Kyllä ei oo paljoo uhrattu ajatusta ennakkoäänestyspaikan valinnassa ! Ei kyllä pääse pyörätuolilla tai rollaattorilla kovin helpolla äänestyspaikalle, ensin kierrät koko virastotalon (taakse) ja alaovesta sisään, sitten hissiin, ja sitten on vielä ainakin yksi ovi ähellettävänä. Toivottavasti moni rollaattoria (tai pyörätuolia) käyttävä tilaa itselleen kotiäänestyksen !
Ennakkoäänestyspaikka Kokemäellä
5
111
Vastaukset
- AanKaveri
Joo ei ole mietitty ei, mut oisit nyt sentään kirjoittanut omin sanoin, etkä lainannu facen seinältä toisen postausta...
- AaItse
Se oli minä itse, saa soittaa jos on niinkuin jotain kysyttävää
- Ykstoinen
Ei tartte kiertää koko taloa kun menee suoraan asiakasparkkiin alapihalle. Paljon lyhyempi matka ovelle kun vanhassa ennakkoäänestyspaikassa. Eikä ole ramppeja. Ulko-ovikin tullaan oikein avaamaan kun osaa painaa ovikelloa. Kai kokemäelläkin sellasia on muuallakin. Muita ovia ei sitten olekkaan. Yläpihalle pysäköintihän on ollut kiellettyä jo puoli vuotta.
- Rullaattoritsukcs
Ei haittaa, on kaikki demareilta pois.
- kannattaakoäänestää
Kannattaa miettiä onko ne Kokemäkiläisten äänet yleensäkään mitenkään tärkeitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977