TV7 on harhautusta

Totuustuleeesiin

TV7 ohjelmisto on täynnä harhautusta. Tämä on Amerikan lahkojen opetusta, se ei sovi meille. Koko toiminta on suunnattu johtajien ja niiden luottohenkilöiden rikastuttamiseksi, kuten monissa lahkoissa on tapana. Ojaresten suku imee mehut Suomen kristityistä vaatii lahjoituksia vetoamalla Jumalaan. Hävetkää Ojarekset.
Valetta on kaikki! He ovat ovelia ja keksivät omasta päästä "profeetallisia sanoja". Aidosti uskovia sorretaan kanavalla. Toiminta perustuu manipulointiin. Ohjelma on demagogien puheita. Venäjänkielinen kanava on täynnä harhaoppeja. Siinäkin on ulkokullattuja uskon asialla.
Hyvät ihmiset, tämä toiminta täytyy lopettaa ja puhun nyt rahoittajille: älkää antako heille senttiäkään! Suomesta kyllä löytyy muita aidosti uskovia näiden turhien kanavien sijaan. Tämä ammattikristillisyys on ahneuden kourassa.

40

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettäsillei

      Jahas, jos on mielistynä hätiin, leikkauksiin ja vainioihin. Vaan piisaako rahat loppuun saakka sitte.

    • vapaaehtoinentyöntekijä

      En ole katsonut amerikkalaisia uskonnollisia ohjelmia, eikä niitä esitetä TV7-kanavalla, joten siinä suhteessa olet täysin väärässä. Seiska ei myöskään rikastu lahjoituksilla, sillä tv-kanavan pyörittäminen on kallista lystiä ja kaikki menee toiminnan tukemiseen. Toiminnanjohtaja Martti Ojares on johtanut tv7-kanavaa 15 vuotta ja täysin ilman palkkaa. Joten puheet rikastumisesta ovat täyttä puppua- Kaiken kukkuraksi seiska ei omista mitään muuta kuin kamerat.
      Katsojat päättävät itse, haluavatko lahjoittaa kristillisen tv-kanavan tukemiseen.

      • Anonyymi

        Kanava ontäynnä selkään puukotuksia, musramaalaamista valheita ja se on johtajille OK. Tämä kanava täytyy lopettaa ja tuki lopettaa. Älkää tukeko ulkokullattuja. Uskovia sorretaan kanavalla. Se on täynnä susia lampaan vaatteissa.


    • Tai008

      "TV7 on harhautusta "

      Saattaa olla. En tiedä siitä mitään. Entä 007?

    • Anonyymi

      Kanavalla pakotetaan uskomaan johtajiin -muka profeettoihin. Alistetaan uskovia. Kanava seiska täynnä petkutusta. Älkää lahjoittako penniäkään näille kieroille ihmisille.

    • Anonyymi

      TV7 perustuu vapaaehtoisuuteen. Ketään ei pakoteta uskomaan eikä tukemaan kristillisen tv-kanavan toimintaa. Meillä on uskonnonvapaus Suomessa.
      Katso www.tv7-fi/

      • Anonyymi

        Tv7 :n pyörittäjät ovat suurimmalta osin perheenjäseniä.
        Kyllähän Ojares jostain tienaa rahaa, ei varmasti käytä omia varojaan :) Eikä muuten mikää köyhä mies.

        Tarvitaanko muuten
        Tv7 kanavaa?

        Eihän tuon kanavan tuoma syyllisyyden tunne ja pelko maailmanlopusta ole sen saaman rahan arvoista?

        Ainakin kanavan vakituinen katsoja on kertonut mm, että on paljon pahaa tulossa mutta hänellä on asiat hyvin... Näin on hänelle kuulema luvattu.
        Maksanut siitä pelastuksestaan (?) etukäteen. :)

        TV7:n suurin bisnes pyörii tässäkin asiassa Jenkeissä, eikö vain?
        Eiköhän se pää tässä eniten rikastu.

        Muutenkin tuon porukan ajatukset ärsyttää.
        Heillä tuntuu olevan valta sanoa, kuka on syntinen ja kuka ei vaikkei tämä ole koskaan tehnyt pahaa toiselle. Riittää kun tietävät, että siinä ja siinä asiassa tekevät heidän mielestään väärin.

        Lukevat raamattunsa väärinpäin tai, kuten moni muukin, lukevat joka toisen jakeen/sivun/evankeliumin....

        I


      • Anonyymi

        Et ole selvästikään edes katsonut TV7 kanavaa. Tätä kanavaa "pyörittävät" suuri joukko evankelistoja ja julistaja,
        Suomesta ja ulkomailta, Martti Ojareksella on ohjelma-aikaa 1/2 tuntia viikossa. On esirukousohjelmia, haastatteluja, mielenkiintoisia Israel-ohjelmia, jumalanpalveluksia ja nuorten ohjelmia.
        Minä ainakin tarvitsen TV7 kanavaa. Ihmisen pitää ravita sieluaan Jumalan Sanalla joka päivä.


    • Anonyymi

      TV7 on Jumalan asettama evankeloiva ohjelma nykyaikaan.Opettajat ovat selvästi Pyhänhengen inspiroimia ja opettavat selvästi Raamatun mukaisesti,kukin persoonansa mukaisesti.Uskomaton rikkaus,jossa jokainen lepattava uskon liekki vahvistuu.Arvostelijat, älkää puhaltako alkavaa liekkiä sammuksiin oman,paholaisen saastuttaman mielenne perusteella.Ehkä seisotte jonain päiväna mustan aukon edessä,jonne teidän on astuttava ikuisiksi ajoiksi.Mutta alkakaa tehdä parannusta ja rukoilkaa Jeesukselta apua.

    • Anonyymi

      Tv7 levittää harhaoppeja ja suosii juutalaisuutta. Jos ei usko Jeesukseen ei pääse Taivaaseen. Jeesus oli juutalaisten mielestä rettelöitsijä siksi he valitsivat Barabbaan. Ja tätä Tv7 suosii Israelin lippua liehutellen. Paholainen myhäilee.

      • Anonyymi

        Jokainen ohjelma tulee erikseen arvioida oman tiedon pohjalta, muilta kysellen ja myös Jumalaa kuullen. Israeli "suosiminen" on sitä, mitä Jumalakin meiltä odottaa. Juutalaisten ja Israelin siunaamiseen, esirukouksiin, kaikenlaiseen tukemiseen liittyy siunaus, mikä on luvattu. Israel on Jumalan silmäterä....vaikka juutalaisissa on puutteita siinä kuin muissakin. Uutisointi Israelin tekemisistä vääryyksistä on osin vääristeltyä ja erittäin yksipuolisesti palestiinalaisten arabien kannalta katsottua. Hamasin toimet (raketit siviilikohteisiin ja myös "oman porukan" sortaminen) sivuutetaan. Boikotit ovat perusteettomia, jos verrataan vääryyksiin, mitä muualla tapahtuu. tutustukaa aiheeseen itse, ennenkuin arvostelette sokeasti, niinnkuin nnyt on laajalti esim. Euroopassa tehty, missä juutalaisvastaisuus käsittämättömästi lisääntyy (liittyykö henkivaltoihin ?).

        TV-seiskalla on paljon hyviä ohjelmia (jos on jotakin arvosteltavaakin joissakin yksittäisissä ohjelmissa). Saamme olla Jumalalle kiitollisia kristillisestä kanavasta, mikä on kaukana itsestäänselvyydestä. Kiitokset myös TV-seiskan puuha-ihmisille ja esirukoilijoille, lahjoittajille...


    • Anonyymi

      Mainitse nimeltä ohjelma/ohjelmat , joka mielestäsi on harhaoppia?
      Ja tietenkin perusteluineen!

    • Anonyymi

      TV7 on nykyään venäläisrahoitteinen kanava ja sen takia jopa aikaisemmin arvostamani Pekka Sartola on kääntynyt putinistiksi, ainakin päätellen siitä, mitä hän puhuu "Ajankohtaista Lähi-idästä"-ohjelmassa.

