Hyvää iltaa lieksalaiset!

Goodso

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika mielenkiintoinen aloitus on tämä edellä. Toivon että ei poistettaisi. Onhan siinä monimuotoista ja mitoiteltavaa mietinnän ja muistelun elon olemusta noilta ”teiniajoilta”.
      Elämässä eläjän on mielestäni kestettävä sekä vanhaa että uutta. Pirua ja jumalaa, pirullisuutta ja jumalallisen hyvää.. Pientä ja isoa ymmärrystä, jopa hieman hutiloivalla, ajatuksen juoksulla;)
      Rokatkaa kelvosti siellä å Lieksan kaduilla;)

Kymmenen kevennyskipaletta tuli heti mieleeni. Mutta ehkä kuulette ne kohta, tai tosimyöhemmin;)

• SeuraaLinkkiä

Tuostahan pääsee vanhoihin aarreaittoihin!

• Ruaterivvel

Ai sitä jo sillonkin osattiin tehä täyttä paskaa. No, ei ihme jotta sitä on tänäpäivänä joka paikka täynnä.
      Onneksi oli ja on oikean musiikin tekijöitä ja tervejärkisiä ihmisiäkin olemassa. Kaikki eivät ole hiilihankoporukkaa viikatemiehen orkesterissa ja sitä palvomassa.

• hethgfewedscedee
    • Whitemen

Subaru mies 💜

• Nobo

Niinpä.

• Vapaailmaisuvuonna85
    • roskia

täysiä roskia joka biisi

• sOBeiT
    • Kilpajuoksu

Kinkit on testanneet menestyksellisesti fuusiota. Se on maailmanvalta sen jälkeen. Kinkeillä on jotain takataskussa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4876
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      210
      2622
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      30
      1687
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      25
      1572
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1475
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1128
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1104
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe