Viime syyskuussa oli yhteiskoulu-tapaaminen

oli_ihan_mukavaa

Viime syyskuussa oli noin vuosina 1952-1955 -syntyneiden yhteiskoulua käyneiden tapaaminen. Paikalla oli noin 50 entistä oppilasta. Oli loistava juttu, kun näki monia vanhoja tuttuja.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olin-paikalla

      Oli hyvä juhla. Ruoka oli hyvää. Tosin ei kukaan tullut juhlaan syömisen takia, vaan arvokkain asia oli, kun näki monia tuttuja, joita ei ollut nähnyt moniin vuosikymmeniin. Sain vaihtaa ajatuksia monen kanssa.

      • Anonyymi

        Kyllä, mainiota ruokaa sain siellä nauttia. En tosin edes muista, mitä söin, koska olin enimmäkseen keskittynyt keskusteluun tuttujen kanssa.


    • yes_bravo

      Kouluaikaisten tuttujen kanssa oli kiva jutella. Kaikki olivat hyvällä tuulella.

      • huippuluokanjuttu

        Juttua riitti aivan valtavasti. Osa porukasta asui edelleen Naantalissa, mutta moni oli muuttanut joko Raisioon, Turkuun, kauemmaksikin, jopa ulkomaille.


    • HYVÄÄ_ILTAA

      Toivottavasti vastaavanlaisia illanviettoja on myös lähivuosina.

      • Anonyymi

        Varmaan lähivuosina joskus on. Niin on tuumailtu.


    • kyselen_nyt

      Missä se juhla oli ?

      • moi_kaikille

        Kylpylässä.


      • Anonyymi

        Ennen kylpylään menoa oli tutustumiskäynti yhteiskoulun tiloihin.


      • Anonyymi

        Hyvä asia, kun oli mahdollisuus nähdä vanha tuttu koulu, jossa en ollut käynyt moniin vuosiin.


      • Anonyymi

        Oli vanha tuttu koulurakennus, mutta paljon on sisätiloissa tapahtunut muutoksia vuosikymmenien aikana. Nykyaikaiset jutut.


    • 60_ja_risat

      Olisi ollut kivaa osallistua juhlaan, mutta en ehtinyt, koska meillä eläkeläisillä on aina kiire.

      • Anonyymi

        Saman asian olen todennut. Eläkkeellä ollessa on kokoaikaisesti kaikkea touhua, eikä aina ole mahdollisuuksia osallistua edes mielenkiintoisiin juhliin, varsinkaan silloin, kun on matkailemassa jossain kauempana.


    • ei-enää-ujo

      Hieman yli 60-vuotiaiden tapaaminen siinäkin mielessä hieno asia, koska tässä iässä ei ole enää sellaista turhaa ujostelua, joka oli nuorena aikamoinen riesa. Juttelu onnistuu luontevasti.

      • Anonyymi

        Just- se turha ujostelu on ihmisillä rasitteena noin 30-35 ikävuoteen asti. Sen jälkeen alkaa ymmärtämään, että ei tarvitse ujostella.


    • Anonyymi

      Kuka teistä oli siellä juhlassa?

      • Anonyymi

        Olin siellä minä ja moni muukin.


    • Anonyymi

      Seinällä oli kouluajan vanhoja luokkakuvia ym. koulumuistojuttuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe