Duunri ei voi äänestää demaria eikä autoilija!

2

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonnytjoskoskaan

Se on semmone juttu et mikään muu oppositio puolue ei tule yltämään millään ilveellä vaalivoittoon ,kuin SDP ja se on edellytys jos nykyisille nykyisen, nyt jo edesmenneen hallituksien leikauslinjoille,tulonsiirroille rikkaille ja väestön köyhinpien/työttömien kurmutukselle halutaan loppu.

Käytänössä SDP on lyhyesti ja ytimekkäästi viimeinen oljenkorsi palkansaajille .Jos SDP pettää palkansaajan viimeinen kortti on käännetty ja peli menetetty. Se tietäisi palkansaajille lisäleikkauksia jo nähtyjen työttömyysturva ja lomarahojen lisäksi sekä muita työttömyysturvan ja eläkeiän noston kaltaisia toimia jotka tällä kaudella Kokoomuksen, Sinisten ja Keskustan toimesta läpi vietiin. Ja sitä se tietää myös siinä tapuksessa jos SDP ei saa vaalivoittoa nyt. Eli nyt on panostettava kaikki tuon viimeisen kortin varaan ,sillä jos SDP ei voit atämänkauden jälkeen palkansaajan asemaa ei ole eikä ketään joka sen kykenisi enää korjaamaan.

• SDP ei enää puolusta duunarinetuja. SDP on selkeästi feministinen monikulttuuria ajava puolue.
        Maahanmuutto vie palkkatyöntekijältä mahdollisuuden kohtuullisiin ansioihin. Maahanmuuttaja suostuu työhön pienemmällä palkalla, tai ei tee mitään työtä. Tosin voi tehdä pimeästi.
        Mikäli suomalainen ihminen tekee palkkatyötä SDP:tä, Vihreitä tahi Vasemmistoliittoa ei voi äänestää. Ainakaan lihaa syövä autoilija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1057
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      156
      944
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      943
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe