Haaste: esitä yksi todiste keijukaista vastaan

pulipuli

Lupaan vastata niin kauan kuin huvittaa tai minulla on aikaa, mutta esitä yksi todiste keijukaista ja taikapölyä vastaan, niin minä kumoan sen tai osoitan, että se ei todista keijukaista vastaan vaan hänen puolestaan. On ihan sama, mitä todisteita esität: pystyn kääntämään jokaisen todisteen todisteeksi keijukaisen ja taikapölyn puolesta. Se on itse asiassa hyvin yksinkertaista, minkä tulet huomaamaan, jos joku esittää todisteita keijukaista ja taikapölyä vastaan, ja jaksat lukea vastaukseni. Vastaukseni eivät johda siihen, että muutat oman vakaumuksesi, mutta ne osoittavat sen, miten typeriä kaikki vastaväitteet keijukaista ja taikapölyä vastaan ovat.

6

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeatotuus

Miksi niitä vastaan pitäisi esittää todisteet kun mikään ei todista että niitä olisi edes olemassa? Eikö väitteen esittäjän pidä ensin esittää todisteet väitteelleen ennenkuin sitä ryhdytään kumoamaan?

• pulipuli

Vaadit minua esittämään positiivisten väitteiden todisteita, mutta minä puolestani ilmaisin olevani valmis vastaamaan jokaiseen väitteeseen keijukaisia vastaan. Se, että on olemassa mahdollisuus, jonka mukaan keijukaisia ei ole olemassa tai että taikaa ei tapahdu, ei todista sitä, että keijukainen ei voi olla olemassa ja että taikoja ei mahdollisesti ole koskaan tapahtunut.

• minä-se-olen

Keijukaista vastaan voidaan esittää hyviä perusteluja, joiden mukaan sen olemassa oloon ei ole hyviä perusteita uskoa. Luomishypoteesia vastaan tällaisia hyviä perusteluja ei ole vielä esitetty.

• pulipuli

Se, että esität noita järkevyydeltään kyseenalaisia väitteitä on todiste siitä, että keijukaisia on olemassa ja taikoja tapahtuu. Jos et esittäisi niitä väitteitä, niin taikoja ei olisi tapahtunut. On toki olemassa toinenkin selitys sille, miksi voit esittää väitteitäsi, mutta se ei ole sen järkevämpi kuin väite, jonka mukaan olet olemassa taikojen tuloksena. Sen toisen väitteen tueksi ei ole esittää yhtä ainoaa todistetta, joten miksi siihen pitäisi uskoa?

• Meillä keijukainen oli viime jouluna pudottanut lattialle arvokkaan vaasin. Tämä tapahtui yöllä kaikkien ollessa nukkumassa. Vaasi särkyi.

Syytän keijukaista, koska ei se voinut olla kukaan muukaan. Motiivina tihutyöhön keijukaisella saattoi olla jouluna vallitseva suhteellinen keiju-uskon puute.

• pulipuli

Tuo on selkeä ja kumoamaton todiste. Kyllä akeijuistitkin sen sisimmässään ymmärtävät, mutta he eivät vain halua tunnustaa, koska haluavat jatkaa elämänsä harhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe