Täytyy ilmoittaa pappeja ja eksytettyjä jäseniä koskeva suru-uutinen sillä kaikki eivät pelastu.
Papit ovat suuremmassa vastuussa.
Jeesuksen mukaan eivät kaikki pelastu vain ainoastaan HARVAT Jumalan valitut.
Matt. 22:14
Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut.
Suru-uutinen jäsenille
11
<50
Vastaukset
- kolme_enkeliä
Jatkakaamme sapatin, kymmenen käskyn ja 28 opinkohdan noudattamista sisaremme Ellen W:n profetian hengessä. Hän on totuuden Valomme ja uskomme vahvistaja.
Pastorimme vievät perille asti.- Totuus.on.tämä
Sen verran on niillä pastoreilla mitättömät vehkeet, ettei niillä perille asti pääse, vaikka kuinka lykkis menemään.
- Siunaus_vai_kirous
"Jatkakaamme sapatin, kymmenen käskyn ja..."
Siis onko adventismissa sapatti ja kymmenen käskyä erillään? - pyhpyh23478923784
Siunaus_vai_kirous kirjoitti:
"Jatkakaamme sapatin, kymmenen käskyn ja..."
Siis onko adventismissa sapatti ja kymmenen käskyä erillään?Kirjoitus on selkeä provo. Älä mene lankaan.
- yksi-kaksi-usko
Amerikkalainen bisneshenkisin uususkonto jossa kaikki jäsenet uskovat pelastuvansa (=menestysteologia) nimeltä 7. päivän adventismi sapattisinettineen.
- pyhpyh23847239847
Sinä et ole Jeesuksen oma.
Kaveri joka katsoi pakastimessa olevia kanoja jo totesi: "many are cold, but few are frozen". Liittyyköhän tämä jotenkin hapuilemaasi Raamatunkohtaan (Matt 22:14) ?
(KJV: For many are called, but few are chosen.)Onneksi olen melko harva.
- pyhpyh23o4729348
Et ole. Teitä jumalattomia on miljardeja.
pyhpyh23o4729348 kirjoitti:
Et ole. Teitä jumalattomia on miljardeja.
No voivoi. Ehkä sitten olen kuitenkin tiheä.
- harhaopeista
Vain tollot ja aivopestyt uskovat että kaikki adventistit pelastuisivat.
Amerikkalainen adventismitotuus sapattiaivopesu on tehnyt tehtävänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683