Kyllä ei oo paljoo uhrattu ajatusta ennakkoäänestyspaikan valinnassa ! Ei kyllä pääse pyörätuolilla tai rollaattorilla kovin helpolla äänestyspaikalle, ensin kierrät koko virastotalon (taakse) ja alaovesta sisään, sitten hissiin, ja sitten on vielä ainakin yksi ovi ähellettävänä. Toivottavasti moni rollaattoria (tai pyörätuolia) käyttävä tilaa itselleen kotiäänestyksen !
Ennakkoäänestyspaikka Kokemäellä
5
166
Vastaukset
- AanKaveri
Joo ei ole mietitty ei, mut oisit nyt sentään kirjoittanut omin sanoin, etkä lainannu facen seinältä toisen postausta...
- AaItse
Se oli minä itse, saa soittaa jos on niinkuin jotain kysyttävää
- Ykstoinen
Ei tartte kiertää koko taloa kun menee suoraan asiakasparkkiin alapihalle. Paljon lyhyempi matka ovelle kun vanhassa ennakkoäänestyspaikassa. Eikä ole ramppeja. Ulko-ovikin tullaan oikein avaamaan kun osaa painaa ovikelloa. Kai kokemäelläkin sellasia on muuallakin. Muita ovia ei sitten olekkaan. Yläpihalle pysäköintihän on ollut kiellettyä jo puoli vuotta.
- Rullaattoritsukcs
Ei haittaa, on kaikki demareilta pois.
- kannattaakoäänestää
Kannattaa miettiä onko ne Kokemäkiläisten äänet yleensäkään mitenkään tärkeitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098