Viime aikana alkanut kiinostamaan tyttöily. Kokeilin vaimoni asuja salaa, ja yllättin kuinka kiihotavaa on laittaa mekko , saumasukat ja piikkikorkokengät jalkaan ja vielä meikata. Kyllä pullotti mekon alla kovasti. Nyt olen alkanut katsella omia vaatteita netistä, josko sitä uskaltais ostaa itselle salaa.
Salaa tyttönä
6
841
Vastaukset
- Tyttöilijä2
Itse kans katselin seksitreffeillä myynnissä olevaa tyttöilypaketti, josko sen uskaltais ostaa vaimolta salaa?
Tuolta olen tilannut
https://www.hersecret.fi/alusasut/- SalaaNauttien
Mahtaisikohan Tampereen seudulta löytyä alle nelikymppistä, tyttöilevää tai siitä kiinnostunutta kaveria, joka haluaisi tapailla salaa hiukan yli nelikymppistä ukkomiestä, joka haluaisi löytää itselleen yhden vakkari "tytön"..!?
- Anonyymi
Hei..Lahdessa ois myös kiva saada joku mies tai jopa joitakin vaihtamaan kokemuksia ja vaikkapa touhuamaan jotain tuhmaa naisten asuissa..
- Anonyymi
Moi!
Tänään aamulla huomasin kuinka kiihottavaa oli vetää vaimoni stiringit jalkaan.
Olin tehnyt etupuolelle reiän kalua ja kiveksiä varten..
Oli todella kiimainen olo peilin edessä masturboidessani.
Joku kaveri tähän olisi kiva..?
- Anonyymi
En nyt varsinaisesti ole mitenkään tyttöilevä mies mutta ajoittain puen päälleni emännän pvc-hameen ja kun sitten raottaa peilin edessä ollessaan hameen takaosassa olevaa vetoketjua, peilin suuntaan samalla pyllistäen, voi siinä samalla haaveilla hitaasti ja varmasti sisääni työntyvästä aisasta... kyllä siinä vaan omakin aisa paukahtaa täyteen seisokkiin... ;)
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685