Mulla maksullinen nainen naapurissa

jipiiiiiii

Minä poika se senverran hyvässä asunnossa, että horatsu asuu naapurissa. Ilmottaa ikänsä vaan 52v, vaikka on jo oikeasti 61v. mut ihan pantavan näköinen nainen vielä.
Etsii jopa miesystävää suomi24 sivuilla, mutta aikas luuseri pitäis olla, että tuollaisen naisen kanssa rupeais seukkaamaan, joka ottanu jos jonkinlaista aisaa sisäänsä maksusta.
Mut, kuka ei tunne tapausta tarkemmin, voi mennä ansaankin. Sääli vaan sitä miestä, kun vastaan tulevat miehet vähän virnistelee, että tulihan käytyä tuotakin panemassa ja nyt sillä jopa miesystävä, joka ei tiedä asiasta höykäsen pölähdystä, et rahalla saa... ja kai saa edelleenki, jos olen oikein ymmärtänyt.... Joensuu

18

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmonennaapuri

Aika tyhmä ja mauton olet. Ihmisillä on erilaisia elonpolkuja, et tiedä miten naapurisi on tuolle tielle joutunut.
      Sä saat tyydytyksen ressukkanaisen stalkkaamisesta ja haukkumisesta seläntakana, ihan suomi24:n sivulla.
      Kyllä olet sankari mieheksi !

• jipiiiiii

Ei oo tapana stalkkailla ketään, mutta kun rappukäytävässä ravaa vastaan tuntematonta miestä yhtenään soittelemassa sen ovikelloa, niin kyllä sinäkin kai osaat laskea 1 1 yhteen.
      Enkä haukkunut, totesin, vaan, että säälin sitä miestä, joka tietämättään lankeaa, koska veikkaanpa, että jos tietäis, pitäis olla aikas suvaitsevainen luonteeltaan, kun tietäis, mistä naisystävä rahansa hankkii.
      Se on vaan sellainen maine, josta et sitten koskaan eroon pääse. Olet sen jälkeen yksinäisen tien kulkija. Tai sitten elät jatkuvassa pelossa, paljastuuko kumppanille menneisyytesi.
      Ikinuori nainenkin vielä. Ilmoitellu jo useamman vuoden ja aina sama ikä, 52v. Löytäny kai ikuisuuden lähteen jostakin....

• Anonyymi

Ota iisisti, Sirpa on ihan kiva muija. Hyvä juttelee ja antavainen. Sieltä saa aina. Ei minulla oo valittamista, etenkin kun tykkään kypsemmistä tytöistä.

• Semmonennaapuri

Jipiii, turha tästä on enemmälti jauhaa. Enkä syytä sinua mistään. Mitähän sä mahdat itse tehdä elääksesi, kun on aikaa riittää naapurin touhujen tarkkailuun.
      Jos täti on hyvännäköinen ja elättää itsensä, ei dokaa, ei metelöi ja seukkaakin vakituisesti, ei sulla pitäis olla valittamista vai ootko saanut pakit?
      Ja älä kanna huolta sen puolisoehdokkaan puolesta, näilläkin sivuilla yhtenään miehet kehuvat kun vaimo kaveriltakin sai:)
      Ja saattaa vielä olla, että tätä naista kävelyttävä setä saa hänestä rakastavan ja hellän puolison ja heidän seksielämänsä on taivaallista. Ei tartte ainakaan miehen kiiruhtaa pettämään seksinpuutteessa, niinkuin täällä monet " joutuvat" tekemään.

• jatketaanko

Pakko vielä kommentoida "semmonennnapuri" kirjoitusta. Olen aloittanut työurani 15 vuotiaana kesätöissä. Päivääkään en ole ole ollut yhteiskunnan elättinä, vaan maksanut nähtävästi verona sinunkin asumistuet ym.
      Arkipäivät kuluu töissä kerätessä sullekin veromarkkoja, että sinäkin saisit jotakin raukka suuhusi.
      Eikä minun aika riitä kenenkään tarkkailuun, kun töissä käytävä.
      Pettää on vaikea, kun olen eronnut pitkästä. yli 20v kestävästä liitosta jo vuosia sitten. Hoidan elatusmaksut ajallaan ja muutenkin hyvät välit exään ja lapsiimme.
      Lue tarkemmin se aloitus, ajatuksen kanssa, jos nyt pystyt sellaiseen, aukeaa asia kai vähän sullekin.!!