    • Anonyymi

      Alfa -tv:ltä tulee hyviä ohjelmia mielestäni.
      Ennen seiskalla oli ainakin David Pawsonin opetusta ja hän oli kyllä hyvä opettaja.
      Nykyään ilmeisesti mennyt torontolaisuuteen päin? En ole seurannut enää telkkaria lainkaan.

      • Anonyymi

        David Pawson opetus ohjelma tulee edelleen joka sunnuntai.
        Olisi hyvä katsoa tv:n sisältö, ennen kuin alkaa arvostelemaan.
        Luulo ei ole tiedon väärtti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        David Pawson opetus ohjelma tulee edelleen joka sunnuntai.
        Olisi hyvä katsoa tv:n sisältö, ennen kuin alkaa arvostelemaan.
        Luulo ei ole tiedon väärtti!

        Se on hyvä että hänen opetustaan on vielä, en väittänytkään ettei olisi, koska en tiedä.
        Olen kuullut että siellä on myös menestysteologista ohjelmaa valitettavasti, en voi tarkastaa koska seiska ei edes täällä näy tietääkseni.
        Itse tykkään seurata tubesta haluamiani ohjelmia, voi itse valita eikä tule niin helposti tuijottaneeksi puolivahingossa sellaista ohjelmaa jota ei oikeestaan halua katsoa.
        Konservatiiviset uutiset on mielestäni hyvä, ehkä sekin tulee seiskalta?


      • Anonyymi

        Älä usko kuulopuheisiin, ota selvää asioista!
        Älä kirjoita tänne, jos et edes katso seiskaa.
        Luulo ei ole tiedon väärtti.


    • Anonyymi

      Valitse kavalista, valitse TV7, valitse poista kanava, noin minä olen tehnyt.

      • Anonyymi

        ...ja sitten katsoo Friiltä murhia ja...
        pientä pilaa; en malttanut olla laittamatta, kun TV:stä tulee ainakin meille yleisesti ottaen surkeaa ohjelmaa ---sarjoja, elokuvia, joista useimmista ei välitä; dokumentit mielenkiintoisina ovat vähäisiä ja melko yksipuolisia


    • Anonyymi

      TV7 rikastuu lahjoituksilla, testamenteilla, kirjallisuudellaan... Ovat hyvää pataa kuolevan lähellä, saavat lahjoituksen, ja siirtyvät seuraavaan.

      Tiedän asiasta enemmän kuin moni täällä.

      • Anonyymi

        Luulet vaan tietäväsi, mutta et tiedä TV7:sta mitään.....
        Kanava pyörii 24/7 lahjoitusten varassa, mitään ei jää jäljelle
        pelastuneita sieluja kylläkin toivottavasti Herra tietää
        Seiska on varaton eikä omista mitään maallista omaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet vaan tietäväsi, mutta et tiedä TV7:sta mitään.....
        Kanava pyörii 24/7 lahjoitusten varassa, mitään ei jää jäljelle
        pelastuneita sieluja kylläkin toivottavasti Herra tietää
        Seiska on varaton eikä omista mitään maallista omaisuutta.

        Lähetystyöhön ja seurakuntiin rahan sijoittaminen on "pankki", mistä tulee todellista voittoa. Joku "vääräleuka" sanoo nyt, että joku huijaa rahat ja rikastuu. Kuitenkin sijoittamalla varoja rohkeasti Jumalan valtakuntaan eri muodoissaan tekee varmasti parhaan sijoituksen, vaikka siitä ei itse hyötyisi vähääkään. Lapsenomaisesti uskon näin ja aion menetellä vastaisuudessa sen mukaisesti. Rahalla emme voi tietenkään Jumalalta mitään ostaa. Iloista antajaa Jumala rakastaa.


    • Anonyymi

      Hoos.12:9 Efraim sanoo: Olenpa rikastunut, ole saanut itselleni omaisuutta; ei mikään minun työansioni tuota minulle syylisyyttä, joka olisi syntiä. Ilm.3:17.

