Suomella on hyvät asemat Nations Leaguessa, joten näissä EM-karsinnoissa ei ole ihan pakko menestyä. Italialle sen sijaan mikään muu kuin voitto ei riitä tästä pelistä. Suomi ei maalia tee, se on aika varma, mutta kuinka monta tekee Italia? Kotikorsun Tippaustoimisto Oy on tullut siihen tulokseen, että Italia ottaa 2-0 voiton ilman suurempia vaikeuksia. Suomi saattaa jäädä ilman yhtäkään maalitilannetta, koska Italian puolustus on sitä luokkaa, ettei pehmeähköä Pukkia lasketa tekemään räkämaaleja. Italian tasan kahden maalin voitosta saapi kerrointa 3.80.
Italia-Suomi EM-karsinta
tiedättekyllä
1
135
Vastaukset
Kyöstihän pommitti tuloksen tismalleen oikein et sillei hei! Pukilla oli se yksi aivan huippupaikka, mutta tinttasi pallon hitusen ohi. Italia taisi nusauttaa pallon 2-0 tilanteessa ristikkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086