Kellekkään tärkeä. Mutta on minulla silti ihmisarvo.
Minä en ole
16
54
Vastaukset
- Piiripyörii
No voi tentään. Nyt ollaan surkeita. Hetken kuluttua ikävä. Sitten uhittelutuulella ja send ivaamistuulella. On sulla arvoa paljonkin, kun muistat antaa sitä muillekin.😝 Ei vaan 😏
- Hyittu
Paniko se sulle ellan?
- AinaSaaYllättyä
Voi luoja kun ihminen voi olla tyhmä. 🙄
- Entistenlisäksi
AinaSaaYllättyä kirjoitti:
Voi luoja kun ihminen voi olla tyhmä. 🙄
Kirjoitatko itse kommentit jotta pääset haukkumaan lisää?
- Trollaa
Trolli
- Siniflow
Epävakaasta kärsivat ihmiset on rasittävia
- Ilkeysyksimuoto
Sairaita on monenlaisia
- TrollaaToisena
Narsistimiehen aloitus.
- Tainaisen
Mut jotain vinksahtanutta täällä nyt on
Sinä olet tärkeä
- Member
Kyllä sinä olet varmasti monillekkin tärkeä.
- HyväIsiSemiHalit
Me päätettiin hankkia meidän iskälle mielialalääkitys. Ihan hyvin on toiminut. Se on lakannut huutamasta ja murehtimasta ja vaatimasta avioeroa äidistä. Nyt kun on noita vaaliväittelyitä niin jouduttiin hankkimaan sille "tarvittavat". Vähän rauhottavia ja sitten sellaista uhmaikäisten raivokohtauksiin tarkoitettua tasottavaa. Se on niin kypsä politikointiin ja ihan kaikkeen. Nyt se sentään on kuin normaali sopuli ja käy töissä ja maksaa veroa. Ihan hyvä iskä siitä vielä tulee.
- Vanhempinainen
Lukaisinpa sitten tämänkin ketjun. Huhhuijjaa, mitenhän ne jaksaa kirjoitella tuollaisia tyhmyyksiä? Heitin ajatuksen tuuleen, en palstalaisille.
kaikki on tärkeitä jollekin, tai joillekin.
MUTTA itsesääli, se rumentaa ihmistä kuin ihmistä.- Ratikkamatkaaja
En minäkään ole tärkeä kenellekään mutta pakko jaksaa.
- edes.jollekin.joku
Pienemmässäkin taajamassa on aina joku ihminen, jolle voit olla tärkeä sukupuolesta riippumatta kun vaan jaksaa huolehtia itsestään.
On olemassa medoteja, joiden avulla erakkokin voi 0petella sisäisesti vahvaksi kestämään omassa elinpiirissään tapahtuvat näykkimiset.
Vastuullinen tyyppi jättää ajoissa hölmöilyt päihdeaineiden kanssa. Ne koukuttavat ellei osaa laittaa itselleen rajoja; missä mennään. Sitten voi olla turvallinen jollekin toiselle.
Kyläyhteisöissä lähes kaikki ihmiset tukevat toisiaan. Se on niiden vahvuus. (olen vanhan liiton jätkä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5942094- 1041049
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18987Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4857Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 78778
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563