Jasperintiellä kukoistaa. Vesivek tekee kattoja ja rännejä. Työpaikan pihassa hienoja autoja. Toimitusjohtajan/perustajan viinanpolttamilla turpeella kasvoilla leveä hymy. Julmettu huuto alaisille.
Johdetaanko voittavaa tiimiä huutamalla, uhkailemalla, kiristämällä?
Yritys menestyy ympäri Suomen, mutta asiakkaiden tyytyväisyys on onneton. Reklamaatioita on paljon. Jätetään uuden katon alle mädäntyneitä rakenteita, aluskatteita, ruoteita. Uudet ruoteet asennetaan "vasemmalla kädellä", aluskatteet jätetään roikkumaan ja "oman tehtaan kattopellit" kiinnitetään sieltä täältä. Kahdessa päivässä katto päin vi**ua tai päivässä sateelta suojaan. Nämä ovat mainosfirman kalliit mainoslauseet. Huhhuh. Kuka tätä paskaa johtaa?
Metrin mittainen Riihimäki, kolmen metrin Kautto, lakinainen, mukamas myyntijohtajar vai sijoittajat vai SRK vai Keskusta?
Totuus Vesivekistä-Hämeen Laaturemontista
4
191
Vastaukset
- yritäitse
Kello 03.00 on katkeruus ja kateus huipussaan.Osta vanha Hiace ja lähde katoille kiipeilemään ,niin alkaa sinunkin elämäsi kukoistamaan.
- Maailmanmies
Yritäitse: Jos joskus lomailet ulkomailla tai omaat työn, jossa matkustetaan ympäri maapalloa, tässä infoa;
Pirkkala 15.16
Moskova 16.16
Los Angeles 6.16
New York 9.16
Hongkong 21.18
Tokio 22.18
Melbourne 0:18
Se, että joku kirjoittaa Pirkkalan Keskustelupalstalle 03:00 ei välttämättä tarkoita sitä, että hän kirjoittaa sitä Pirkkalassa tai Suomessa😂😂
Toki jos olet Vesivekillä töissä niin ymmärrän että tämä "maailmankello" ja kansainvälisyys on hieman oudompi käsite👍👌 - majakka_ja_perävaunu
Maailmanmies kirjoitti:
Yritäitse: Jos joskus lomailet ulkomailla tai omaat työn, jossa matkustetaan ympäri maapalloa, tässä infoa;
Pirkkala 15.16
Moskova 16.16
Los Angeles 6.16
New York 9.16
Hongkong 21.18
Tokio 22.18
Se, että joku kirjoittaa Pirkkalan Keskustelupalstalle 03:00 ei välttämättä tarkoita sitä, että hän kirjoittaa sitä Pirkkalassa tai Suomessa😂😂
Toki jos olet Vesivekillä töissä niin ymmärrän että tämä "maailmankello" ja kansainvälisyys on hieman oudompi käsite👍👌Hoh hoho. Jos joku on reisussa vaikapa Moskovassa tai Hong kongissa niin ei se silloin kirjoittele mihinkään suomi24-palstalle. Pikemminkin kallistuisin sille kannalle, että joku on niin sanotusti kussut muroihisi eikä uni ole tullut simmuun.
- yritäuudestaan
Maailmanmies kirjoitti:
Pirkkala 15.16
Moskova 16.16
Los Angeles 6.16
New York 9.16
Hongkong 21.18
Tokio 22.18
Toki jos olet Vesivekillä töissä niin ymmärrän että tämä "maailmankello" ja kansainvälisyys on hieman oudompi käsite👍👌Vielä huolestuttavampaa ,jos vaikka Tokiossa tai Melbournessa reissatessa pyörii Pirkkalalaisen yrityksen kadehtiminen mielessä. Tainnut Millassa tai Waltterissa "lomaillessa " puhjeta katkeruus kukkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279