    • Anonyymi

      Saat sen, mikä sinuun sattui. Ei se ole vihapuhetta
      .

    • Anonyymi

      Kirja, josta koko huuhaa on kotoisin, ei mainitse halaistua sanaa jäätiköistä jotka sulavat. Ei kerro polttomoottoreiden valtakaudesta, ei mainitse Kuulentoja.
      Ennustaminen on saatanan vaikeaa profeetoillekin.

    • Anonyymi

      Televisiosta kanavalista, kanavan poisto ja tv7:n kohdalla poista kanava. Näin minä olen tehnyt.

    • Anonyymi

      Otsikossa on: tv7 on harhautusta. Koko kristinusko lieveilmiöineen on harhautusta.

    • Anonyymi

      Näin on. Kun taivaaseen joutuu, joutuu ylistämään iankaikkisesti Sebaottia.
      Minkä ihmeen takia?? Eikö tämä kyllästy jo ensimmäisen taivaan viikon jälkeen kehumisiin? Vai sanooko Sebaotti, että kehu lissee, tuntuu niin hyvälle?
      Pohjois- Korean vankileirilläkin kuollaan, ei sielläkään ikuisuuksia ylistetä Kim- jong- iliä.

    • Anonyymi

      Messiaaninen kristinusko on eksytystä , koska puhtaaseen juutalaisuuteen yritetään ympätä väkisin JeesusJumalaa joka ei ole totta.
      Harvinaisen kieroa toimintaa.
      Israelin ja juutalaisuuden puolustusta toki kaivataan ja tarvitaan, mutta ei kieroa toimintaa.

      Islamiakaan ei kannata tuomita maan rakoon vaan Koraanissakin lukee Israelin maan kuulumisesta juutalaisille. Sodat loppuisivat sielä kun he sen tajuavat.

    • Anonyymi

      Jutun koukuttavuus ei ole pääsy "taivaaseen", vaan siitä haaveilu samanmielisten seurassa. Koukuttavuudesta iso osa tulee tunteesta olla etuoikeutettu ja olla oikeassa, muut ovat väärässä ja joutuvat siitä syystä ikuiseen kidutukseen. Äärimmäinen kontrasti näiden kahden vaihtoehdon välillä saa aikaan eräänlaisen päihtymistilan.

      Ihminen voi hankkia itselleen päihtymistilan monella eri tavalla. Kristinusko tarjoaa yhden tavan, ja sitä tarjoaa myös tv-seiskan ohjelmisto.

    • Anonyymi

      minusta siellä on melko laaja ohjelmisto, itse katson esim. "isännän pöydässä" ohjelmaa, haastateltavat kertovat ainoastaan OMAN kokemuksensa, ihan mielenkiinnolla katson vaikka en "haaveile", että juuri minun täytyisi kokea samoin !

      Se on HEIDÄN kokemuksensa, miksi siitä ei saisi kertoa ?? Maailmaan mahtuu miljoonia asioita monelta ERI ALALTA/ asioista: "oma kokemus", tuo nyt sitten on "uskonkokemus", - näitä "oma kokemus"-asioita maailmaan mahtuu, kai niistä voi puhua vapaassa Suomessa, - kuin ?

      • Anonyymi

        Totta kai saa, miksi epäiletkään moista. Oman kokemuksen merkitykseksellä tarkoitetaan usein sen viihdearvoa. Näin tapahtuu myös Isännön pöydässä -ohjelmassa. Käydä oopperassa tai käydä rukouskokouksessa, mitä eroa?


      • Anonyymi

        Jos onkin vain viihdettä, kun kerran katsoin yhtä bisnesmiestä haastateltiin ja suurin osa ajasta meni näissä bisneksissä, toisen kerran oli taas bisnesmies kans ja oli siinä hiukan hengellistäkin pohdintaa mutta lopuksi Ojares pyysi niinkuin tapana on sanomaan jotain mitä kokee hengessään, niin silloin tuli Jeesuksen sanoma `´Minä olen Tie, Totuus ja Elämä`´
        Tämä oli bisnesmiehen mukaan myös Tie jokaiselle, katsoen parempaan elämään täällä maailmassa: Tarvitsemme tätä bisneksessä... ja kaikkialla elämässämme ???????????????
        Jeesus tosiaan tarkoittaa aivan muuta:
        JOH 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
        Jeesus myös sanoo, että se joka ei luovu omasta elämästään ja ota ristiä kannetavakseen ei voi olla Hänelle otollinen.


    • Anonyymi

      Loryline intoutui yllyttämään ihmisiä kielilläpuhumiseen tänään.
      Glory itse sekoili onnistuneesti sanoissaan.
      Mitä kieltä hän suosi, se jäi epäselväksi. Pääasia, että jotain hupattaa.
      Sehän on niin raamatullista. Vaikka vinku-intiaa, kunhan pääsee transsiin.

    • Anonyymi

      Joyce Meyer haluaa kymmenyksesi käyttöönsä. Tällaisen ilmoituksen hän antoi juuri äsken uskovilleen. Kansa salissa oli ihan täpinöissään.
      Hänellä on myös raamattu- nimistä kirjaa myytävänä nimelliseen 48 euron hintaan. Ja mukana tulee ilmainen vihko muistiinpanoja varten!
      Nyt ei kun kipinkapin tilaamaan! Kirjoja on rajoitettu määrä.
      Sinulla ei voi olla liikaa raamattuja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Bethel lahkosta todistus, Bill Johnson ja muut siellä ovat vääriä opettajia.
      Esintyneet TV7:lla paljon aikaisemmin, moni nuori menee mukaan, sillä on hyvä musiikki ja rento meininki muttei Raamatun mukaista opetusta.
      Huom. Oppilaita on monesta maasta satoja.
      Lindan todistus:
      https://www.youtube.com/watch?v=winCHM9yuY4

    • Anonyymi

      Hihhulisaarnaajat lupaavat, että Jumalat parantavat kaikki sairaudet. Jos ei syöpä lähde, et ole riittävästi uskossa. Hallelujaa, aamen!
      Lääk. lis. Reinikainen kertoo helposti hoituvista vaivoista. Sinkoaa Jumalansa veren hyytymisen ihmeeseen. Lääkäri käyttää Jumalaa... vai miten se meni?
      Urakkarukoilu on hupaisaa katsottavaa, niin katoaa luuvalo, syyhy kuin halvaus. Pitää vain uskoa ja pistää rahaa likoon. Hallelujaa, aamen!
      Jos puuttuu toinen takajalka, soita TV 7ään, saat uuden tilalle. Tekevät ihmeitä siellä. Hallelujaa, aamen!

      • Anonyymi

        Katteettomien lupausten antaminen haiskahtaa vahvasti petokselta. Ei se ainakaan rehellistä toimintaa ole.


    • Anonyymi

      TV7 :lla on paljon hyvää Raamatun mukaista ohjelmaa MUTTA sitten on joitain erittäin vaarallisia: https://www.youtube.com/watch?v=w-kn4JREeuw
      Anrew Womack on päälisin puolin uskova muttei sisältä, koska väittää tässä ettei Jumala ole kaikkivaltias, kun maailmassa on niin paljon kärsimystä.
      Miksi kärsimys ja sodat sallitaan, onkohan lukenut esim. Jobin kirjaa?
      Antikristuksen aika on tulossa ja siinä luvataan pitkää rauhan aikaa.
      Olen miettinyt, että jos maailmassa olisi kaikki hienosti, mihin me sitten enää Jumalaa tarvitsemme, näinhän oli pitkälti Nooan aikaan ja Sodomakin eli yltäkylläisyydessä. Kaikki tuhottiin.
      Mitä Raamattu lupaa lopunajassa on vaino Kristittyjä kohtaan.

      MATT 19:
      27 Silloin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua; mitä me siitä saamme?"
      28 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.
      29 Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän.
      30 Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi."

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe