Eli paljon on jakohihnan vaihtoväli audi a4 vm1995 1.8 125hv olen ostamassa kyseistä autoa ja auton nykyinen omista sanoi että 100tkm ajettu kyseisellä hihnalla ja hihna viellä hyvän kuntoinen.
AUDI A4 1.8 125HV
6
330
Vastaukset
- ZJJJ
Eikö asia lue käyttöohjekirjassa?
Ei mutulla kannata mennä, voi laueta ennen seuraavaa kadunkulmaa. - Audisti
Jakohihnan vaihtoväli on 120 000 km tai 5 vuotta. Sitä ei voi silmämääräisesti mutullatosiaan arvioida. Jos olet ostamassa kannattaa tarkistaa esim. kuuluuko etupäästä vinkkelissä naputusta. Sisemmät vetonivelet omassani meni heti vaihtoon. Onneksi ei olleet kovin kalliit:
https://www.jmtech.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=3896_5220&products_id=33892- Sivuääniä
Yleensä vaihdetaan koko akseli, mutta hihna kannattaa vaihtaa jos ei kuittia löydy tumppulootast?
- 32323ew
95 audin hihnaa ei vuosien tai kilometrien takia tarvitse enää vaihtaa. Ajaisin niin kauan kun kulkee, miksi koska vaihto maksaa vähintään auton ostohinnan. Hihnan kunnon näkee silmillä sormilla vääntämällä. Jos halkeamia niin on reilusti yli 10vanha
Jos pääätä teettää ( en suosittele )
Niin etsi ja soita lähimmalle yksityinen autokorjaamole, mieluiten pieni ja kysyt vaihdon jos hommaat osat, kysy hinta
( täällä golfiin maksoi työ 150eur sis uusien jäähdytysnesteiden vaihto.)
jakopään osat hihnat/vesipumppu, muut
https://www.autonvaraosat24.fi/ Ei kannata ostaa kalleinta sarjaa, esim skf
Jakopään remppaa vuoden 2006 golfiin maksoin 250eur sis kaikki kulut ja ajaa 100tkm.- EiOleKallis
eihän sen vaihtaminen ole kallista jos itse sen vaihtaa
omaan, erimerkkiseen autooni meinaan hihnan vaihtaa kunhan se postissa tulee, hihnan hinta 13 euroa - 32323ew
Ei jos vaihtaa itse, onnistuu omakotitalon pihalla.
Merkkihuollon huolto-ohjelmalla pitää uudenkin auton huonossa kunnossa kalliilla. Jää nimittäin voimansiirron öljyn vaihtamatta ja maksaa öljyjen suodattimien vaihdosta 3-4 kertaa enemmän kuin itse tehden..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841