"– Niin kuin olen todennut muissa yhteyksissä, edustaja Hakkaraiselle ei alkoholi sovi. Häntä on tästä läksytetty puolueen toimesta. Toivomme ja uskomme, että oppi olisi mennyt perille eikä tällaisia asioita enää eteen tulisi, hän sanoo.
Halla-aho myöntää, että asia ei paranna Hakkaraisen uskottavuutta poliitikkona ja kansanedustajaehdokkaana"
Eli siis samaa Halla-ahon metodia "Toivomme ja uskomme, että oppi olisi mennyt perille eikä tällaisia asioita enää eteen tulisi" voidaan siis käyttää muihinkin seksuaalirikollisiin, vai päteekö tämä vähättely vain Perussuomalaisten tekemiin pahoinpitelyihin?
Halla-Aho vähättelee seksuaalista ahdistelua
Peruspohjalainen
2
<50
Vastaukset
- teukalle_mitali_heti
Voimme siis odottaa tasapuolisuuden nimissä persuilta samaa ymmärrystä kaikille vastaavaan syyllistyneille ??
Hienoa Teuvo Hakkarainen !! Avasit persupomon silmät ja mielen suvaitsevaisuudelle....
tosin teit sen tietämättäsi kännissä:) - Heh_teräviä_havaintoja
' "Toivomme ja uskomme, että oppi olisi mennyt perille eikä tällaisia asioita enää eteen tulisi" voidaan siis käyttää muihinkin seksuaalirikollisiin '
Eikös tätä mainittua politiikka ole harjoitettu Suomessa kautta aikain?
Ei anneta pelolle valtaa, jne.?
Vihervasemmistolla vain persut pistävät silmään, koska persut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667