Lutherin kahdet kasvot tänään lauantaina 23.3’2019 klo 21:15 - 22:45
Dokumentti Lutherista kannattaa katsoa lauantaina 24:15 TV7
6
<50
Vastaukset
Luther dokumentti tulee kanavalta TV 7 Kannattaa katsuo niin saa valoa ymmärrykseen, miksi muutamissa maissa valtionkirkollisissa on niin paljon lisääntyvää pahuutta.
- fbverf
Mikä ohjelma tulee? Miltä kanavalta? Monelta?
Lutheria vastaan hyökätään nyt aitouskovien taholta siihen malliin, että kohta alan uskoa hänen olleen ihan hyvä mies.
- qwertz
Paska se oli. Usko nyt kun sanotaan!
Lutherin kahdet kasvot tänään lauantaina 23.3’2019 klo 21:15 - 22:45, kanavalta TV7
Luther vainosi Juutalaisia. Dokumentissa näytetään monipuolisesti Lutherin molempia kasvoja.
Hitlerin korkein upseeri, joka järjesti holokaustin, joutui kiinni ja oikeuteen sodan jälkeen. Tämä upseeri puolustuspuheessaa sanoi, että Luther tässä pitäisi olla syytettynä, sillä minä tein lutherin ohjeiden ja määräysten mukaisesti. Luther oli kirjoittanut elämänsä loppuvaiheilla kirjan, jossa hän määräsi kaikki ne pahuudet mitkä natsi-saksa sitten toteutti.
Luterilainen maailman järjestö on pyytänyt eräiltä uskovilta anteeksi Lutherin ja luterilaisten suorittamia vainoja yhdelle uskovien seurakunnalle. Se on jo tunnustuksen alku, mutta kun tämä vaino koski kaikkia muita, kuin luterilaisia, uskovia, niin näiltä muilta ei ole vilä hoidettu.Luther oli ihminen aivan kuten Paavali ja kaiki muut 7 miljardia...menneet ja tulevat. Ihmisyyteen kuuluu mahdollisuus erehtyä. Olemme unessa.
Miksi onkaan anteeksianto ja armo?
Ette vielä ymmärrä mutta tulee aika jolloin ymmärrätte,joten annan itsellen anteeksi ajatukseni teistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371558- 961306
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle201297Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61187Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43871Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii63844