minut. Puen ne ylleni ja runkkaan hullussa kiimassa, sperma sotkee jo nyt tahraiset anoppisukkikset
- Anonyymi00056
Haluaisimpa olla Allasi ja raottaa korkkarit tuntien sukkiksista sen huumaavan jalkahien tuoksun.
- Anonyymi00059
Ap on mies ja olette homoja XD
- Anonyymi00060
Minä pääsen usein ihastelemaan anoppia sukkahousuissa. Anopilla on yleensä vaaleanruskeat tai ihonväriset sukkahousut ja näin myös alushousut näkyvät hyvin. Olisi kyllä mahtavaa, jos anoppi istuisi naaman päälle keinuttelemaan.
- Anonyymi00063
Ajatus tuosta saa kiihottumaan, voisit halutessasi tehdä vaikka repimällä reikää sukkiksiini, jos haluat päästä kiimatuoksun alkulähteelle . N 44 mökillä
- Anonyymi00064
Missä päin mökkisi on voisin tulla kyläilee.Siisti hoikka kuusikymppinen mies.
- Anonyymi00065
Kyllä olisi hienoa kun nuolettaisit hieroisit pillua naamaan kunnolla oi ihanaa.Siisti mies.
- Anonyymi00066
Ota yhteyttä n44
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ota yhteyttä n44
Oliskos sinulla kik.En viitsi laittaa spostia tänne.Siisti mies.
- Anonyymi00068UUSI
Vieläkö tulisit naamalleni ahnaasti nuolisin sinua N 44 järjestetään kunnon sessio saat hinkata pimppiäsi kunnolla naamaani vasten.Mies kuusikymppinen.En tiedä onko sinulla kik jos niin ota yhteyettä.
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301189- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,41720Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss275608- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510- 35489
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?34487