Latex catsuit condom.

ms.sa

Onko kenelläkään kokemusta noista... yhdistelmäasuista ?

13

2198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo-käsiteltyä

Lue vanhoista ketjuista.

• Fetti

Jos tarkoitit sellaista catsuittia, jossa nuo condomit ovat kiinteästi, niin minulla on sellainen. Tilattu mittojen mukaan. Sen pukeminen on hankalaa ilman talkkia tai öljyä. Huppua minulla ei ole, enkä sellaista halua. Haaroissa olevan vetoketjun takaa löytyy condomi, myös anaaliin. Korkkarit jalkaan ja fetissibileisiin.

• Rva48

Minulla on tuollainen catsuit, jossa on kumit valmiina. Mittojen mukaan tilattu Kiinasta. Maksoi tulleineen ja rahteineen n. 180,- euroa. Mun mies tilasi syntymäpäivälahjaksi, kait itselleen :D
      Iho pitää rasvata hyvin, tai muuten sitä ei saa puettua. Rasvan pitää olla sellaista että se ei reagoi latexin kanssa. Rasvattuna, mieluummin, kuin talkilla, mun mielestä. Haaroissa vetoketju, jonka alta paljastuu kumi, sekä ykköseen, että kakkoseen. Leveää vyötärökorsettia olen käyttänyt sen kanssa ja korkkareita... ja on varma juttu :D

• Tunnoton

Millainen se on tositoimissa, tuleeko kuuma ja tuntuuko miltään ? Katsoin noita kuvia ja näytti tuo kortsu olevan polkupyöränkumia.

• Rva48

No on hiukan paksu, mutta olen harrastanut seksiä tuo päällä useamman kaverin kanssa samana iltana. Eikä ole kukaan valittanut ja minusta... Kiihottava ja ... tyydyttävä.

• iugh

Joopa joo, tiltolla olet leikkinyt. Kuka nyt panis tuollaista kumiakkaa, hyi helvata ?

• Matteus38

Saisko sun yhteystiedot, niin voisin tulla testaamaan.

• ihji
        Rva48 kirjoitti:

No on hiukan paksu, mutta olen harrastanut seksiä tuo päällä useamman kaverin kanssa samana iltana. Eikä ole kukaan valittanut ja minusta... Kiihottava ja ... tyydyttävä.

Häh, siis gb.tä vai ja ukkos on katsellut vieressä ? Vai kuinka ? Huora olet, ei kumipuku sitä miksikään muuta.

• Sportti42

Aivan mahtavaa rva 48 :) olet varmasti viehättävä näky catsuitissa.
      Minua kiihottaa nahka, pvc ja latex asut naisen päällä, ja myös itsellä ;)

• mahtavaa rva 48 älä välitä nuista negatiivisista kommenteista... varmasmasti mahtaa kun päälläsi on catsuiht

• Harrastaja

Olen asunut 10 vuotta Saksassa. Ja liikkunut noissa fetish clubeissa. ( Saksa, Ranska, Belkia, Hollanti) Kyllä siellä noita latex pukuja on paljon ja näyttävät tosi seksikkäiltä tuollaisen siron naisen päällä.

• huouh

Vaimolla on tuollainen "condomipuku", niin kuin hän sitä nimittää. Sisältä öljyttynä helppo pukea ja mukava käyttää. Pää jää kokonaan näkyviin. Mutta jos ei halua kasvojaan näyttää voi laittaa erillisen hupun.

• kumiinkontrolloidusti

Mahtava haalari. Itse olen kumi haalarissa tarvittaessa ja huppu missä ei ole kuin nenän reiät. Tunne on mahtava, kun toinen on lähellä missä halut kohtaa.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      69
      6094
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      116
      5341
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      434
      4301
    4. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      60
      3579
    5. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      149
      3362
    6. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      61
      2860
    7. 29
      2226
    8. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2215
    9. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      85
      2029
    10. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      89
      2011
    Aihe