Salaa tyttönä

Jossu69

Viime aikana alkanut kiinostamaan tyttöily. Kokeilin vaimoni asuja salaa, ja yllättin kuinka kiihotavaa on laittaa mekko , saumasukat ja piikkikorkokengät jalkaan ja vielä meikata. Kyllä pullotti mekon alla kovasti. Nyt olen alkanut katsella omia vaatteita netistä, josko sitä uskaltais ostaa itselle salaa.

6

890

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttöilijä2

Itse kans katselin seksitreffeillä myynnissä olevaa tyttöilypaketti, josko sen uskaltais ostaa vaimolta salaa?

• SalaaNauttien

Mahtaisikohan Tampereen seudulta löytyä alle nelikymppistä, tyttöilevää tai siitä kiinnostunutta kaveria, joka haluaisi tapailla salaa hiukan yli nelikymppistä ukkomiestä, joka haluaisi löytää itselleen yhden vakkari "tytön"..!?

• Anonyymi

Hei..Lahdessa ois myös kiva saada joku mies tai jopa joitakin vaihtamaan kokemuksia ja vaikkapa touhuamaan jotain tuhmaa naisten asuissa..

• Anonyymi

Moi!
        Tänään aamulla huomasin kuinka kiihottavaa oli vetää vaimoni stiringit jalkaan.
        Olin tehnyt etupuolelle reiän kalua ja kiveksiä varten..
        Oli todella kiimainen olo peilin edessä masturboidessani.
        Joku kaveri tähän olisi kiva..?

• Anonyymi

En nyt varsinaisesti ole mitenkään tyttöilevä mies mutta ajoittain puen päälleni emännän pvc-hameen ja kun sitten raottaa peilin edessä ollessaan hameen takaosassa olevaa vetoketjua, peilin suuntaan samalla pyllistäen, voi siinä samalla haaveilla hitaasti ja varmasti sisääni työntyvästä aisasta... kyllä siinä vaan omakin aisa paukahtaa täyteen seisokkiin... ;)

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      249
      6370
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      28
      4407
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      98
      2885
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2267
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2072
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      54
      2020
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1850
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1749
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1552
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      231
      1491
    Aihe