Eikä tää nainen muuten seurustele nykyisin, vaan yrittää löytää siihen jonkun hölmön, kuka ei tiedä taustoja. Tämä tiedoks vaan.

• Semmonennaapuri

Tässsä nyt kuulostaa vähän vanhanaikaisesti:...se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!!!

• Niinmakaakuinpetaa

Mulla on parittajastalkkerin kanssa asuntomurtoavustajan diilin tehnyt noitaämmä naapurissa. Noita oli kääntänyt iltapäivällä asuntonsa ovessa olevan tervetuloa kyltin nurin päin, siellä luki "olen nukkumassa" tjsp. Senkus olet...kiskasin oven kiinni sen verran reippaasti että ämmä sai varmasti käydä tyhjentämässä yövaippansa. Eikä se voi muuta kuin kärsiä, koska stalkkeri kieltää sen ottamasta yhteyttä isännöitsijään.

• Anonyymi

Sinä ja sun koiras.... Buhahhhahaah...

• Anonyymi

Aloittajan kannattaisi aloittaa joku harrastus jotta naapureitten kyttääminen unohtuisi. Edes hetkeksi.

Tai voithan huikata ovenraosta miehille että minuakin saa panna.

Unohtuisi sinulta tuo katkeruus ja paha olo.

Keksi jotain. Elämä menee nopeasti.

• Anonyymi

Jos loppujen lopuksi aletaan laskea jonkun naisen panokertoja monilla ei maksullisillakin naisilla saattaa olla useita satoja irtosuhteita vuosien varrella.
      Joitakin vuosia sitten paneskelin pohjoisesta olevaa nuorta naista, joka todella hyvä ja kiree pimppi sanoi olleensa 200 miehen kanssa. Mistä näistä nyky naisista enää tietää kuinka monelle jakanut.
      Työelämässä tule huomaanaan kuinka parikymppiset jakaa sanunailloissa 50 v miehille itseään.

• Anonyymi

Kuinkas se on miehet, jaksatteks te etsiä niitä panokaveteita niin tiheesti kun haluisitte paaneskella vai meneeks tumppu- hommiks useimmiten ja sit ei oikee pimpsa enää seisotakkaan.
        Mä naisena etsin aina mieluummin aidon kalun kuin oman hoidon, kyllähän niitä kaluja kertyy, eikä maksa mittää.
        Niin montakos kumppania panomiehelle kertyy esim vuodessa?

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa, tahtoo mennä tumppu hommiksi kuin seisoo monta kertaa päivässä. Ei se järvi soutamalla kulu, eikä melatkaan. Olisi se vain siunaus kun olisi naista aina saatavilla. T. Mies 52w joensuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, tahtoo mennä tumppu hommiksi kuin seisoo monta kertaa päivässä. Ei se järvi soutamalla kulu, eikä melatkaan. Olisi se vain siunaus kun olisi naista aina saatavilla. T. Mies 52w joensuu

Moi. Miten saisin sinuun Sirpa yhteyden. 65 mies Liperistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi. Miten saisin sinuun Sirpa yhteyden. 65 mies Liperistä.

Voi Liperin 65:n seisooko sulla? En mä muuten ala..
        Terv. Sirpa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi Liperin 65:n seisooko sulla? En mä muuten ala..
        Terv. Sirpa

Hei Sirpa. Tietenkin seisoo mutta ollut puutessa jo pitkään. Milloin voin nähdä sinut. Huomenna tulen Joensuuhun ja olis kiva nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkas se on miehet, jaksatteks te etsiä niitä panokaveteita niin tiheesti kun haluisitte paaneskella vai meneeks tumppu- hommiks useimmiten ja sit ei oikee pimpsa enää seisotakkaan.
        Mä naisena etsin aina mieluummin aidon kalun kuin oman hoidon, kyllähän niitä kaluja kertyy, eikä maksa mittää.
        Niin montakos kumppania panomiehelle kertyy esim vuodessa?

🥺💔.Miksi,
        Särjit,Mun.
        Sydämen.?

• Anonyymi

Holaah Sirpa miullaah kyllääh sesooh

• Anonyymi

Tuttu mature. Aikoinaan tuli pantua ihan paljaalla ja ilmaiseksi..
      Suomi24 treffien kautta

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5360
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      85
      4072
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      2405
    4. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      326
      986
    5. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      69
      974
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      783
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      776
    8. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      98
      762
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      739
    10. En vain uskalla

Lähestyä häntä. Kaivattuani
      Ikävä
      26
      730
    Aihe