Latex catsuit condom.

ms.sa

Onko kenelläkään kokemusta noista... yhdistelmäasuista ?

13

1784

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo-käsiteltyä

      Lue vanhoista ketjuista.

    • Fetti

      Jos tarkoitit sellaista catsuittia, jossa nuo condomit ovat kiinteästi, niin minulla on sellainen. Tilattu mittojen mukaan. Sen pukeminen on hankalaa ilman talkkia tai öljyä. Huppua minulla ei ole, enkä sellaista halua. Haaroissa olevan vetoketjun takaa löytyy condomi, myös anaaliin. Korkkarit jalkaan ja fetissibileisiin.

    • Rva48

      Minulla on tuollainen catsuit, jossa on kumit valmiina. Mittojen mukaan tilattu Kiinasta. Maksoi tulleineen ja rahteineen n. 180,- euroa. Mun mies tilasi syntymäpäivälahjaksi, kait itselleen :D
      Iho pitää rasvata hyvin, tai muuten sitä ei saa puettua. Rasvan pitää olla sellaista että se ei reagoi latexin kanssa. Rasvattuna, mieluummin, kuin talkilla, mun mielestä. Haaroissa vetoketju, jonka alta paljastuu kumi, sekä ykköseen, että kakkoseen. Leveää vyötärökorsettia olen käyttänyt sen kanssa ja korkkareita... ja on varma juttu :D

      • Tunnoton

        Millainen se on tositoimissa, tuleeko kuuma ja tuntuuko miltään ? Katsoin noita kuvia ja näytti tuo kortsu olevan polkupyöränkumia.


      • Rva48

        No on hiukan paksu, mutta olen harrastanut seksiä tuo päällä useamman kaverin kanssa samana iltana. Eikä ole kukaan valittanut ja minusta... Kiihottava ja ... tyydyttävä.


      • iugh

        Joopa joo, tiltolla olet leikkinyt. Kuka nyt panis tuollaista kumiakkaa, hyi helvata ?


      • Matteus38

        Saisko sun yhteystiedot, niin voisin tulla testaamaan.


      • ihji
        Rva48 kirjoitti:

        No on hiukan paksu, mutta olen harrastanut seksiä tuo päällä useamman kaverin kanssa samana iltana. Eikä ole kukaan valittanut ja minusta... Kiihottava ja ... tyydyttävä.

        Häh, siis gb.tä vai ja ukkos on katsellut vieressä ? Vai kuinka ? Huora olet, ei kumipuku sitä miksikään muuta.


    • Sportti42

      Aivan mahtavaa rva 48 :) olet varmasti viehättävä näky catsuitissa.
      Minua kiihottaa nahka, pvc ja latex asut naisen päällä, ja myös itsellä ;)

    • mahtavaa rva 48 älä välitä nuista negatiivisista kommenteista... varmasmasti mahtaa kun päälläsi on catsuiht

    • Harrastaja

      Olen asunut 10 vuotta Saksassa. Ja liikkunut noissa fetish clubeissa. ( Saksa, Ranska, Belkia, Hollanti) Kyllä siellä noita latex pukuja on paljon ja näyttävät tosi seksikkäiltä tuollaisen siron naisen päällä.

      • huouh

        Vaimolla on tuollainen "condomipuku", niin kuin hän sitä nimittää. Sisältä öljyttynä helppo pukea ja mukava käyttää. Pää jää kokonaan näkyviin. Mutta jos ei halua kasvojaan näyttää voi laittaa erillisen hupun.


    • kumiinkontrolloidusti

      Mahtava haalari. Itse olen kumi haalarissa tarvittaessa ja huppu missä ei ole kuin nenän reiät. Tunne on mahtava, kun toinen on lähellä missä halut kohtaa.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1879
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1755
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      121
      1688
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      72
      1613
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1275
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      21
      1022
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      938
    Aihe