Tässä yksi biseksuaali tyttö aikeissa mennä naimisiin ihanan naisen kanssa. Oon onnellinen ja seksi on hyvää, mutta sitoutuminen pelottaa. Voisinko kuitenkaan olla pitkässä suhteessa naisen kanssa, ilman että tulisi kaipuuta miehiin..? Selvennyksenä vielä että ollaan monogamisia. Miten muut biseksuaalit naiset ootte pärjäilleet monogamisessa suhteessa naisen kanssa?
Kaipaatko miestä kun olet naisen kanssa?
3
97
Vastaukset
- äläsitoudujosetosaa
Vois kuvitella että jos se on sulle se oikea keneen oikeasti haluat sitoutua niin aina ruoho voi silti olla vihreämpää aidan toisella puolella. Näin se menee heteroilla, lesboilla ja homoilla.
- Sitoutumiskammoinenbi
Lähinnä siis mietin, että seksi on kuitenkin tosi erilaista miesten kanssa kuin naisten kanssa. Ja kun on kokenut molemmat, ei voi olla kaipaamatta molempia, kun tietää mitä menettää. Ei se mun tuleva vaimo kuitenkaan mieheksi muutu, vaikka miten laittais strap onin.. Eli koen että biseksuaalilla vähän isommat syyt kaipailla kahta rinnakkaista suhdetta kuin lesboilla, homoilla tai heteroilla.
Haluisin naiseltani luvan panna miehiä, mutta naisia ei tarvitse. Siksi en haluaisi että hän olisi muiden naisten kanssa, kun hänellä on mut. Vaikeaa toisaalta kun hän on lesbo ja ei halua miehiä. Ei varmaan suostuisi tähän järjestelyyn? Onko kenenkään naispuolinen kumppani suostunut? Vai onko pettäminen ainoa keino saada molemmat? Auttakaa!- kärsimystäON
Elämässä ei saa aina kaikkea. Jos sitoudut parisuhteeseen jonkun kanssa, on pelattava niillä säännöillä, vaikka olisit kuinka bi. En ilkeile, puhun realismia. Koittakaa löytää ratkaisu!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986498KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3616062Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602973Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092424Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082095- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331228- 731217