Kaipaatko miestä kun olet naisen kanssa?

Sitoutumiskammoinenbi

Tässä yksi biseksuaali tyttö aikeissa mennä naimisiin ihanan naisen kanssa. Oon onnellinen ja seksi on hyvää, mutta sitoutuminen pelottaa. Voisinko kuitenkaan olla pitkässä suhteessa naisen kanssa, ilman että tulisi kaipuuta miehiin..? Selvennyksenä vielä että ollaan monogamisia. Miten muut biseksuaalit naiset ootte pärjäilleet monogamisessa suhteessa naisen kanssa?

3

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläsitoudujosetosaa

Vois kuvitella että jos se on sulle se oikea keneen oikeasti haluat sitoutua niin aina ruoho voi silti olla vihreämpää aidan toisella puolella. Näin se menee heteroilla, lesboilla ja homoilla.

• Sitoutumiskammoinenbi

Lähinnä siis mietin, että seksi on kuitenkin tosi erilaista miesten kanssa kuin naisten kanssa. Ja kun on kokenut molemmat, ei voi olla kaipaamatta molempia, kun tietää mitä menettää. Ei se mun tuleva vaimo kuitenkaan mieheksi muutu, vaikka miten laittais strap onin.. Eli koen että biseksuaalilla vähän isommat syyt kaipailla kahta rinnakkaista suhdetta kuin lesboilla, homoilla tai heteroilla.
      Haluisin naiseltani luvan panna miehiä, mutta naisia ei tarvitse. Siksi en haluaisi että hän olisi muiden naisten kanssa, kun hänellä on mut. Vaikeaa toisaalta kun hän on lesbo ja ei halua miehiä. Ei varmaan suostuisi tähän järjestelyyn? Onko kenenkään naispuolinen kumppani suostunut? Vai onko pettäminen ainoa keino saada molemmat? Auttakaa!

• kärsimystäON

Elämässä ei saa aina kaikkea. Jos sitoudut parisuhteeseen jonkun kanssa, on pelattava niillä säännöillä, vaikka olisit kuinka bi. En ilkeile, puhun realismia. Koittakaa löytää ratkaisu!

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe