Lutherin kahdet kasvot tänään lauantaina 23.3’2019 klo 21:15 - 22:45
Dokumentti Lutherista kannattaa katsoa lauantaina 24:15 TV7
6
<50
Vastaukset
Luther dokumentti tulee kanavalta TV 7 Kannattaa katsuo niin saa valoa ymmärrykseen, miksi muutamissa maissa valtionkirkollisissa on niin paljon lisääntyvää pahuutta.
- fbverf
Mikä ohjelma tulee? Miltä kanavalta? Monelta?
Lutheria vastaan hyökätään nyt aitouskovien taholta siihen malliin, että kohta alan uskoa hänen olleen ihan hyvä mies.
- qwertz
Paska se oli. Usko nyt kun sanotaan!
Lutherin kahdet kasvot tänään lauantaina 23.3’2019 klo 21:15 - 22:45, kanavalta TV7
Luther vainosi Juutalaisia. Dokumentissa näytetään monipuolisesti Lutherin molempia kasvoja.
Hitlerin korkein upseeri, joka järjesti holokaustin, joutui kiinni ja oikeuteen sodan jälkeen. Tämä upseeri puolustuspuheessaa sanoi, että Luther tässä pitäisi olla syytettynä, sillä minä tein lutherin ohjeiden ja määräysten mukaisesti. Luther oli kirjoittanut elämänsä loppuvaiheilla kirjan, jossa hän määräsi kaikki ne pahuudet mitkä natsi-saksa sitten toteutti.
Luterilainen maailman järjestö on pyytänyt eräiltä uskovilta anteeksi Lutherin ja luterilaisten suorittamia vainoja yhdelle uskovien seurakunnalle. Se on jo tunnustuksen alku, mutta kun tämä vaino koski kaikkia muita, kuin luterilaisia, uskovia, niin näiltä muilta ei ole vilä hoidettu.Luther oli ihminen aivan kuten Paavali ja kaiki muut 7 miljardia...menneet ja tulevat. Ihmisyyteen kuuluu mahdollisuus erehtyä. Olemme unessa.
Miksi onkaan anteeksianto ja armo?
Ette vielä ymmärrä mutta tulee aika jolloin ymmärrätte,joten annan itsellen anteeksi ajatukseni teistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642